4: Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel — lees de OP!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-20 19:03

OOOOH sorry sorry, het is zo ontzettend druk geweest op mijn werk -O-
Ik heb echt GEEN tijd gehad om op bokt te zitten..

Komend weekend ben ik ook weer enorm druk want ga naar een vriendinnetje toe en daar lekker paardrijden en helpen met klusjes op de boerderij, dus zal maandag weer een beetje actiever worden op bokt!

Heb even heeeeeel vluchtig bijgelezen.

maanlicht Oh jeetje zat niet mee dus... -O- ben benieuwd naar de beelden :)

Ohhhh zin in komend weekend wel, ik ga echt niet op mijn eten letten hoor. Ik skeeler en wandel de laatste tijd toch wel genoeg... Afgelopen maandag was ik wel afgevallen ondanks het niet tracken, Ben benieuwd hoe dat deze maandag gaat zijn :+

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-20 20:08

Travel_Me, respect hoor... Lijkt me loodzwaar de horeca! En dan ook nog zoveel sporten... petje af!

linoleum schreef:
Janine, wel leuk om jezelf beloningen te geven. Misschien idee om er ook wat kleinere dingen tegenover te stellen? Of niet elke 2 kg, maar elke 5kg?
Ik heb mezelf nooit beloond, maar ook nooit behoefte toe gevoeld. Als je met beloningen het beter doet, dan vooral doen!

Ik merk dat ik veel minder beweeg door het thuiswerken. Als eerste is natuurlijk mijn sporten weggevallen, aangezien de sportschool dicht is. Maar daarnaast ga ik op werk heel makkelijk in mijn pauzes een rondje wandelen, thuis sla ik veel sneller een pauze over of ga dan juist op de bank zitten.
En hoe minder ik beweeg, hoe groter de drempel ook is om het weer te doen. Zeker nu ik op moment er dus ook last van heb met wandelen doe ik ook steeds minder. Morgenochtend toch maar weer eens halfuur gaan wandelen.
Ik weet ook dat als ik weer meer ga doen, het ook minder moeite kost.

Vandaag weer drukke dag werken gehad. Wel elk halfuur even op en neer gelopen in huis, timer aangezet en mezelf gedwongen dan ook echt even op te staan. Wel door de drukte mijn middagsnack vergeten. Dus heb vanavond wat extra kcal 8-)

De grote (duurdere) dingen staan op elke 5 kilo inderdaad. Waaronder dus de botox. Iets wat ik sowieso wil doen, maar ik moet er even wat voor doen. Voor mijn streef de nieuwe cap of Sprenger beugels. Maar die nieuwe cap moet ik sowieso want mijn huidige tikt bijna de 5 jaar aan, dus ik denk dat het die wordt. En die beugels is voor al ik een bepaalde tijd op mijn streef zit. En dan moet alles wel zo ingebakken zijn hoop ik.
Zonet onderweg in de auto bedacht dat -99 betekent dat ik een nieuwe les mag plannen met mijn juf. Dan heb ik ruim voldoende tijd om mijn paard weer op gang te hebben zodat hij een les aan kan.

Knap dat je nooit die behoefte tot belonen hebt gevoeld! Eerder beloonde ik mezelf ook gerust met eten. Dat lijkt me juist weer niet handig :+ Want het gaat me nu om eerst leren die betere gewoonte aan te leren.

Ik moet inderdaad zeggen dat het tijdens het werk minder makkelijk is om even te stoppen. Op kantoor wordt je toch regelmatig even afgeleid door een collega ofzo. Maar ik doe thuis wel meer onder een soort van dwang. De was ophangen, iets gezonds bakken, van die kleine dingetjes. Een rondje lopen doe ik niet echt, maar ik snuif wel meer frisse lucht en eet veel gezonder. Ook voor ik begon met proberen af te vallen :+

Maanlicht, jij reed toch ook gewoon paard?
Wat een gedoe gisteravond/vanochtend zeg... Kan me voorstellen dat je dat niet altijd even trekt... Knap dat je jezelf uit die bubbel hebt getrokken... Benieuwd naar het resultaat!

Travel_me

Re: 4: Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel — lees de OP!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-20 20:41

@Linoleum: Hahaha ja ga ergens in dit jaar wel richting Meppel verhuizen :)
Hmm ja snap ik wel met thuiswerken. Op kantoor heb je toch meer vaste pauzes en thuis ga je dan sneller nog iets afmaken of iets in huis doen. Inderdaad als je meer loopt gaat het ook steeds makkelijker weer.

@Dilan: Oh dat is inderdaad erg mooi licht!

@Jip: Pfff wat een stom gedoe allemaal had je! Wel supergoed dat je uiteindelijk je herpakt hebt en op de fiets bent gegaan. Dat even gevoel van opgeven ken ik wel. Ben erg benieuwd naar de foto’s!

