Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Azmay schreef:Denk dat de sensor vuil is van de wasmachine, hij blijft pompen. Ding is pas een jaar oud![]()
Ik leef op gaviscon nu. Dit weekend duidelijk te veel gedaan, heb geen trek en lig al in bed. Ben compleet opgebrand.
Gnome schreef:Azmay schreef:Denk dat de sensor vuil is van de wasmachine, hij blijft pompen. Ding is pas een jaar oud![]()
Ik leef op gaviscon nu. Dit weekend duidelijk te veel gedaan, heb geen trek en lig al in bed. Ben compleet opgebrand.
Goed om even de filter eruit te halen. Daar zat bij mij een haarelastiek in waardoor ie in storing ging. Misschien zit er bij jullie ook iets klem?
Hier ook in bed. Hopelijk allebei lekker slapen en morgen weer een nieuwe dag
Freekieee schreef:Hij durfde niet verder te voelen omdat het zo’n pijn doet. Alleen al als je mijn huid aan raakt . Zou misschien iets van obstipatie kunnen zijn. Maar ben wel al gewoon naar de wc geweest. Maar
Volgens hem zou er dan alsnog wat vast kunnen zitten. Maar verga echt van de pijn en pijnstilling werkt niet.
Dus is maar even afwachten…
Gnome schreef:Fijn! Misschien een zenuw ofzo die klem zat.. Deed het nu geen zeer met onderzoeken?
Ballard_L schreef:Fijn dat alles goed is me het kindje, maar toch raar dat je zo’n pijn had. Misschien inderdaad dan toch iets wat bekneld zat of misschien baby die ergens tegenaan drukte? Is het nu wel te doen qua pijn?
Marlis schreef:Vervelend van die mega pijn. Gelukkig alles goed met de baby.