Wiwabalia schreef:Iedereen van harte gefeliciteerd met de geboortes! Hoe verloopt het herstel een beetje bij iedereen? Gaat dat een beetje oke?
Hier nu 33 weken, placenta ligt nog steeds laag en ik hoor aanstaande vrijdag of ik natuurlijk mag bevallen of het een geplande keizersnede word. Fingers crossed, hoop op een natuurlijke bevalling maar moet zoiezo in het ziekenhuis.
Wij zijn hier vrij laat met alles, mijn man gaat deze week beginnen aan een badkamer verbouwing en het kamertje van ons zoontje is nog niet af (die schuift door naar een grotere kamer, baby krijgt zijn kamertje). Nu druk bezig met dat soort dingen maar ik ben nogal autistisch en krijg het er wel een beetje benauwd van.
Oh ik snap je helemaal, bij onze 1e was alles af rond de 20 weken denk ik? En nu hingen de laatste dingen (vooral deco) 4 dagen voor ik bevallen ben

Set_Elkol schreef:Jeetje Doubtless, dat lijkt me heel raar om vals alarm te hebben! Hopelijk zet het door.
Grote baby Nathachou, maar het voelen is gelukkig geen exacte wetenschapwat leuk dat het geslacht een verrassing blijft! Ik zou het niet kunnen.
Hier gaat het goed, vooral onrust in de avond tussen 18u en middernacht zeg maar, de nachten zelf kunnen we nog best oke slapen in een paar blokjes. Gisteren bij de tongriem kliniek, was best wel een stevige lipband dus beide zijn nu losgemaakt. Ze moet enorm wennen aan haar 'nieuwe mond' en leuk is het niet. Maar verder zo verliefd op onze dochter! Het voelt enorm compleet, ik wist nooit of ik ooit nog meer kindjes wil maar momenteel voelt het ineens heel erg zoals het hoort.
Gaat het voeden nu wel beter/goed?
Nathachou schreef:Kan mijn post niet meer aanpassen, maar ben benieuwd hoe het met iedereen is?
Respect dat je kan wachten met het geslacht dat konden wij niet

Hier bij ons gaat het heel goed . Ander kindje dan onze 1e. Durf het bijna niet te zeggen maar ons zoontje was echt om de drie kwartier wakker. Zij kan nu al meerdere uren (ook overdag) achter elkaaf slapen

Maar hoop dat ik de goden nu niet verzoek