Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Red_Savage schreef:Als het links voor de ander is, dan ben ik ook lesbisch.
Wat leuk zeg dat je aan de hand van een piercing kunt bepalen wat je geaardheid is.
OnlyLoes schreef:OMG.. Ik heb zo'n 8 weken geleden een neuspiercing laten zetten, aan de linkerkant omdat ik dat gewoon mooi vond
Maar toen vertelde een vriendin van me gister heel vrolijk dat ze had gehoord dat een neuspiercing aan de linkerkant betekent dat je lesbisch bent! (en rechts dan gewoon hetero) Maar dat ben ik dus absoluut niet (jongens zijn veel te leuk
)
Weet iemand hier daar mss iets meer over?
Maak me er niet superdruk over ofzo hoor.. Ik heb m laten zetten en hij staat goed, dus mensen mogen lekker denken wat ze willenMaar wilde toch ff checken
irisssssje schreef:Ja, ik doe er elke dag alcohol op (zo'n flesje, ben de naam kwijt, die had ik er bij gehad), en maak hem ook goed schoon onder de douche.. maar hij blijft vervelend doen. Ik had gehoord dat de genezingstijd tussen de 6 en 8 weken ligt? Daar ben ik toch wel al een tijdje overheen...
suze_ schreef:naja niet iedereen is voor sterilon hier
ik gebruik dat alleen als er echt pus uit komt 2x op een dag. zodra pus weg is, sterilon laten staan en wassen met unicura.
zo doe ik het. gaat altijd goed