Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Kytha schreef:Renske; uitkijken voor nierbekkenontsteking dan!
Wel toevallig of niet, dat wij PDS-ers ook erg vatbaar lijken te zijn voor blaasontstekingen, of lijkt dat maar???
Kytha schreef:Buikpijn (van darmen) is hier ook voornamelijk links onder m'n navel zeg maar..
Lady_Kelly schreef:Hallo,
Ik ben nieuw hier op het forum.
Ik weet nu al 4/5 jaar dat ik een spastische darm (Prikkelbaar darm syndroom) heb. En ik moet eerlijk zeggen, ik heb er best veel last van.
De volgende medicijnen heb ik voorgeschreven gekregen: Domperidom, Duspatal, Buscopan en Volcolon. Daarnaast gebruik ik ook nog vaak Paracetamol.
Een jaar geleden, was ik ZO vaak echt ziek dat ik in staat was alles te proberen. Daardoor ben ik uitgekomen bij acupunctuur. En geloof het of niet, na 4 keer van die spelden in me had ik nergens meer last van. Helaas merk ik nu dat ik weer overal last van begin te krijgen, misschien komt dat omdat ik op dit moment ook veel met stress te maken heb. Ik ben in ieder geval blij dat ik hier met wat lotgenoten kan praten!
Nagano schreef:ik weet prezies wat je voel
heb vandaag ook zo,n rot rot dag
kan nog geneens van de bank af komen normaal van de pijn
zo erg dat de dokter weer eens langs was gekomen en nieuwe tableten er bij schreef
ze helpen een beetje maar blijf me rot voelen
Citaat:Ik slik nu wel trouw m'n probiotica, want zodra ik antibiotica ga slikken (kan ik vanmiddag godzijdank ophalen), ben ik bang dat de darmen weer overstuur gaan.
Mijn klachten zijn begonnen na een AB kuurtje voor een blaasontsteking, dus ben bang dat de hele boel hier weer flink van streek raakt.
Maargoed, bloed plassen is ook geen pretje
Manon_V schreef:Kytha schreef:Buikpijn (van darmen) is hier ook voornamelijk links onder m'n navel zeg maar..
Bij mij ook,,
Blaasontsteking heb ik eigenlijk nooit, maar ik moet wel opvallend vaak plassen!!
Duspatal is indd een heel ijn medicijn, al gebruik ik het niet elke dag, maar alleen wanneer het echt nodig is.
obelix schreef:Welkom nieuwe![]()
Ik heb ook veel last van blaasontsteking trouwens![]()
Apart om te lezen dat ik ook niet de enige ben![]()
Denk ook idd dat het samen valt met de darmen...
Kytha schreef:Misschien is het ook wel een stukje weerstand, dan iemand met PDS mist... ik weet het niet.
Welkom aan alle nieuwe!
Net m'n werk maar weer afgebeld ivm m'n blaasontsteking, plas nog steeds bloed en ik kan het echt niet ophouden![]()
Beetje vervelend in de zorg ook, want vaak houd ik 't uren op ivm drukte, maar dat gaat dus niet lukken.
Zo vervelend om me ziek te melden