Horsiegek wat verdrietig… dikke knuffel 
Wow al 8 tanden! Wat veel. Had hij er veel last van? Fijn dat het goed gaat. Grappig dat hij liever wil staan/lopen. Misschien kruipt ie toch nog straks. Vervelend dat het slapen nog niet zo wil. Samen fietsen is ook leuk!
Jasz fijn dat je die al gehad hebt. Wat een prachtige haardos ook! Heerlijk. Och wat sneu de tandjes. Ze kunnen er zo last van hebben..
Dankje nog! En bedankt voor de uitleg
Farjen wat heerlijk op vakantie! Ik gok dat je al terug bent maar hopelijk heb je er van genoten!
Och nee wat sneu zeg… ook om zo je verjaardag te vieren op de opvang. Oorontsteking is heel naar, zelf ook als kind (en nogsteeds) enorm last van gehad.
Redbutton die maand is zo om haha! Dankjewel! Jaa Nora is ook al naar de kapper geweest en moet eigenlijk nog een keer. Gaat zo in de ogen zitten. Wat lief dat palmboompje
slapen met de warmte was drama. We wonen ook in een chalet met plat dak. Ik heb een koelmat gekocht en in haar bedje gelegd. Dat vond ze heel fijn en toen ging het wel. Ze heeft 1 nacht bij mijn ouders geslapen omdat het hier niet uit te houden was
Nadia raar idee hè dat je baby geen baby meer is maar een dreumes
Ojee de mama fase haha. Lijkt mij een vreselijk gevoel als je je kleintje moet achterlaten als ze dat niet willen. Klinkt als een heerlijk blij kind. Mooie foto met broer! Die foto bij de kapper 
Nora gaat ook goed! Haar verjaardag was ook heel leuk. Ze had hele leuke vriendjes en vriendinnetjes op bezoek. Zo leuk om ze te zien spelen. Ze wordt maar groot! Ze is zo blij altijd en kan zo snel kruipen haha!

Goed eten is belangrijk