Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Anthea schreef:Dus?
Dat is niet bij iedere piercer zo, Jimmy vroeg bv 30 euro voor 2 simpele kleine bioplast staafjes.
Ik zeg toch nergens dat ze overal zo zijn? Ik zeg dat ZIJN prijs niet veel scheelde dus dat het voor mij weinig zin had om ze via een site te bestellen.
Met 'Dus?' vroeg ik me af wat jij met 'dus' bedoelde.
Anthea schreef:Niet zo bedoeld.Met 'Dus?' vroeg ik me af wat jij met 'dus' bedoelde.
Verkeerd opgenomen dan.

Maar vond het wel overdreven duur. En zoveel service was het niet, hij had beter z'n stinkende aardbeien kauwgom kunnen weggooien (of op z'n minst minst wat minder smekken
), en mischien wat minder vloeken.
Ik denk dat ik het echt getroffen heb, navel vervingen zij voor mij omdat ik niet durfde (zat toen die ontsteking op enzo) en ook labret hebben zij gewisseld voor me... Als ik nieuwe koop is het altijd eerst naar achter "He Jordy, heb je tijd?" en dan "altijd" en dan: "Als je heel even wacht steken we hem er wel even in! Is voor ons maar even!"
) en bij de andere 15 euro voor 'n bridge.
Peelie schreef:ja dat was bij Dare 2 wear ook zo... ringetje was 45 en staafje 50. Vanwegen de hoge broeken staafje gekozenvind ik ook mooier.
wat is een bridge?

Anthea schreef:Peelie schreef:ja dat was bij Dare 2 wear ook zo... ringetje was 45 en staafje 50. Vanwegen de hoge broeken staafje gekozenvind ik ook mooier.
wat is een bridge?
Even een foto van een tijdje terug, gemaakt voor iemand die 'tzelfde vroeg.
http://i5.photobucket.com/albums/y181/L ... 1229548878
Issie duidelijk genoeg?
had ik zelf ook nog wel kunne bedenken...
Maar dat heb ik bij alle gezichtspiercings...