Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Barbabientje schreef:Cynthier wat een rollercoasyer! Dikke knuffel voor jullie!!
Bhodi; hoop op een plakker![]()
Ik durf niet te testen, maar zit mezelf ook gek te maken
Lau schreef:Nou ff een update…
Het was een hele uitleg over de medicijnen en hoe. 1 januari moeten we gaan spuiten maar dat is het probleem nu al. Ik durf niet en vertrouwde het zelfs de verpleging niet toe. Dus dit wordt nog wat. Mijn prik angst speelt echt ontzettend op. Maar we hebben een tactiek bedacht. Ik ga gewoon tv kijken en hij doet hem er in een keer in. In de hoop dat ik hem niet uit zijn handen sla want dat is ook nog een dingetje.
Bellex schreef:Heftig CyntHier, heel veel sterkte!
Hopelijk geen ovulatie op kerst Anne!
LinsxDot wat naar dat de uitslag niet goed is! Sterkte hiermee en veel succes met je afspraak komende week
Lau wat naar je prikangst en dat het je zoveel stress oplevert. Heb je enig idee waar het vandaan komt?
Hier morgen mijn nod, maar mijn lijf geeft helaas alle ongesteldheidssignalen. Heb een heftige week achter de rug, we hebben woensdag ons hondje moeten laten inslapen. Ik had haar zo graag bij onze kinderen gehad, of op zijn minst dat zij nog bij ons was terwijl ik zwanger zou blijken. Voor onze afspraak nog getest maar die was negatief, dus ik ga er vanuit dat we door gaan naar ronde 4Deze ronde maar direct starten met ovulatietesten, afgelopen maand geen duidelijke piek gevonden, hopelijk dan wel
Bellex schreef:Mandy welkom, wat naar dat je zo last van je hormonen/PMS hebt, begrijpelijk dat dit lastig is om mee om te gaan zo! Zou een osteopaat je hier evt bij kunnen ondersteunen? Dat heeft bij mij geholpen bij mijn hormoonwisselingen na het stoppen van de pil
Ah gats Lau heel begrijpelijk dan, dat moet pijnlijk zijn geweest zeg! Ik duim dat het op jullie bedachte manier mag lukken
Frustrerend lijkt me dat Yltje, misschien slim om inderdaad toch eens te testen, zou toch zeggen dat het nu wel eens op gang zou mogen komen
Bellex schreef:Mandy welkom, wat naar dat je zo last van je hormonen/PMS hebt, begrijpelijk dat dit lastig is om mee om te gaan zo! Zou een osteopaat je hier evt bij kunnen ondersteunen? Dat heeft bij mij geholpen bij mijn hormoonwisselingen na het stoppen van de pil
Ah gats Lau heel begrijpelijk dan, dat moet pijnlijk zijn geweest zeg! Ik duim dat het op jullie bedachte manier mag lukken
Frustrerend lijkt me dat Yltje, misschien slim om inderdaad toch eens te testen, zou toch zeggen dat het nu wel eens op gang zou mogen komen