Kinderwens en zwanger worden

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Melissa0304

Re: Kinderwens en zwanger worden

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-22 09:51

CynThier wat ontzettend naar, heel veel sterkte

Primavera

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-22 10:22

Cynthier :knuffel: heftig hoor! Verzorg jezelf maar goed.

Bodhi spannend! Ik duim mee

Barbabientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-22 11:01

Cynthier wat een rollercoasyer! Dikke knuffel voor jullie!!

Bhodi; hoop op een plakker :)
Ik durf niet te testen, maar zit mezelf ook gek te maken :=

x_Anne_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-22 12:41

Barbabientje schreef:
Cynthier wat een rollercoasyer! Dikke knuffel voor jullie!!

Bhodi; hoop op een plakker :)
Ik durf niet te testen, maar zit mezelf ook gek te maken :=

O irritant is dat he!
Wanneer moet je ongesteld worden?

Ik ben weer begonnen met ovulatietesten.
Hoop zo dat we niet met kerst hoeven.
Want beide kerstdagen eten we op tijd omdat onze eigenwijze peuter niet meer wil slapen tussen de middag maar wel omvalt om 1830

Barbabientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-22 12:52

Ja weet niet precies, want hormonen :j
Vorige cyclus was eerste keer met en toen was het op dag 33, dus dat zou morgen zijn.

LinsxDot

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-22 17:20

Ik heb mijn uitslag online gevonden van het ziekenhuis. Ik word er dinsdag 27e over gebeld.
Maar helaas kan ik zelf al zien dat het niet is waar ik op had gehoopt. F*ck

Primavera

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-22 17:51

Oei Lins... Dat klinkt niet goed :knuffel: knuffel voor jou!

ynskek
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-22 17:52

Sterkte Lins

linn1502

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-22 18:07

Oh wat een rot bericht. Sterkte!

Barbabientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-22 18:35

LinsxDot schreef:
Ik heb mijn uitslag online gevonden van het ziekenhuis. Ik word er dinsdag 27e over gebeld.
Maar helaas kan ik zelf al zien dat het niet is waar ik op had gehoopt. F*ck

Dikke knuffel! Wat was het? Als je wil delen iig

LinsxDot

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-22 18:44

Het is gewoon weer terug. Niet in de mate dat het was dat is positief. Maar het is wel terug dus na 2 behandelingen blijft het gewoon groeien

Jasia

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-22 08:01

Linsxdot, war vervelend, heel veel sterkte! Wanneer krijg je de uitslag officieel te horen? Hoor je dan gelijk wat dit betekent en wat het vervolg gaat zijn?

LinsxDot

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-22 09:50

De 27ste heb ik telefonische afspraak. Dan krijg ik te horen wat nu het plan is.
Heb ook een Second opinion aangevraagd bij een ander ziekenhuis daar wacht ik ook nog op.

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-22 09:54

Jeetje LinsxDot wat heftig zeg :( veel sterkte!

Dooortje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-22 09:56

Heel veel sterkte LinsxDot :knuffel:

Barbabientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-22 13:57

Hier inmiddels ongesteld.. Lekker wijntje met de kerst :+

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-22 16:33

Nou ff een update…
Het was een hele uitleg over de medicijnen en hoe. 1 januari moeten we gaan spuiten maar dat is het probleem nu al. Ik durf niet en vertrouwde het zelfs de verpleging niet toe. Dus dit wordt nog wat. Mijn prik angst speelt echt ontzettend op. Maar we hebben een tactiek bedacht. Ik ga gewoon tv kijken en hij doet hem er in een keer in. In de hoop dat ik hem niet uit zijn handen sla want dat is ook nog een dingetje.

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-22 20:01

Lau schreef:
Nou ff een update…
Het was een hele uitleg over de medicijnen en hoe. 1 januari moeten we gaan spuiten maar dat is het probleem nu al. Ik durf niet en vertrouwde het zelfs de verpleging niet toe. Dus dit wordt nog wat. Mijn prik angst speelt echt ontzettend op. Maar we hebben een tactiek bedacht. Ik ga gewoon tv kijken en hij doet hem er in een keer in. In de hoop dat ik hem niet uit zijn handen sla want dat is ook nog een dingetje.

Als meelezer (en vroegere meeposter) wil ik even zeggen dat ik je ontzettend dapper vind! Superstoer dat je het, ondanks je angst aan wil gaan. Daar mag je echt trots op zijn!

Verder wil ik natuurlijk alle dames een mooie kerst en vruchtbaar 2023 wensen!

Bellex

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-22 19:54

Heftig CyntHier, heel veel sterkte!

Hopelijk geen ovulatie op kerst Anne!

LinsxDot wat naar dat de uitslag niet goed is! Sterkte hiermee en veel succes met je afspraak komende week

Lau wat naar je prikangst en dat het je zoveel stress oplevert. Heb je enig idee waar het vandaan komt?

Hier morgen mijn nod, maar mijn lijf geeft helaas alle ongesteldheidssignalen. Heb een heftige week achter de rug, we hebben woensdag ons hondje moeten laten inslapen. Ik had haar zo graag bij onze kinderen gehad, of op zijn minst dat zij nog bij ons was terwijl ik zwanger zou blijken. Voor onze afspraak nog getest maar die was negatief, dus ik ga er vanuit dat we door gaan naar ronde 4 -O- Deze ronde maar direct starten met ovulatietesten, afgelopen maand geen duidelijke piek gevonden, hopelijk dan wel

Mandy_89

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-22 20:10

Ik meld mij ook hier, al zit ik momenteel op een punt van twijfel...

