Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Napie schreef:Ik help je niet hopen. Ondanks dat ik lichte klachten heb gehad ben ik de vermoeidheid echt beu. Gisteren 12 uur geslapen. Vervolgens zijn we drie uurtjes wezen fietsen waarna ik een uur moest slapen en verder zo loom was als wat. Vervolgens gaan uit eten. Na een uur wenste ik alleen maar dat inlaat bed kon. Om half 10 lag ik er al weer in en sliep binnen 5 minuten tot vanmorgen 9 uur. Normaal slaap ik 6 of 7 uurtjes.
Cayenne schreef:Napie schreef:Ik help je niet hopen. Ondanks dat ik lichte klachten heb gehad ben ik de vermoeidheid echt beu. Gisteren 12 uur geslapen. Vervolgens zijn we drie uurtjes wezen fietsen waarna ik een uur moest slapen en verder zo loom was als wat. Vervolgens gaan uit eten. Na een uur wenste ik alleen maar dat inlaat bed kon. Om half 10 lag ik er al weer in en sliep binnen 5 minuten tot vanmorgen 9 uur. Normaal slaap ik 6 of 7 uurtjes.
3 uur fietsen? Waarom als je al klachten hebt?
EdkingEnzo schreef:Ik ben donderdag getest, ze ging echt heel lang in mijn neus. Veel langer dan de vorige testniet zo chill.
Gister binnen 24 uur de uitslag gekregen, negatief gelukkig! Wel veel symptomen gehad, verkouden, flink hoesten, keelpijn, koorts, geen reuk en smaak gehad voor 3/4 dagen. Nu dag 8 dat ik ziek ben, voel me alleen maar slechter.
Goed griepje dus! Die nog niet klaar is met mij geloof ik..
Napie schreef:Ik help je niet hopen. Ondanks dat ik lichte klachten heb gehad ben ik de vermoeidheid echt beu. Gisteren 12 uur geslapen. Vervolgens zijn we drie uurtjes wezen fietsen waarna ik een uur moest slapen en verder zo loom was als wat. Vervolgens gaan uit eten. Na een uur wenste ik alleen maar dat inlaat bed kon. Om half 10 lag ik er al weer in en sliep binnen 5 minuten tot vanmorgen 9 uur. Normaal slaap ik 6 of 7 uurtjes.
tokedri schreef:EdkingEnzo schreef:Ik ben donderdag getest, ze ging echt heel lang in mijn neus. Veel langer dan de vorige testniet zo chill.
Gister binnen 24 uur de uitslag gekregen, negatief gelukkig! Wel veel symptomen gehad, verkouden, flink hoesten, keelpijn, koorts, geen reuk en smaak gehad voor 3/4 dagen. Nu dag 8 dat ik ziek ben, voel me alleen maar slechter.
Goed griepje dus! Die nog niet klaar is met mij geloof ik..
Ik zou nog eens testen als ik het zo lees
Napie schreef:Ik ben vandaag weer aan het werk gegaan. Meteen een volle afdeling. Mijn benauwdheid was te doen als ik niet teveel doe praten maar ik moest wel met de lift. Ik was wel nieuwsgierig naar mijn waardes dus alles even gemeten na mijn dienst. Pols en bloeddruk beeld te hoog. Saturatie onder normaal. 95 a 96% Redelijk de dag doorgekomen. Wou alleen al een uur geleden mijn bed in. Ik hou het nog even vol.
Sheran schreef:Hoi! Heb even een vraagje. Vanochtend werd ik wakker met de mij alom bekende lichte keelklachten icm wazig en heel licht hoestje (ben hier al 2x negatief op getest). Maar omdat ik nu weer voor de klas sta was ik er wat minder gerust op dan normaal. Meestal verdwijnen deze klachten na een paar uurtjes maar ik dacht ook: het is vrijdag, de school gaat dicht, als ik zou willen sneltesten dan moet dat anders tot maandag wachten. Dus ik mailde de school even met mijn situatie: stel dat het nu wel doorzet, hoe werkt de procedure dan? En ik kreeg al een volledig ingevuld formulier terug met de datum van vandaag erop, om te kunnen gebruiken met sneltesten. Klachten waren toen alweer weg en zijn ook niet meer teruggekomen.
Nu zijn mijn vragen:
- moet ik me nu dan zonder klachten alsnog laten testen (omdat ik zo'n formulier heb)? Wil heel voorzichtig doen maar wil uiteraard ook de GGD niet overbelasten en heb morgen een leuke activiteit waar ik best heen wil (buiten, op 1,5 meter). Met klachten zou ik uiteraard niet gaan.
- stel het speelt wel weer op: kan ik dat formulier dan morgen of overmorgen ook nog gebruiken?
Iemand die dit weet?