[Centraal] Het piercingtopic, deel 2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Roossje

Re: [Centraal] Het piercingtopic, deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-07 21:40

Ik ben over een paar weken jarig(ik word 14) en ik ga weer vragen of ik gaatjes in mijn oren mag(1e paar) mijn moeder is daar op de eenofandere manier helemaal tegen, maar ik voel me der zegmaar niet echt ''bij'' horen zonder gaatjes als ik mijn andere vriendinnen zie met leuke oorbellen enzovoort, hebben jullie misschien tips om het te vragen?
groetjes Nadine

Moirsa

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-07 15:01

nadine0204 schreef:
Ik ben over een paar weken jarig(ik word 14) en ik ga weer vragen of ik gaatjes in mijn oren mag(1e paar) mijn moeder is daar op de eenofandere manier helemaal tegen, maar ik voel me der zegmaar niet echt ''bij'' horen zonder gaatjes als ik mijn andere vriendinnen zie met leuke oorbellen enzovoort, hebben jullie misschien tips om het te vragen?
groetjes Nadine

gewoon gaan doen Clown,,

Alkmaarsee vrieenndd Clown

Arabian_Girl

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-07 16:06

Ik ga er denk ook nog 1tje bijnemen.
Me navelpierc gaat er waarsch uit.Heb die n keer terug erin gedaan en zo n ander gaatje erbij gemaakt Tong uitsteken niet eens gemerkt toen,Maar hij zit nu niet echt super meer.En als je n riem aanheb ofzo zit hij nogal irri.Blijft hangen enz.

Maar zat te twijfelen tussen labret of tong..

wat zouden jullie doen?

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-07 16:11

Arabian_Girl schreef:
Ik ga er denk ook nog 1tje bijnemen.
Me navelpierc gaat er waarsch uit.Heb die n keer terug erin gedaan en zo n ander gaatje erbij gemaakt Tong uitsteken niet eens gemerkt toen,Maar hij zit nu niet echt super meer.En als je n riem aanheb ofzo zit hij nogal irri.Blijft hangen enz.

Maar zat te twijfelen tussen labret of tong..

wat zouden jullie doen?

Ik zou tong doen. Labret zit midden in je gezicht en dat kan nogal lastig zijn met werk, school, opleiding etc. Een tongpiercing kun je verbergen en is meestal niet zichtbaar Knipoog

Arabian_Girl

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-07 17:59

Oke dat wel.Maar heb ook wenkbrauwpierc,dus die zie je ook al altijd.met tongpierc heb je weer wel kans dat stukje van je tand of kies eraf gaat.hoor je ook wel vaak,,

S_a_f_a_r_i

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-07 18:41

Met een labret kan je, je tandvlees beschadigen
Volgens mij was er hier iemand in het topic die dat ook had en hem er uiteindelijk heeft uitgehaald

juthi

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-07 19:14

Arabian_Girl schreef:
Oke dat wel.Maar heb ook wenkbrauwpierc,dus die zie je ook al altijd.met tongpierc heb je weer wel kans dat stukje van je tand of kies eraf gaat.hoor je ook wel vaak,,

als je al een wenkbrauwpiercing hebt, zou ik voor tong gaan.. anders heb je 2 piercings in je gezicht die je altijd ziet..

Anjatjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-07 21:23

Afbeelding
Mijn piercing met blingbling bolletjes die ik van mn mama gekregen heb Haha!

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-07 21:34

vind hem nu eigenlijk wel erg stoer Bloos

Bestek

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-07 23:22

Die is echt gaaf Anjatjeuh!

Ik heb een probleempje met mijn navelpiercing, en mn shop is een half uur fietsen dus als iemand hier een oplossing weet zou dat fijn zijn Haha!

Ik heb hem morgen 2 weken, en ik moet hem iedere dag 1 tot 3 keer wassen met Unicura zeep, en daarna betadine erop doen. Als ik de betadine er op doe, koekt dat aan mn huid vast en plakt mn piercing aan mn huid vast. Ook doet het dan best pijn om me uit te rekken enz, en met alleen unicurazeep heb ik nergens last van. Maar, hij is wel een klein beetje ontstoken.. Dus zou ik nou moeten stoppen met betadine of is dat niet slim? of iets anders doen?

henrib

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-07 23:23

Anjatjeuh schreef:
Afbeelding
Mijn piercing met blingbling bolletjes die ik van mn mama gekregen heb Haha!

apart! maar staat goed Haha!

Chrissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-07 23:39

Dieuwke1989 schreef:
Ik heb een probleempje met mijn navelpiercing, en mn shop is een half uur fietsen dus als iemand hier een oplossing weet zou dat fijn zijn Haha!

Ik heb hem morgen 2 weken, en ik moet hem iedere dag 1 tot 3 keer wassen met Unicura zeep, en daarna betadine erop doen. Als ik de betadine er op doe, koekt dat aan mn huid vast en plakt mn piercing aan mn huid vast. Ook doet het dan best pijn om me uit te rekken enz, en met alleen unicurazeep heb ik nergens last van. Maar, hij is wel een klein beetje ontstoken.. Dus zou ik nou moeten stoppen met betadine of is dat niet slim? of iets anders doen?

Ik zou stoppen met de betadine, lijkt me niet echt lekker spul om 3x per dag er op te doen.
Ik was me piercing 1x pd met Unicura zeep en verder soms wat zout wat ik mee hebt gekregen gaat steeds beter dus als ik jou was zou ik stoppen met die betadine en minder vaak wassen met unicura zeep Knipoog

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-07 23:58

Arabian_Girl schreef:

en met een labret worden je 2 voorste tanden bloot gelegd, wil je fototje zien, niet bepaald fijn beeld meid Haha! en ik had hem pas een jaar, t ergste was dat ie zelfs nog bóven me onderste tanden zat, verre van me tandvlees.