In Mei gestopt met de minipil, omdat dit een lichte pil is ben je vrijwel meteen weer vruchtbaar na stoppen volgens de huisarts. Dus vanaf toen ook meteen aan t klussen gegaan.

Cyclus varieert tussen 25-30 dagen, m'n eisprong komt op dag 12-13, die kan ik altijd heel duidelijk voelen.

Alleen is er wat anders aan het licht gekomen en dat ik dat is bij elke volgende cyclus steeds meer pms klachten krijg. Deze laatste cyclus had ik klachten zoals zeer pijnlijke borsten, overmatig zweten, regelmatig duizelig (niet handig als je in een magazijn werkt) misselijk, en werd een heus kreng die om de kleinste dingen al tekeer kon gaan. Dacht eerst is het nu dan raak?

Maar tegelijkertijd kreeg ik ook steeds meer angstgevoelens en ging ik juist hopen dat ik ongesteld zou worden.
Dat is gisteren dus gebeurt, en dan zou de volgende ronde 9 worden.

Maar na hoe ik mij de afgelopen cyclus gevoeld heb, krijg ik nu de neiging weer de stekker eruit te trekken om proberen zwanger te worden en weer een tijdje aan de pil te gaan.

(2 jaar geleden ben ik zwanger geweest na 8 maanden gestopt te zijn met de pil en dit werd een mk op 12 weken, daarna ben ik weer met de pil begonnen omdat ik het psychisch moeilijk had ermee en mijn hoofd rust nodig had)

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-22 22:20

Bellex schreef:
Heftig CyntHier, heel veel sterkte!

Hopelijk geen ovulatie op kerst Anne!

LinsxDot wat naar dat de uitslag niet goed is! Sterkte hiermee en veel succes met je afspraak komende week

Lau wat naar je prikangst en dat het je zoveel stress oplevert. Heb je enig idee waar het vandaan komt?

Hier morgen mijn nod, maar mijn lijf geeft helaas alle ongesteldheidssignalen. Heb een heftige week achter de rug, we hebben woensdag ons hondje moeten laten inslapen. Ik had haar zo graag bij onze kinderen gehad, of op zijn minst dat zij nog bij ons was terwijl ik zwanger zou blijken. Voor onze afspraak nog getest maar die was negatief, dus ik ga er vanuit dat we door gaan naar ronde 4 -O- Deze ronde maar direct starten met ovulatietesten, afgelopen maand geen duidelijke piek gevonden, hopelijk dan wel

Welkom Mandy,
Heftig heb je hier hulp bij? Al is het maar een beetje ondersteuning dat je kan praten over je angst?

Dit komt van de trombose spuitjes die steeds niet lukte. Mijn buik stond te strak na de operatie dus heb een beetje een trauma.

Yltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-22 22:48

Lau, Is het misschien mogelijk om daar voor met iemand te gaan praten of wellicht iets van emdr (als dat ook daarvoor kan dan)?

Toch wel pittige periodes iedereen hier, toch veel waar het helaas nog niet zo wil lukken. Balen meiden. Ik lees vooral mee maar leef vooral met jullie allemaal mee!

Hier sinds begin september mn spiraal eruit en behalve 4 dagen kort daarna wat lichte bloedingen (toen wel tampons nodig) en een maand geleden heel licht roze (geen middelen nodig). Oftewel er gebeurd vrij weinig, merk wel her en der wat krampen af en toe maar dat kan ook gewoon wat last van mn maag of darmen zijn. Ik heb nog nooit echt een eisprong of iets gevoeld dus echt geen idee of er wel iets gebeurd daarbinnen. Laatste testen zijn ook van 1,5 maand geleden ofzo. Misschien toch nog maar ns eentje doen, maar er gebeurd weinig :=

Bellex

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-22 22:51

Mandy welkom, wat naar dat je zo last van je hormonen/PMS hebt, begrijpelijk dat dit lastig is om mee om te gaan zo! Zou een osteopaat je hier evt bij kunnen ondersteunen? Dat heeft bij mij geholpen bij mijn hormoonwisselingen na het stoppen van de pil

Ah gats Lau heel begrijpelijk dan, dat moet pijnlijk zijn geweest zeg! Ik duim dat het op jullie bedachte manier mag lukken

Frustrerend lijkt me dat Yltje, misschien slim om inderdaad toch eens te testen, zou toch zeggen dat het nu wel eens op gang zou mogen komen

Mandy_89

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-22 00:15

Bellex schreef:
Mandy welkom, wat naar dat je zo last van je hormonen/PMS hebt, begrijpelijk dat dit lastig is om mee om te gaan zo! Zou een osteopaat je hier evt bij kunnen ondersteunen? Dat heeft bij mij geholpen bij mijn hormoonwisselingen na het stoppen van de pil

Ah gats Lau heel begrijpelijk dan, dat moet pijnlijk zijn geweest zeg! Ik duim dat het op jullie bedachte manier mag lukken

Frustrerend lijkt me dat Yltje, misschien slim om inderdaad toch eens te testen, zou toch zeggen dat het nu wel eens op gang zou mogen komen

Een ostheopaat is misschien wel een goed idee, had ik nog niet aan gedacht!

welmoed__

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-22 11:03

Bellex schreef:

Stille meelezer breekt in, kan je me wat vertellen over die osteopaat en wat je daarvan merkte?