Zwanger, uitgerekend midden/zomer 2023

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

QueenE

Re: Zwanger, uitgerekend midden/zomer 2023

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-23 21:44

Wat een leuke kamer en spullen Mriek!

Balen van de triptrap Gnome!

Wij wouden ook de Hemnes maar past net niet waar ik hem wou.. in ons kamertje zitten 2 inbouwkasten (1 hele grote) dus dat scheelt ook wel hebben verder geen kasten nodig

Azmay

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-23 23:05

Denk dat de sensor vuil is van de wasmachine, hij blijft pompen. Ding is pas een jaar oud -O-

Ik leef op gaviscon nu. Dit weekend duidelijk te veel gedaan, heb geen trek en lig al in bed. Ben compleet opgebrand.

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-23 23:07

Azmay schreef:
Denk dat de sensor vuil is van de wasmachine, hij blijft pompen. Ding is pas een jaar oud -O-

Ik leef op gaviscon nu. Dit weekend duidelijk te veel gedaan, heb geen trek en lig al in bed. Ben compleet opgebrand.

Goed om even de filter eruit te halen. Daar zat bij mij een haarelastiek in waardoor ie in storing ging. Misschien zit er bij jullie ook iets klem?

Hier ook in bed. Hopelijk allebei lekker slapen en morgen weer een nieuwe dag :*

Freekieee

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-23 00:00

Wat balen zeg Gnome! Denk je een goeie te kopen blijkt het niet zo te zijn. Lekker fijn dat het er zo goed stond…..

Azmay! Schiet niet op zo zeg! Hopelijk rust je vannacht goed uit!!

Hier gister laat geworden dus vandaag erg moe. Wel echt zo’n pijn in mijn buik. Wordt alleen maar erger. Vroeg bed in gegaan met de hoop dat het beter zou worden maar helaas. Even paracetamol innemen en kijken of dat werkt.

Morgen in iedere geval controle bij de verloskundige

Azmay

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-23 00:18

Gnome schreef:
Azmay schreef:

Goed om even de filter eruit te halen. Daar zat bij mij een haarelastiek in waardoor ie in storing ging. Misschien zit er bij jullie ook iets klem?

Hier ook in bed. Hopelijk allebei lekker slapen en morgen weer een nieuwe dag :*

Slaap is moeilijk :+
Filter zat vol maar nu is alles wat als semi leek uit elkaar te halen is nagekeken. Slangen los en ding voorover gekiept. Enkele emmers handmatig erin gedaan om door te spoelen maar helaas. Factory reset helpt ook niet. Morgen eens iemand bellen.

Tanden opnieuw poetsen, had echt zon enorme honger net.

Nicje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-23 01:19

Freekieee

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-23 12:06

Nog wel wat geslapen Azmay? En jij ook Gnome?

Hier een verschrikkelijke nacht gehad. Om 3 u zaten wij in t ziekenhuis. Pijn werd alleen maar erger en erger en verging echt van de pijn. Is maar goed dat mn zwangerschapskussen niks voelt…. Gebeld en ze wilde dat ik toch even langs kwam want misschien wel blindendarm.

Maar omdat alles zo nieuw voor mij is en ik de pijn echt rechts had meteen huisartsenpost gebeld en niet mn verloskundige.

In het ziekenhuis konden ze niet veel. Gelukkig (en beetje vervelend op zo’n moment) voelde ik de kleine heel erg aanwezig zijn dus dat scheelde.
Daar hebben ze contact gehad met de verloskundige. Paracetemol in en even aan kijken.

Nu zo stil mogelijk liggen op de bank en gelukkig vanmiddag naar de verloskundige waar ze even verder gaan kijken….

Ballard_L

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-23 12:13

Wat heftig Freekieee! Schrikken! Ze hebben ook geen vermoeden wat het zou kunnen zijn?

