Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
DideH schreef:Bellatrix schreef:Kan je niets sterkers krijgen dan?
Hoe lang moet je nog blijven?
Beterschap!
Ben gelukkig al thuis! Ofja, weer inwonend bij mijn ouders voorlopig
Had vanochtend even telefonisch overleg, maar moest het toch met de combi tramadol-diclofenac-paracetamol proberen uit te zingen. Zit daar al aan de max, dus mocht niet verder verhogen.
Ik kan toch best wat hebben normaal (lees: toen ik de boel afscheurde was mijn reactie alleen een droge "oh.. f*ck"), maar dit is toch wel echt een hele nare pijn.
Dacht eerst: "ah joh, kan vast donderdag vanaf thuis nog wel wat uurtjes werken". Maar dat is hem toch niet geworden
Zit de komende 6 weken aan de trombose spuitjes, dus ben benieuwd of dat nog parels voor dit topic gaat veroorzaken
DideH schreef:Plek waar infuus heeft gezeten is de hele week eigenlijk vrijwel niet zichtbaar geweest, maar ik denk dat hij vanochtend besloot dat het tijd was om het 1-week jubileum sinds de operatie te vieren. Heel apart dat die zo ineens verlaat op komt zetten
[ Afbeelding ]
Little_Gift schreef:DideH schreef:Plek waar infuus heeft gezeten is de hele week eigenlijk vrijwel niet zichtbaar geweest, maar ik denk dat hij vanochtend besloot dat het tijd was om het 1-week jubileum sinds de operatie te vieren. Heel apart dat die zo ineens verlaat op komt zetten
[ Afbeelding ]
Opletten dat dit geen aderontsteking wordt...
DideH schreef:Little_Gift schreef:
Opletten dat dit geen aderontsteking wordt...
Hij is echt bruin, niet rood (en niet dik & warm), dan valt het denk ik mee?