Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Over zulke dingen denk ik dat iedere mens zich wel druk maakt. Gelukkig weet je nu waar het overgaat en kun je je een beetje voorbereiden op het gesprek. Stel dat ze het niet verlengen dan is het wel netjes dat ze het nu al zouden zeggen, dan weet je het maar vast en kun je daar naar handelen. Sterkte.daijano schreef:PW dat is erg vervelend, maar ff zo tussendoor ze mogen je niet ontslaan zolang je in de ziektewet zit!
JE kan je er nu wel op voor bereiden das wel iets minder stress
Civ dat klinkt niet goed, indd terug naar de dokter heb ik vorig jaar ook gehad, en het wer nierbekken ontsteking, die pijn in je zij baart me zorgen.... gaat je vriend op uitzending?
dat je een terug val hebt gehad, komt dat alleen doordat je vriend weg is geweest of zat het er allanger aan te komen? Probeer op je werk je best te doen, meer kun je niet doen. Hoop dat je er snel weer bovenop komt. Ik heb geen ervaring met AD, mijn huisarts heeft het mij wel voorgeschreven maar ik wilde het zonder doen, tot dusver is me dat gelukt en daar ben ik wel trots op. Succes morgen bij de huisarts en zorg goed voor jezelf.