Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ilsemarie schreef:als 70D te krap zit maar de omvang wel fijn zit dan moet je geowon 70E hebben. Dat staat ongeveer gelijk aan 75D en dat maakt dan ook duidelijk waarom die 75C niet fijn zitten.
Maar wat vind je prettiger zitten? 70 of 75 als omvang?
Ik draag momenteel vrijwel alleen maar MD (en heb nog wat marie-jo liggen wat ik af en toe draag) en ik vind het zo heerlijk! met goed zoeken in kleinere dorpen vind je ook nog wel 70E in de uitverkoop (110 euro voor een bh is als student écht niet op te hoesten en vind ik ook een béétje te gek worden...).
Dus als je 75 fijner vind (kruipt het omhoog op je rug? de band op je rug moet ietsje later zitten dan je borsten aan de voorkant) dan neem je 75D en als je omvang 70 fijner vind neem je 70E.
Ginootje schreef:Als ik een 70D heb dan zit die echt te krap..
Dan worden ze echt helemaal plat geduwt.
Ik heb nu van de H&M en dan dat zijn 75C maar die moet ik toch regelmatig rechtrekken,omdat ze er nu toch inmiddels wel uit komen zetten.
en dan heb ik er nog 1 van Sapph dat is een 75 D maar wel met extra bandjes op me rug.
& Nog 1 van de Hunkemoller een 75C
en de rest heb ik zelde tot nooit aan.. omdat die gewoon niet echt goed zitten.
en in de toekomst wil ik echt nog een MD hebben
vikki schreef:BBreedveld schreef:In Zoetermeer is er een coupeuse die bh's op maat maakt voor € 150,-.
Daar gaat mijn moeder een bh laten maken.
Whoa, dat is wel erg prijzig... dan ging ik toch liever naar London om een paar bh's te kopen bij Bravissimo.