[Centraal] Piercings

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xDramaQueen

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-08 16:25

Anthea schreef:
Stel je toch niet zo aan... Die paar maanden kan je makkelijk overbruggen, kom op zeg!

ik wacht al als klein kind op een tongpiercing en heb hem nog niet, als me moeder zou zeggen paar maanden zou ik maanden hyperen Huilen van het lachen

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-08 16:26

Nijn schreef:
xDramaQueen schreef:

latex handschoenen en als je die niet hebt wat oogschaduw op je vingertoppen, dat geeft veel grip.

Oogschaduw Blond Maakt het juist dan niet gladder?

nee als je zweetvingertjes heb, smeer het er maar eens op en wrijf je toppen tegen mekaar Haha!

Nijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-08 16:27

Heb geen zweetvingertjes Ben bang dat het bolletje er scheef opgedraait zit, maar kan het zo lastig zien Nagelbijten / Gniffelen

Overigens ben ik nu 20 en heb ik netjes toestemming gevraagd voor mn tragus en navel, als mams en paps nee zeggen is het ook nee Lachen

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-08 16:29

zelfde hier, mn moeder zeg als je het huis uit bent doe je wat je wilt, nu ken ik nartuurlijk als een speer op een lelijke kamer zitten en doen wat ik wil maar ik woon prima hier eigenlijk voor de komende jaren *LOL*

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-08 16:29

Nijn schreef:
Heb geen zweetvingertjes Ben bang dat het bolletje er scheef opgedraait zit, maar kan het zo lastig zien Nagelbijten / Gniffelen

Overigens ben ik nu 20 en heb ik netjes toestemming gevraagd voor mn tragus en navel, als mams en paps nee zeggen is het ook nee Lachen

toch geeft het meer grip Tong uitsteken

Jilletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-08 16:30

ik ga binnekort een poging doen mn 4mm te stretchen naar 6mm, mn 5mm expander is gebroken Huilen precies het puntje dr af
dus kijken of ik in een keer naar 6mm kan en anders tog mar een nieuwe expander Clown

Nijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-08 16:35

Jeuj heb 'm los, 1 probleempje piercing heeft gebloed :/
Niet met het uithalen was al opgedroogt, vraag me alleen af of 't nou wel verstandig is om er weer een kort staafje in te doen.

Mii_Jessica

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-08 16:39

Morrow_Less : Een paar maanden wachten is niks Knipoog Gewoon ff wachten!

Ik wou toen ik 12 was een navelpiercing. Vond mn moeder niet erg inpriciepe... Zij er heen gebeld en gevraagt of het kwaad kon. Aangezien ik toen nog erg veel zou groeien zou de kans op uitgroeien groot zijn. Ik heb dus 3 jaar gewacht want ik heb hem nu een week geleden laten zetten. En die 3 jaar viel best mee. Heb het gewoon altijd in mn achterhoofd gehouden Lachen

M'n zus heeft het wel geflikt. Toen ze 16 was met een tongpiercing aan komen zetten terwijl mn moeder er echt zo fel op tegen was. Dat vind ik echt not-done. Ik zou het dan ook nooit doen. Ik ben wel thuisgekomen met mn navelpiecing zonder dat mn moeder het wist maar ik heb het haar ervoor wel is gevraagd of ze het erg zou vinden. Vond ze niet dus heb ik het maar laten doen.

Nijn: Als ik jouw was zou ik er nog ff een lange in houden voor het geval dat Lachen ff goed schoonmaken Lachen

Chrissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-08 17:33

Moest ook van me ouders wachten dat ik 16 was om me tragus en navel te laten zetten.
En voor een tongpiercing heb ik het al zo vaak en lief gevraagd maar dat willen ze absoluut niet dus dan doe ik dat ook niet.
Hoop volgend jaar op kamers te zitten en dan m wel te hebben Lachen

Mii_Jessica

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-08 17:36

Net mn navelpiercing ff schoongemaakt in gekookt water met zout. Klopt het dat de korsjes dan helemaal zacht worden en los komen als je je piercing beweegtt?!

Jilletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-08 17:37

whuahuahua, ik heb lekker **** aan mn pa met piercings, hij zegt tegen mij dat ik niet meer mag maar ondertussen schaft ie ze zelf wel aan dus ik bepaal lekker zelf of ik piercings wil Tong uitsteken nu staat een sternum op mn wishlist, dus druk aan het sparen Tong uitsteken

Nijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-08 17:42

Hoe kunnen sommige mensen in godsnaam zo ontiegelijk weinig respect hebben voor hun ouders? Lips are sealed

Mii_Jessica niet de piercing bewegen als je niet op dat moment aan het schoonmaken bent!

Mii_Jessica

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-08 17:44

Nijn schreef:
Hoe kunnen sommige mensen in godsnaam zo ontiegelijk weinig respect hebben voor hun ouders? Lips are sealed

Mii_Jessica niet de piercing bewegen als je niet op dat moment aan het schoonmaken bent!