Freekieee

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-23 12:18

Hij durfde niet verder te voelen omdat het zo’n pijn doet. Alleen al als je mijn huid aan raakt . Zou misschien iets van obstipatie kunnen zijn. Maar ben wel al gewoon naar de wc geweest. Maar
Volgens hem zou er dan alsnog wat vast kunnen zitten. Maar verga echt van de pijn en pijnstilling werkt niet.

Dus is maar even afwachten…

Azmay

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-23 12:25

Freekieee schreef:
Hij durfde niet verder te voelen omdat het zo’n pijn doet. Alleen al als je mijn huid aan raakt . Zou misschien iets van obstipatie kunnen zijn. Maar ben wel al gewoon naar de wc geweest. Maar
Volgens hem zou er dan alsnog wat vast kunnen zitten. Maar verga echt van de pijn en pijnstilling werkt niet.

Dus is maar even afwachten…

Jeetje wat heftig, en dan gewoon maar even afwachten. Heel naar -O-

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-23 12:50

Jeetje super heftig! Konden ze ook geen foto's of echo van je buik maken dan? Gelukkig is de kleine goed actief maar jeetje.. Hopelijk snel meer duidelijk.

Hier mwa geslapen. Nog niet fit en werd om de tien minuten wakker van de kleine acrobaat of m'n man. Nu ook weer erge hoofdpijn.. Ga maar even een warme douche nemen en dan zien we wel vandaag wat het wordt.

Freekieee

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-23 12:58

Nee vond hij niet nodig. Hoop dat de verloskundige echo doet. En anders vragen of ze dat willen.

Azmay

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-23 13:06

Freekieee schreef:
Nee vond hij niet nodig. Hoop dat de verloskundige echo doet. En anders vragen of ze dat willen.

Ze hebben toch wel je bloed gecontroleerd op ontstekingsreacties neem ik aan? Dat was het eerste wat de huisarts deed bij mij toen ze blinde darm ontsteking vermoedde.

Sting

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-23 13:09

Wat een nacht moet dat geweest zijn Freekie! En dan wegsturen met 'kijk maar even aan met paracetamol'. Ik weet niet of ik daar voldoende aan zou hebben. Wel fijn dat je rustig naar de wc bent geweest, dat kan inderdaad ook erg zeer doen.

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-23 13:09

Freekieee schreef:

Wat raar. Lijkt me toch wel serieus als ze je niet eens kunnen aanraken. Gaat het wel een beetje nu met de pcm?

Freekieee

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-23 13:26

Ja ze hebben wel bloed getest. Sorry daar was niks aan te zien.

Ik voelde mij ook niet fijn om weer naar huis te gaan. Maar ben ook niet iemand die zijn mond open doet…en vooral omdat ik de baby heel goed voel maak ik mij daar geen zorgen om en verloskundige ook niet.

Pcm helpt helaas niet. Slik t wel op spiegel op te bouwen maar merk geen verschil.

Over een uurtje bij verloskundige. Dat redden we nog wel even

Freekieee

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-23 15:59

Net terug.

Konden niks geks vinden of bedenken. Baby groeit goed, hartje klonk goed. Misschien toch gewoon mijn buik die er op reageert dat alles groeit en doet. Baarmoeder voelde soepel en goed aan. Niet zo hard als dat ie soms kan zijn.
Nu gewoon lekker rust nemen. En ze bellen over morgen even. Als er wat veranderd of ik vertrouw het niet dan kan ik ze gewoon bellen.

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-23 16:06

Fijn! Misschien een zenuw ofzo die klem zat.. Deed het nu geen zeer met onderzoeken?

Ballard_L

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-23 17:54

Fijn dat alles goed is me het kindje, maar toch raar dat je zo’n pijn had. Misschien inderdaad dan toch iets wat bekneld zat of misschien baby die ergens tegenaan drukte? Is het nu wel te doen qua pijn?

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-23 17:57

Vervelend van die mega pijn. Gelukkig alles goed met de baby.