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-07 00:00

Dieuwke1989 schreef:
Die is echt gaaf Anjatjeuh!

direct stoppen met dat spul, wat een onzin, ik heb allebei mn piercings (boven en onder navel)alleen met unicura gedaan, 2x per dag of soms 1, niets aan de hand!

_Lot_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-07 00:08

Vriendin van mij had ook een labret piercing, haar hele tandvlees was weg bij haar voortanden. Ze heeft hem nu dwars door haar lip, heel gaaf! Ik heb door mijn tongpiercing wel een stuk van mijn tand afgebroken maar heb hem nog steeds Clown het is nu toch al gebeurd..

Edit; even een foto bijgevoegd van haar piercing, (lovestobias_ op bokt). Hier heeft ze er nog een hele grote staaf want ze had hem hier pas een weekje. Ze heeft nu een heel klein staafje met kleine balletjes. Als ze haar mond dicht heeft zie je het balletje zitten en net aan de onderkant van haar lip dus: http://album.partyflock.nl/2968547.jpg
Laatst bijgewerkt door _Lot_ op 16-03-07 00:10, in het totaal 1 keer bewerkt

Marlou_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-07 00:09

@ Diewke1989: wat ook goed helpt, tenminste bij mij hielp het, een laagje zout in een glaasje, vullen met water en op de kop er op zetten. natuurlijik eerst vorover bukken en dan het glas er op zetten want anders gaat t er langs.. ff kwartiertje op de bank gaan liggen.. (tv kijken ofzo;)) reinigt goed enzo! bij mij werkte het ERG goed! Haha!

MarjoEisla

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-07 08:23

diewke, ik zou als ik jou was geen probleem maken van dat half uurtje fietsen. Mijn navelpiercing was ong 2 maanden ontstoken en drna ben ik er pas heen gegaan (ook half uur fietsen) en toen had hij effe wat spul erop gedaan en sindsdien is t over..

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-07 11:07

Hallo allemaal,
wie heeft er allemaal een piercing boven in het oor (hoe heet dat ook alweer)? Hoe bevalt het, waar hebben jullei het laten zetten en nog andere klachten?
Ik ben benieuwd, zit er wel sterk over te denken namelijk Lachen

_Sas_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-07 11:17

Helix heet dat. Heb er 2, al zo'n 10 jaar. Gewoon laten schieten en niets geen last van gehad Lachen

Kytha

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-07 11:22

Bienotje schreef:
Hallo allemaal,
wie heeft er allemaal een piercing boven in het oor (hoe heet dat ook alweer)? Hoe bevalt het, waar hebben jullei het laten zetten en nog andere klachten?
Ik ben benieuwd, zit er wel sterk over te denken namelijk Lachen

ik heb 'm ook al een jaartje of 8 volgens mij. Is gewoon doorgeprikt bij een juwelier. Deed wel een beetje pijn en is soms nog steeds wat gevoelig met slapen op dat oor..

Ik heb m'n tongpiercing (heb 'm nu een maand) nou 1x laten verwisselen , van een 22 mm naar een 20 of 18 (kweet het niet eens Nagelbijten / Gniffelen ) en deze is opzich wel fijn, maar 's avonds heb ik best een stukje over. 's ochtends issie eigelijk gewoon goed. Zal ik er wel of geen kortere in laten zetten?
ik heb nog steeds een licht kuiltje in m'n tong.. maar dat komt volgens mij vooral omdat ie wat schuin gepierced is, en steeds op één plek 'drukt'/ligt

Mar__

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-07 11:40

Ik heb ook een kuiltje maar maakt me weinig uit.
Mijne is ook schuin omdat ik 'm wat verder naar achteren wilde aan de bovenkant...

Ik heb van een vriendin nieuwe mooie balletjes gekregen maar krijg mijn oude niet uit Bloos :/
Haha iemand tips?

MissDonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-07 12:13

helemaal uit doen, dan balletje verwisselen dan weer in Knipoog Is dat wat Tong uitsteken

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-07 14:10

_Lot_ schreef:
Vriendin van mij had ook een labret piercing, haar hele tandvlees was weg bij haar voortanden. Ze heeft hem nu dwars door haar lip, heel gaaf! Ik heb door mijn tongpiercing wel een stuk van mijn tand afgebroken maar heb hem nog steeds Clown het is nu toch al gebeurd..

Edit; even een foto bijgevoegd van haar piercing, (lovestobias_ op bokt). Hier heeft ze er nog een hele grote staaf want ze had hem hier pas een weekje. Ze heeft nu een heel klein staafje met kleine balletjes. Als ze haar mond dicht heeft zie je het balletje zitten en net aan de onderkant van haar lip dus: http://album.partyflock.nl/2968547.jpg

dat heb ik dus ook, ik wilde hem ook dwars door me lip, maar vriendlief heeft liever geen piercings haha, dan laat ik het maar zo Ja

marleenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-07 14:10

Nou ik heb dus ook even een vraag;
Ik wil heel graag nog een navelpiercing. Maar hoe kunnen jullie de pijn omschrijven en de mensen die een tongpiercing en een navelpiercing hebben: wat deed bij jullie het meest pijn. Want ik heb zelf namelijk ook een tongpiercing.

Mar__

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-07 14:12

Deed bij mij beide geen pijn!

Valt heel erg mee hoor. En het is maar een paar seconde...