Jaah erg he Boos!

okeej blijf er netjes vanaf Vork Alleen het is zo verleidelijk Tong uitsteken

Jilletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-08 17:44

ik heb genoeg respect voor mn ouders echt wel!!!!!
maareeeh ik ben 18 hoor en als ie me iets zegt niet te doen en hij doet het zelf wel....klopt tog niet???

Suus__

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-08 17:45

Ik zou best een navelpeircing willen Bloos
Vind het altijd wel mooi!
Maar vind het heel eng om hem te laten zetten Verdrietig En heb echt geen flauw idee hoe mijn ouders er tegenover staan. Ben ook 14 dus lijkt me niet gek als het niet mag.
Ik zou eigenlijk wel is weten, hoe het pricies gaat als je hem laat zetten en of het veel pijn doet (ben echt een watje bij de tandarts Huilen van het lachen ) en hoeveel het kost?
Laatst bijgewerkt door Suus__ op 20-09-08 17:47, in het totaal 1 keer bewerkt

Kwal

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-08 17:47

Ik had m navelpiercing op mn 12de Tong uitsteken Ik ben bijna [3dagen] 14 Knipoog

Suus__

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-08 17:48

QualityLover schreef:
Ik had m navelpiercing op mn 12de Tong uitsteken Ik ben bijna [3dagen] 14 Knipoog

Hoe vroeg jij het dan aan je ouders? Want mij vader vindt tatoos/piercings echt helemaal niks. Tong uitsteken

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-08 17:50

Jilletje schreef:
whuahuahua, ik heb lekker **** aan mn pa met piercings, hij zegt tegen mij dat ik niet meer mag maar ondertussen schaft ie ze zelf wel aan dus ik bepaal lekker zelf of ik piercings wil Tong uitsteken nu staat een sternum op mn wishlist, dus druk aan het sparen Tong uitsteken

jij moet heel blij zijn dat ik je moeder niet ben, als mn dochter zo over me zou praten had ik haar aan haar oren naar der kamer getrokken en opgesloten.

ik had ook mn eerste navelpiercing op me 12de, wilde hem toen ik 11 was en moeders vond het goed (en spannend) toen ik hem op me 12de kreeg, trots dat ik was joh ROFL

Mii_Jessica

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-08 17:55

Suus__ schreef:
Ik zou best een navelpeircing willen Bloos
Vind het altijd wel mooi!
Maar vind het heel eng om hem te laten zetten Verdrietig En heb echt geen flauw idee hoe mijn ouders er tegenover staan. Ben ook 14 dus lijkt me niet gek als het niet mag.
Ik zou eigenlijk wel is weten, hoe het pricies gaat als je hem laat zetten en of het veel pijn doet (ben echt een watje bij de tandarts Huilen van het lachen ) en hoeveel het kost?

http://www.youtube.com/watch?v=8L7cB9cLpUI
Alleen bij mij ging het sneller.
Bij mij was de prijs:
zonder glitter 50
met 1 glitten 68
met 2 glitters 73

Ik heb zonder gehaald want als je er na een paar maanden er andere in gaat gooien kan je die balletjes met glitter los kopen voor 3 euro Lachen
Alleen was mijna na 6 dagen ineens weg, bovenste balletje zat te los, en toe heb ik er gratis 1 gekregen met glitter.

Mijn vader vind het ook niks. Maar ik zie mn vader heel weinig en ik woon bij mn moeder. van haar mag het wel Lachen Tenminste ook niet alles hoor. Navel wel, tong niet

Suus__

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-08 18:13

Ohh die prijzen vallen ngo wel mee Lachen
Nou ik denk dat mijn vader flauw gaat vallen ROFL maar heb t aan me moeder verteld ze schrok wel een beetje maar ze gaat erover denken.

Polivy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-08 18:49

Jilletje schreef:
ik heb genoeg respect voor mn ouders echt wel!!!!!
maareeeh ik ben 18 hoor en als ie me iets zegt niet te doen en hij doet het zelf wel....klopt tog niet???

Nou, zo klink je niet, als 18..
Het zijn nog altijd wel je ouders over wie je het hebt. En jij bent hun kind en jullie staan dus niet op één lijn. En mijn mening is: zolang je nog in het huis van je ouders woont, heb je hun regels na te leven.
(ja, dat doe ik met mijn 22 jaar ook nog steeds)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-08 18:50

als je vader iedere avond een fles wiskey drinkt (bij wijze van spreke) wil dat niet zeggen dat jij dat dan ook mag en maar moet gaan doen. Clown

die redenatie slaat nergens op.

als je wil doen wat je zelf wilt, dan moet je uit huis gaan Lachen

Polivy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-08 18:53

Dat wou ik ook zeggen Su Haha! Alleen heb jij net even een beter voorbeeld van wat ik wilde zeggen hahaha Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-08 18:54

Knipoog Haha!

het als hij in de sloot springt, doe jij dat dan ook principe Clown

Polivy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-08 18:55

Ja, zo één zocht ik ja Haha!
Maar als hij in de sloot zou springen dan bleef ie droog, helaas Haha! En anders zou ik keihard lachen ROFL Tenzij ie zou verzuipen natuurlijk. Dan spring ik ook Tong uitsteken