Automutilatie

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Robin

Re: Automutilatie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-09 17:21

Ik ben vorig jaar ook heel moeilijk geweest met eten. Dit kwam mede door stress en dus weinig eten maar ook inderdaad het 'perfect' willen zijn. Omdat ik dacht dat mensen mij dan wél zouden accepteren hoe ik was. Ik ging veel meer bewegen (teveel) en ik at niets of maar heel heel weinig. En als ik veel at spuugde ik het weer uit. Dit heeft maanden geduurd en toen opende ik m'n ogen dat mensen mij maar moeten accepteren hoe ik nu ben. Ik ben daarna heel veel kilo's bijgekomen en ik ben nu gelukkig met mezelf. Een super slank postuur staat mij niet eens. En ik heb zo ook vrienden, genoeg aandacht van jongens, en kan ook leuke kleren kopen.. :)

XxhaffiesxX ik vind het heel erg wat er met jou gebeurd, ik hoop dat de kliniek je kan helpen.. :(:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-09 17:30

Knap hoor Robin dat je er zelf uit bent gekomen! Mij lukt dat niet.

Dankje ik hoop ook dat ik snel terecht kan.

xx

savasan

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-09 18:37

Jongens jongens wat doen jullie jezelf aan hoor wie het zegt :+

Haffies, Hoe gaat het nu met je arm?

Ik heb ook een tijdje gehad dat ik enorm weinig at, en met 20 kilometer fietsen per dag (en dat voor een school die ik niet eens leuk vind) is 2 boterhammen 's ochtends en avondeten niet genoeg. Het gekke is dat ik pas ben gaan afvallen toen ik weer wat normaler ging eten nadat ik met mijn vriend kreeg. Die eet echt verschrikkelijk veel hij is 15 centimeter langer dan mij, 10 kilo lichter en eet 3x zo veel, vraagt hij zich af waarom ik me onzeker voel naast hem xD En sinds hij weet dat ik moeite heb met eten, duwt hij gewoon een boterham naar binnen bij me als ik zeg dat ik geen honger heb.

@ Rebeccaa, Die stemmen heb ik ook gehad, maar ik ben ze gaan negeren en nu is alleen de stem die zegt dat ik lelijk en niets waard ben er nog.
Maar ik weet natuurlijk niet hoe sterk de stemmen bij jou zijn.
Doe jij examen dit jaar? ik las wat over PTA en die heb ik net binnen, wat een feest, ik zou bijna gaan dansen :') -O-

savasan

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-09 18:39

Trouwens *geen zin om mijn bericht te wijzigen*
Ik ben ook niet tegen het verplaatsen naar HK, dan zal het aangevraagt moeten worden bij een mod?

Robin

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-09 18:43

Ik heb al geTEMd met de vraag :j

Robin

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-09 18:53

die snap ik even niet? waarom mag je niet douchen..?

savasan

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-09 19:00

dan zet je de douche aan zodat niemand je hoort overgeven toch?
Hoor ik wel vaker van meisjes met anorexia... vraag me dan altijd af hoe je dat dan moet doen als je geen wc in de badkamer hebt...

Kallandso

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-09 19:12

Eetproblemen :(:)
Ik heb ook een tijdje gehad dat ik perse zo wou zijn als iedereen, weinig eten, ook wel overgeven enz. Maar weetje, ik ben gewoon niet één van de dunsten, dus waarom zou ik dat dan willen zijn..?
En als anderen daar geen genoegen mee nemen zijn ze mij niet waard, hebben ze gewoon pech gehad. En sinds toen zit ik veel beter in mn vel, ben ik geen grijs muisje meer wat zichzelf alleen maar probeerd weg te stoppen, maak ik veel makkelijker vrienden, ben ik opener en ben ik eigenlijk ook niet meer gepest :)
Dat neemt niet weg dat ik nog steeds last heb van de eetbuien. Maar dat is meer een vorm van am voor mij. Hoe stom het ook klinkt.

Haffies, je moet er wel echt wat meedoen hoor! :(:)

Ik neem aan dat die vraag over het examen voor mij bedoeld was savasan? Ik zit nu in 4havo, voorexamenjaar dus...
Heb de hele middag geslapen, en een zak chips leeggeten. Maar voel me eigenlijk alleen maar poedersuiker. Ben er ook nog eens achtergekomen dat ik komende week elke dag een toets heb, en weet nu al dat ik dat niet ga redden ;(

En mn moeder heeft dat intake gesprek met die psycholoog afgebeld...

bromfiets

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-09 19:17

Dat is klote peepaardje, kun je zelf misschien terugbellen?

