Enigste verschil: geen Brinta met banaan in de ochtend.
Ik probeer m'n overgebleven groente van de avond de volgende dag in een lunch te verwerken, en dit gaat goed

Dit geeft een fijne boost, die eerste kilo

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Muronia schreef:Ik heb een beetje een tegenvaller. Ik heb 2 weken geleden een hele erge buikpijn-aanval gehad s nachts en ben daarna de volgende ochtend naar de huisarts gegaan. Inmiddels is er een echo van mijn bovenbuik gemaakt en zijn we erachter gekomen dat ik galsteentjes, een poliep (lipoom) in mijn galblaas en een poliep (angiomyolipoom) aan mijn linkernier heb. De galstenen kunnen door het afvallen zijn gekomen, minder vet eten, maar de poliepen laten me wel schrikken. Het is goedaardig, maar wie zegt me dat dit zo blijft en nu is alleen mijn bovenbuik bekeken, maar aangezien ik veel darmklachten heb wil ik nu ook wel weten hoe mijn onderbuik er dan van binnen uit ziet.. Ik moet nu beslissen of ik mijn galblaas verwijderd wil hebben. Maandag heb ik opnieuw een afspraak bij de huisarts hierover.
Muronia schreef:Dat wil ik maandag navragen bij mijn eigen huisarts allemaal. In principe zou er niks moeten veranderen na het verwijderen van je galblaas maar ik wil eerst meer navraag doen.
Muronia schreef:Laibadji goed om te horen dat je geen verschil merkt. Ik heb besloten dat hij eruit gaat na overleg met de huisarts vanmorgen. Dus daar krijg ik een oproep voor. Verder gaat ze overleggen met de radioloog of we iets moeten doen aan de poliep aan mijn nier of dat het moet worden opgevolgd. Daarnaast krijg ik ook het darmonderzoek zodat ik weet of die schoon zijn. Ik ben heel blij dat ze me zo serieus neemt, want het zit me niet lekker. Het is goedaardig maar dat kan veranderen he.. ik ben 5 jaar geleden mijn moeder heel plotseling en te jong verloren aan kanker en ik wil nog graag een paar jaar mee, dus liever even goed checken.
Muronia schreef:Laibadji goed om te horen dat je geen verschil merkt. Ik heb besloten dat hij eruit gaat na overleg met de huisarts vanmorgen. Dus daar krijg ik een oproep voor. Verder gaat ze overleggen met de radioloog of we iets moeten doen aan de poliep aan mijn nier of dat het moet worden opgevolgd. Daarnaast krijg ik ook het darmonderzoek zodat ik weet of die schoon zijn. Ik ben heel blij dat ze me zo serieus neemt, want het zit me niet lekker. Het is goedaardig maar dat kan veranderen he.. ik ben 5 jaar geleden mijn moeder heel plotseling en te jong verloren aan kanker en ik wil nog graag een paar jaar mee, dus liever even goed checken.
Melewel94 schreef:M'n laatste bericht was behoorlijk bagger, maar ineens zie ik ipv 86+ nu 84,9 op de weegschaal![]()
Enigste verschil: geen Brinta met banaan in de ochtend.
Ik probeer m'n overgebleven groente van de avond de volgende dag in een lunch te verwerken, en dit gaat goed![]()
Dit geeft een fijne boost, die eerste kilo