Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

slapen met de warmte was drama. We wonen ook in een chalet met plat dak. Ik heb een koelmat gekocht en in haar bedje gelegd. Dat vond ze heel fijn en toen ging het wel. Ze heeft 1 nacht bij mijn ouders geslapen omdat het hier niet uit te houden was

hilarisch
) loopt of aan de hand.

redbutton schreef:Is ook de vraag die iedereen stelt: loopt ze al... gevolgd door: oh dan is ze laat
Eigenlijk best irritant en ook wel onzeker makend.
Hier zegt isa trouwes geen waf waf, maar ze wijst naar een hond en doet dan het hijgen nahilarisch

Ik snap dat je er onzeker van wordt. Ik zit ook wel eens te denken ‘wat als, wat als’. Het kan je zo gek maken. Maar ze doen alles op eigen tempo.
Die kat kijkt wel wat bedenkelijk
Helemaal mee eens dat ze nu echt mensjes worden. Met een eigen mening
Ja dat is wel vervelend als mensen dat vragen… alles op eigen tempo toch
Ik heb dat zelf veroorzaakt. De kleden liggen naast de tafel dus achter de stoel van Nora. Ik gooi wel eens een korstje naar de honden en dat heeft ze afgekeken
Niet zo handig
helemaal eens met je post. Lekker alles op eigen tempo. Deze nuchtere Fries is het met je eens
Wat ziet Aidan er al groot uit zo!
Dus moet er al achteraan! Ze is heel lief voor de honden. Eerst wou ze wel eens meppen maar wordt steeds meer aaien. Qua woordjes doet ze heit mem Beppe pake bah (als ze gepoept heeft) en gister wees ze naar de trekker en zei ze al t…tr.. tre. En verder kwam ze nog niet haha

Wat een schattig kereltje! En zoveel tanden al!
Soms begint ze op handen en knieën maar dat gaat duidelijk niet snel genoeg volgens haar en dan is ze weer weg plat op haar buik.
Maar ze begon maar te kruipen op 9 maanden, zelfstandig zitten was erna pas. Dus qua beweging is ze wat trager (of eerder lui
)

En herkenbaar van de huisdieren, hier noemen we de honden al het "poetsteam"
Ze lijkt zo groot en zelfstandig al!
heel druk geweest met m’n nieuwe baan en alles thuis. Maar vind het wel super leuk om jullie updates te lezen

plus ‘oef oef’ geluid voor vogels
wil ook alles zelf doen, vooral zelf eten en dan drama als ze stukjes niet aan kan prikken. Probeer je te helpen dan wordt het bestek als een speer weggesmeten