Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Valentinotje schreef:Wendy schreef:Ik ben dan wel iemand anders, maar ik ga wel antwoord geven
Dat had ik ook. Maar na verloop van tijd wordt het wel minder, soms heb ik het idee dat mijn lichaam gewoon moest wennen aan het feit dat er wat in zit laat maar zeggen.
Hmz, k herken het wel, ik had toen ik hem liet zetten nog met mijn ex, (kort daarna is et uitgegaan) en de keer dat we et deden deed et echt gemeen pijn als hij iets "te diep" ging.
Kan het even niet netter uitleggensorry haha
Terwijl toen ik nog aan de pil was ik daar nooit last van heb gehad.
Ben dus blij te lezen nu dat het dus meer voorkomt!
Wat ik trouwens wel las is dat er bij sommige een echo is gemaakt!
Dat is bij mij namelijk niet gedaan!
K heb em nu ruim een half jaar maar heb heel afentoe nog wel last van mn buik, zal dit normaal zijn?
Dan lijkt t net of dat spiraaltje aan een stukje van je huid zit, toch maar keertje voor controle naar huisarts?
lizzy2 schreef:Een vraagje: Hoe kan je bij een trekpleister zwangerschapstest zien of je zwanger bent?
Joyce1988 schreef:Ik hoorde over een of ander chipje in je schouder, zou je ook niet zwanger kunnen raken (en je word dan dus ook niet ongesteld...)
Weet iemand hier iets meer over of heeft iemand hier ervaring mee?
kimberley12 schreef:Joyce1988 schreef:Ik hoorde over een of ander chipje in je schouder, zou je ook niet zwanger kunnen raken (en je word dan dus ook niet ongesteld...)
Weet iemand hier iets meer over of heeft iemand hier ervaring mee?
Ja dat is de implanon, daar heb ik voor gekozen als eerste anticonceptiemiddel,
omdat ik vrij vergeetachtig was. Maar het beviel me helemaal niet, want hij moest
er in het ziekenhuis ingezet worden, en het bleek dat hij veel te oppervlakkig in mijn
arm gezet was, en was daarom niet betrouwbaar genoeg. Nu heb ik hem eruit laten halen.
En voor een ander anticonceptiemiddel gekozen.
parouscha schreef:lizzy2 schreef:Een vraagje: Hoe kan je bij een trekpleister zwangerschapstest zien of je zwanger bent?
Door de gebruiksaanwijzing te lezen?
joke20 schreef:Kan je als je pillen op zijn gewoon naar de assistente toe en vragen voor nieuwe? Doosje mee nemen?
joke20 schreef:Kan je als je pillen op zijn gewoon naar de assistente toe en vragen voor nieuwe? Doosje mee nemen?
parouscha schreef:Wat betalen de mensen die boven de 18 zijn eigenlijks voor de pil?
Bij mijn verzekeraar wordt het niet vergoed n.l