Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MerleSimone schreef:Ergens hoop/denk ik dat ozempic een oplossing kan zijn, maar ik ben ook huiverig voor héél snel afvallen en dan met losse huid overblijven oid. Ik lees hier wat mensen die op de eerste dosering nog blijven afvallen en dus niet ophogen, is dat een optie? En kan je het ook bij 1 pen houden voor net dat zetje en daarna stoppen met spuiten? Want als het antwoord daarop is nee je moet altijd blijven spuiten, moet ik toch maar op zoek naar meer dedication om nog een jaar zo door te gaan tot ik op m'n gewenste gewicht benIk twijfel hard maar het lijkt me zo'n opluchting om eindelijk mijn fijne lichaam en maat weer te herkennen na 2 zwangerschappen.
Ipsilonka schreef:Ja, helemaal mee eens. Maar eerlijk is eerlijk, hoeveel voorbeelden ik zie van gebruikers die dan delen wat ze op een dag eten. Is er voor veel mensen nog echt een hoop te leren(ok en op sommige ben ik jaloers, want wat ze naar binnen werken gaat mijn binnenste echt van schrikken)
Annelies_VG schreef:Ipsilonka schreef:Ja, helemaal mee eens. Maar eerlijk is eerlijk, hoeveel voorbeelden ik zie van gebruikers die dan delen wat ze op een dag eten. Is er voor veel mensen nog echt een hoop te leren(ok en op sommige ben ik jaloers, want wat ze naar binnen werken gaat mijn binnenste echt van schrikken)
Het is sowieso schrikbarend wat sommige mensen eten.
Polar schreef:Ik hou helaas echt niet van zoet, maar misschien valt met ranja wel een keer te proberen.
Liselot, heb je een linkje? Want die ik kan vinden, zijn met whey en daar zit wel melk in.
'Leuk' om te zien dat steeds meer mensen de voordelen van o.a Ozempic zien.
Leuk in die zin dat ik het fijn vind dat mensen van hun hongergevoel af komen.
Liselot schreef:Dankje!Polar schreef:Ik hou helaas echt niet van zoet, maar misschien valt met ranja wel een keer te proberen.
Liselot, heb je een linkje? Want die ik kan vinden, zijn met whey en daar zit wel melk in.
'Leuk' om te zien dat steeds meer mensen de voordelen van o.a Ozempic zien.
Leuk in die zin dat ik het fijn vind dat mensen van hun hongergevoel af komen.
Het is deze https://nl.esn.com/products/esn-isoclea ... 4156798220
Zit idd wei in, maar is echt lactosevrij. Vriendin met heftige melkallergie kan deze gewoon drinken
MerleSimone schreef:@Suzanne volgens mij was jij bijna op je gewenste gewicht toch? Hoeveel spuit je nu en hoe ga/wil je stabiliseren?