Het is hier vandaag echt koud en heel nat. Ben net helemaal doorweekt geraakt op de fiets. Heb echt enorm veel last nu!
Maar als je weet waar ik die zon kan bestellen, vertel je het me dan?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:Verder geen zon gezien en hoger dan 11 graden kwam de temperatuur niet.
Eleonoor schreef:He bah, dat klinkt allemaal niet positief Linnielin, veel sterkte en hoop dat je morgen beter voelt.
Eleonoor schreef:Vaag kan ik me iemand herinneren die in Ridderkerk werkt. Kan je me zijn naam geven? Weet dat op dit gebied best wel redelijke resultaten mee gehaald zijn, zelfs verhalen gehoord dat ziekenhuis ingrijpen niet meer nodig was. Let wel op bij chinese kruiden dat je dat alleen neemt van apothekers die goedgekeurd werken. Chinese kruiden die ze zo mee kunnen geven en je moet er thee van trekken zijn meestal niet van gecertificeerde leveranciers en niet gegarendeerd vrij van o.a. zware metalen.
Eleonoor schreef:Omdat een goede chinese therapeut niet werkt aan de hand van een laboratorium uitslag en via andere wegen een diagnose stelt, kan je wel wat doen voor de uitslag van de tweede test bekend is. Maar kan me voorstellen dat je wilt wachten.
Eleonoor schreef:Vaag kan ik me iemand herinneren die in Ridderkerk werkt. Kan je me zijn naam geven? .
Eleonoor schreef:Schrijft die protecol dan ook voor dat je niets anders mag doen? Is gewoon een kritische vraag, hoop dat je die ook zo opvat en niet als een aanval voelt... (internet kan hierin soms zo lastig zijn).
Google levert mij een arts op die zowel acupunctuur, homeopathie en nog meer dingen doet. Bijzondere is wel dat chinese geneeskunde en homeopathie nogal verschillen van theorie. Maar misschien heb ik de verkeerde gevonden. Dit was een nederlandse man, geen chinees.
Eleonoor schreef:Weet niet of ik je dit eerder heb gevraagd, maar wanneer is het begonnen met de klachten en wat is er toen gebeurt in je leven?