Freekieee

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-23 18:20

Gnome schreef:
Fijn! Misschien een zenuw ofzo die klem zat.. Deed het nu geen zeer met onderzoeken?

Hihi die pijn herken ik uit 1000. 3 x geopereerd aan zoiets.

Onderzoeken deed wel goed pijn. Wel iets minder dan vannacht.

Ballard_L schreef:
Fijn dat alles goed is me het kindje, maar toch raar dat je zo’n pijn had. Misschien inderdaad dan toch iets wat bekneld zat of misschien baby die ergens tegenaan drukte? Is het nu wel te doen qua pijn?

Zou zo maar kunnen. Ze sprong echt van links naar rechts van onder naar boven gister avond. Bedoel ik voel der al even, maar dit was echt extreem op een gegeven moment.

Kwa pijn beter dan vannacht. Moet wel echt rustig aandoen en niet onverwachts. Net even lekker tijdje geslapen op de bank, helpt ook wel.

Marlis schreef:
Vervelend van die mega pijn. Gelukkig alles goed met de baby.

Ja dat scheelt dat alles goed is met haar.

Voor de rest alles goed met jullie ?

Gaan er nog mensen naar negenmaandenbeurs? Schoonzus vroeg mij mee, maar heb nee gezegd. Zoiets is echt niks voor mij :+

mriek1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-23 20:11

Freekieee wat rot dat je zoveel pijn hebt gehad. Raar ook dat ze niet hebben kunnen vinden wat het nou was. Gelukkig dat het nu ietsje beter gaat en je wel de kleine bent blijven voelen. Hoe gaat het nu met je?
Ik zei een paar weken geleden nog dat ik niet naar de negen maanden beurs zou gaan. Maar hij is dit jaar los van de huishoudbeurs las ik, dus denk dat het wel groter en leuker is dan toen ik er een paar jaar geleden was. Ik twijfel nog, ben ook bang dat ik het niet meer vol hou. Moet dan van Emmen naar Amsterdam :D

QueenE ah jammer van de ruimte. Maar twee inbouw kasten zijn ook wel heel fijn!

Azmay al iets gehoord over de wasmachine? En hoe voel je je vandaag?

Nicje bedankt voor de lijst. Als ik het zo zie hebben wij toch al best veel al. :)

Gnome hoe is het met jou? Beetje betere dag gehad lichamelijk?

Hier vandaag een drukke dag op werk gehad. Één leerling had een flip bui in de pauze, half uur mee bezig geweest en toen ik na een halve dag naar huis wilde gaan besloten twee andere leerlingen elkaar in de haren te vliegen... Gelukkig hebben mijn collega's ze opgevangen en opgelost. Ik wilde wel nog blijven maar moést naar huis van ze haha. Kreeg daarna in de auto ook een "lekkere" harde buik. :=
Vanmiddag is ook een vrouw van de kraamverzorging voor een intake bij mij geweest. Was een heel fijn gesprek, dus komt vast helemaal goed straks in de kraamweek.
Morgen weer naar de verloskundige, hopelijk dan ook de uitslag van de diabetes test.

Hoe gaat het met iedereen verder? Hopelijk slapen jullie vanavond allemaal beter dan afgelopen nacht. <3

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-23 20:27

Hier overdag wel beter maar in de auto gelijk weer last van m'n banden en met lopen ook wel. Vrees een beetje voor de komende maanden als dat nu al begint maargoed niks aan te doen. Die kleine is echt belachelijk druk :')

Fijn dat je collega's ingesprongen zijn Mriek1990.

Hier geen 9 maanden beurs. Zie ik mezelf niet volhouden inderdaad. Denk ook dat we alles prima hier in de regio kunnen kopen.

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-23 21:43

Hier geen klachten gelukkig. Buik is er nu wel opeens ipv alleen vetrol ahha. Afbeelding

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-23 21:46

Heel mooi buikje hoor. Staat je heel goed <3 hoe ver ben jij nu?