Anthea schreef:Stel je toch niet zo aan... Die paar maanden kan je makkelijk overbruggen, kom op zeg!
ik wacht al als klein kind op een tongpiercing en heb hem nog niet, als me moeder zou zeggen paar maanden zou ik maanden hyperen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Anthea schreef:Stel je toch niet zo aan... Die paar maanden kan je makkelijk overbruggen, kom op zeg!
Nijn schreef:xDramaQueen schreef:
latex handschoenen en als je die niet hebt wat oogschaduw op je vingertoppen, dat geeft veel grip.
OogschaduwMaakt het juist dan niet gladder?
Nijn schreef:Heb geen zweetvingertjesBen bang dat het bolletje er scheef opgedraait zit, maar kan het zo lastig zien
Overigens ben ik nu 20 en heb ik netjes toestemming gevraagd voor mn tragus en navel, als mams en paps nee zeggen is het ook nee
Nijn schreef:Hoe kunnen sommige mensen in godsnaam zo ontiegelijk weinig respect hebben voor hun ouders?![]()
Mii_Jessica niet de piercing bewegen als je niet op dat moment aan het schoonmaken bent!
QualityLover schreef:Ik had m navelpiercing op mn 12deIk ben bijna [3dagen] 14
Jilletje schreef:whuahuahua, ik heb lekker **** aan mn pa met piercings, hij zegt tegen mij dat ik niet meer mag maar ondertussen schaft ie ze zelf wel aan dus ik bepaal lekker zelf of ik piercings wilnu staat een sternum op mn wishlist, dus druk aan het sparen
Suus__ schreef:Ik zou best een navelpeircing willen![]()
Vind het altijd wel mooi!
Maar vind het heel eng om hem te laten zettenEn heb echt geen flauw idee hoe mijn ouders er tegenover staan. Ben ook 14 dus lijkt me niet gek als het niet mag.
Ik zou eigenlijk wel is weten, hoe het pricies gaat als je hem laat zetten en of het veel pijn doet (ben echt een watje bij de tandarts) en hoeveel het kost?
Jilletje schreef:ik heb genoeg respect voor mn ouders echt wel!!!!!
maareeeh ik ben 18 hoor en als ie me iets zegt niet te doen en hij doet het zelf wel....klopt tog niet???