Heftige keuze wel Jitske, met sterilisatie erbij. Wel fijn als alles in 1x kan.
Ben zelf nu 28 weken. Hier ook drukke kerstdagen, moet nog bijkomen. Energie is echt op dieptepunt

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Solleke_Noah schreef:Voor maagzuur, ik had nog gelezen een glas melk drinken vlak voor het slapen gaan. Valt misschien te proberen?
Jitske: waarschijnlijk ben ik het vergeten, maar wat was bij jou de reden voor de keizersnede? Heftig inderdaad meteen de sterilisatie erbij
Venthe schreef:Wat is het stil hier!
Iedereen druk in de app of gewoon niet zo veel te melden?
Iedereen fijne kerstdagen gehad?
Hier gaat alles goed. De zenuwjeuk is de ene dag erger als de andere maar daar moet ik maar mee dealen. Ik smeer nu magnesiumolie onder mijn voeten maar dat lijkt nog niet echt te helpen.
Vandaag 24 weken mijlpaal!!
Gevierd met een 5km hardloopwedstrijd die nog best lekker ging ook.
[ Afbeelding ]
Jolliegirl schreef:Wat fijn! Hopelijk mag je er nog even van genieten.
Voel je indaling? Of merk je dat je er sterker van word in je bekken?
Jolliegirl schreef:Ik wacht met een kolf tot de borstvoeding op gang is, risico is mij te groot dat de kleine niet goed aanhapt als we gelijk gaan flessen.
Ik ga de link wel ff opslaan!
Interessant om te weten, dat gebeurt vaak na 32 weken pas toch?
Wat verlichting op maag en longen zou erg fijn zijn....
De benauwdheid is echt niet leuk.
iirrssjjee schreef:Jolliegirl schreef:Ik wacht met een kolf tot de borstvoeding op gang is, risico is mij te groot dat de kleine niet goed aanhapt als we gelijk gaan flessen.
Ik ga de link wel ff opslaan!
Interessant om te weten, dat gebeurt vaak na 32 weken pas toch?
Wat verlichting op maag en longen zou erg fijn zijn....
De benauwdheid is echt niet leuk.
Een kolf is overigens wel een tip om in huis te hebben! Hier hapte de kleine goed aan, maar kwam de vieding niet genoeg op gang. Heb toen 2 dagem moeten kolven om te stimuleren. Dit was dus puur om de melkstroom op gang te brengen! Heeft goed geholpen, heb uiteindelijk totdat hij 20mnd was volledige borstvoeding kunnen geven! (Af en toe gekolfd uit een fles als ik er zelf niet was)
Floko schreef:Ik heb bij mijn zoontje de eerste week zo'n serieuze medela kolf gehuurd om de boel op gang te brengen. Daarna een normale elektrische kolf gekocht. Nu wil ik van die schelpen die je in je beha stopt. Weet alleen nog niet goed welke.