Over eetproblemen kan ik gelukkig niet meepraten, heb er wel moeite mee, maar het is voor mij geen obsessie.

Kallandso

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-09 19:19

Mwaa, geen zin in ;)
Ga misschien morgen wel eventjes langs mijn mentrix. Want dit gaat niks worden, en ik wil wel heel graag dit jaar gaan redden...

bromfiets

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-09 19:20

succes dan morgen :)

Kallandso

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-09 19:22

Hééééééééééél misschien hoor :o Eerst nog héééééééél veel nadenken en twijfelen...

bromfiets

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-09 19:22

komt goed ;)

Kallandso

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-09 19:25

Of niet ;)

Robin

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-09 19:27

wat je zegt heb ik ook PP.. Ik ben gewoon niet een van de dunste en ik kan gewoon NIET van vette hap afblijven (en een school met elke pauze frikandellen, kroketten, kaassouflés etc helpt ook niet mee :+ ) dus ja.. ik accepteer mezelf gewoon :) Qua uiterlijk dan..

Kallandso

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-09 19:28

Maar jij hebt ook gewoon een mooi figuur :j

Robin

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-09 19:29

Nou ik heb een goede buik hoor haha :+ Maar thanks :)

savasan

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-09 19:35

PP, die was idd voor jou bedoelt, ben een beetje in de war xD

Ik denk dat het onzeker zijn voor je uiterlijk er een beetje bijhoort in de maatschappij van tegenwoordig. Wat maat 36 vroeger was, is voor ons nu maat 34. Doordat het beeld van perfectie modellen met maat 34, zonder vrouwelijke vormen is, zullen er steeds meer meisjes ongelukkig/onzeker worden.
Booral omdat dat beeld van perfectie totaal niet samengaat met de samenleving. Laten we eerlijk wezen, we worden steeds dikker. Nu is maar 38/40 de normale maat, over een jaar of 10 is dan misschien wel 44...

Robin

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-09 19:39

klopt wat je zegt :j Als je bijv. bij de H&M kijkt zie je van die volslanke, nouja.. magere modellen en dan denk ik van... meisjes toch.. :n of op de catwalk ofzo..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-09 20:24

Met men arm gaat het wel aardig heb het schoon gemaakt en het is eindelijk droog. Voor een zwaluwstaartje is het te laat die krijgt het niet tegen elkaar de huid staat nog erg ver uit elkaar. Ik wacht wel af hoe het geneest het word denk een hele lelijke litteken.

Ik kan gewoon niet meer eten en als ik het wel doe krijg ik meteen spijt en braak ik. Na het avond eten idd 'douche'..

Robin

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-09 20:32

Sorry meiden ik ga mn bed in....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-09 20:39

Ja ik heb vrijdag men intake gehad. Moet donderdag terug komen omdat ik persee tegen men moeder moet zeggen dat ik automutileer. Dat wil ik niet heb gelijk al de pest aan die kliniek. Word ook donderdag gebeld voor het behandels advies. Spannend..

Goedzo Kimmey laat het niet te ver komen. Geniet van lekker eten. Wat heb je er nou aan om dun te zijn en de heledag kcal tellen en ongelukkig zijn!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-09 20:53

Kimmey schreef:
Ja maar toch. Bleh eeuwige obsessie echt.

Ik ben ooit eens vanaf 43 kilo (dat was ook niet gezond, kwam door een brace) in korte tijd 10 kilo aangekomen en sinds die tijd heb ik een slecht zelfbeeld van mn lijf.

Hmm spannend. Maar waarom wil je het je moeder onder geen beding vertellen?

Ik had ruzie met men moeder ze loopt de hele dag achter men reet aan omdat het moet niet om mij te helpen. Ze geeft niks om me en dan moet ik haar mijn andere probleem gaan vertellen omdat als ik te diep ga naar ze ehbo moet.. Nou als ze het weet ga ik het ook niet tegen haar zeggen dus waarom moet ze het weten..??

Ja ik snap dat je het daar wel moeilijk mee heb maar geniet van het eten en van je leven! Dun zijn en niet normaal met eten om kunnen gaan is ook niks!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-09 20:54

Kimmey schreef:
Ik ken het Rebecca, ik kan het ook allemaal niet laten staan. :n
Succes!

Het valt me trouwens op dat we naast AM allemaal met dezelfde dingen moeite hebben...

Ja idd dat valt me ook wel op.. Dat heeft ook wel met je zelf beeld te maken..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-09 20:55

Iemand had al getemt