Op een stalen ros over wegen en door het bos

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Thami

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-25 18:15

Succes Time, eerst met de reis en dan natuurlijk ook met de race! Het wordt vast weer een hele mooie ervaring!
Gaan er meer van je clubje mee of ben je 'alleen'?

Padoertje

Re: Op een stalen ros over wegen en door het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-25 18:33

Veel plezier en succes Time!

Time2Tri

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-25 18:35

Thami schreef:
Succes Time, eerst met de reis en dan natuurlijk ook met de race! Het wordt vast weer een hele mooie ervaring!
Gaan er meer van je clubje mee of ben je 'alleen'?

Thanks , ik ga samen met een vriendin .
En mijn coach start daar ook .
Ik ben nu in Landgraaf , rond 21:00 gaan we richting het vliegveld .
Afbeelding

Time2Tri

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-25 18:36

Padoertje schreef:
Veel plezier en succes Time!

Thanks *\o/*

MarliesV

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-25 21:41

Veel plezier dat Time!

maaikemuis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-25 21:44

Heel veel plezier en succes Time!

Time2Tri

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-25 00:13

Thanks allemaal .
We zijn nu op airport Köln .
Door de checks & douane .
Nog 1,5 uur tot vertrek .

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-25 20:58

Veel plezier en succes Time! Ik probeerde terug te lezen wat je ging doen in Turkije, maar kon het niet zo snel vinden.

--

Jammer he van het weer, in de winter heb ik altijd een soort van stop.

Nog even een update vanuit mijn kant, helaas gaat sporten nu even helemaal over. Ik ben lichamelijk gezond, maar vanwege de angst wat mijn hoge hartslag en hartoverslagen beïnvloedt, ben ik op aanraden van twee huisartsen begonnen met bètablokkers. Daar wil ik uiteindelijk wel vanaf, maar ik wil eigenlijk wel verder onderzoek. Ik geloof een burn-out en angststoornis zeker wel, maar mijn hele leven bètablokkers betekend ook geen heftige inspanningen meer en dan is het wel echt klaar om weer te gaan marathon rijden. Het helpt in ieder geval wel wat tegen de klachten met name de hoge hartslag is nu weg.

Vandaag heb ik dan wel meer bewogen, maar dit heeft het resultaat gegeven dat ik overal, maar dan ook echt overal ( van borst tot voeten) mega spierpijn heb. Tip , ga niet als je weinig kracht hebt voor een burn-out denken dat het een goed idee is om je paard door het dorp heen terug naar haar veulen te brengen. Normaal zou ik haar al niet houden maar dit was geen doen, ik stond op het puntje ik laat je los en je zoekt het maar uit en huilend langs de kant van de weg te gaan zitten :') Met name mijn borstspieren hebben het zwaar te voorduren. Was een beetje teveel van het goede , en tegelijk een toch beetje bewijs dat ik niet ernstig ziek ben als ik nog een paard om kan trekken. Wel dat ik continue nog te ver over mijn grens heen ga. En dan heb ik wel rust bij een bètablokker die toch wat hartproblemen kan voorkomen. Anders was ik vanavond echt doorgedraaid van angst.

De fiets wordt alleen maar gebruikt voor korte afstanden.

Time2Tri

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 05:21

@ Zebrastreep , ik doe zondag mee aan een halve triatlon hier 8-)
Van woensdag op donderdag was een lange nacht .
We vlogen om 01:45 . Kwamen sochtemds hier vroeg aan . Werden al pro,s opgehaald _O-
Konden in het hotel meteen bij het ontbijt aanschuiven, en op onze kamer .
Evt top geregeld allemaal z :j

Het weer is natuurlijk niks mis mee .

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Padoertje

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 07:09

@Time dat ziet er niet verkeerd uit! Succes en vooral genieten daar.

@zebrastreep dikke knuffel :knuffel: De lastigste stap is eraan toegeven dat je een flinke stap terug moet doen. Ik zou indd voor je eigen geruststelling verder onderzoek laten doen. Mijn hartkloppingen kwamen door de overgang, maar toen mijn HA dat niet serieus nam, ben ik ook verder gaan kijken. Je wilt toch weten of er een onderliggende oorzaak is om weer rust in je hoofd te krijgen. Anders blijf je in een cirkeltje gaan.

Gisteravond dacht ik 40 min te Zwiften. Dat werden er bijna 60. Niet goed gekeken en had een parcours met 305 hoogtemeters en dik 35 min klimmen tussen de 9 en 12% :') Wel afgemaakt, maar voel nu mijn benen wel. Goede training dus.