@Janine: ja eigenlijk valt dat mij reuze mee. Maar doe het ook al jaren, dus vindt het alleen zwaar als ik echt veel lange dagen maak :)
Als het belonen voor jou werkt is dat heel goed toch :) Bij mij zou het niet werken, maar iedereen is anders. Wel mooie beloningen al bedacht zie ik.

--------------
Ik had vandaag een dag vrij en rustdag, dus moest niet heel veel doen. Uiteindelijk wel verspreid over de dag 3 uur gewandeld, maar verder niet veel gedaan. Beetje met mn blog bezig geweest, maar ook veel nutteloze dingen gedaan. Maar ach dat mag ook wel af en toe.
Morgenochtend weer crossfit en daarna middag werken. Mijn ouders zijn hier in de buurt op vakantie, dus vroegen of ik daarna met hun wou eten. Gezellig :)

Lijstje:
O: 350 gr magere kwark met chocolade cruesli
T: klein stukje chocola
L: Proteine pannenkoeken met kwark en rood fruit
T: komkommer met heksenkaas
A: mihoen, kabeljauw met tomatensaus (recept van @maanlicht)
T: 250 gr skyr

B: 3 uur gewandeld
Totaal: 1814

Maanlicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-20 21:04

Janine1990 schreef:
Maanlicht, jij reed toch ook gewoon paard?
Wat een gedoe gisteravond/vanochtend zeg... Kan me voorstellen dat je dat niet altijd even trekt... Knap dat je jezelf uit die bubbel hebt getrokken... Benieuwd naar het resultaat!

Nee, ik rijd helaas sinds december al niet meer. Heb voor de grap gister mijn hele rij-outfit weer even aan te doen. Heb een prachtige glossy Samshield Miss Shield en DeNiro Bellini laarzen. Staan nu werkeloos in de kast. Ik mis het wel heel erg maar ik heb er nu helaas niet de financiën voor.

Lis_Ol

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-20 21:12

@Imay: wat balen van je knie! hoe is het fietsen vandaag gegaan?

Travel_me: Ja ik vind die appel-kaneel kwark erg lekker! ik eet ook wel eens yoghurt met stukjes appel en kaneel, dus kan daar wel van genieten haha.
Veel plezier morgen met je ouders!

Kimmie: gefeliciteerd met je stage plek!

Jip: Wat onwijs balen van de stress vooraf van je shoot. Wel super goed dat je je heb kunnen herpakken en tevreden bent met je dag! ik ben heel benieuwd naar het resultaat :)

Fading: Veel plezier dit weekend.

Qua beweging is het bij mij vrij veel het zelfde.. ik heb een hond sinds oktober die ik 4x per dag uitlaat. Daarnaast de paarden thuis die ik elke dag naar de wei moet brengen (1 voor 1 omdat ik over een smalle dijk moet) en ik werk in de zorg waar ik veel loop.
Paardrijden doe ik momenteel zo'n 3/4 keer per week maar dat ben ik aan het uitbreiden richting 5/6 keer. en 1x in de week een rondje skaten :)

Mijn lijstje van vandaag, niet super want heb veel brood op. Maar wel binnen mijn doel qua calorieën.
O: 150 gr Griekse yoghurt 0.1% vet, 50 gr blauwe bessen, 1/2 banaan, 100 ml optimel.
L: 2 witte bolletjes met 5 runder knakworstjes.
T: Blikje redbull
A: 1 opbakstokbroodje met gebakken kipfilet, courgette, champignons, paprika, plakje chedder cheese en beetje curry.
T: klein bakje B&J cookie douchen
T: wat m&m’s
Laatst bijgewerkt door Lis_Ol op 19-06-20 21:42, in het totaal 1 keer bewerkt

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-20 21:34

Fading, veel plezier dit weekend :D

Jip, jammer dat je niet kunt paardrijden momenteel :(

Lis, jij hebt genoeg beweging zo te lezen :j

Net naar stal geweest. Even de pony gecontroleerd, want die was vandaag in de sloot beland. := Mankeert gelukkig niks. :)
En Titane even in de bak gereden.

Daarna bij het tankstation een Magnum gehaald. Past in mn kcal, alleen niet zo netjes in mn macro's.
Had al de hele dag cravings, dus maar gewoon een ijsje genomen om vreetbuien te voorkomen

Twilight1

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-20 22:04

@maanlicht, knap dat je je kon weerhouden! Ik ben ook benieuwd naar de foto's!

Bij mij liep de dag wat anders als gepland, rond het middaguur kreeg ik hoofdpijn en soms als ik wat eet wordt het minder dus had nog 2 kwarkbollen gepakt maar helaas werd het migraine dus uiteindelijk naar huis gegaan en om half 9 werd het minder, mijn vriend had ook nog niet gegeten dus ging mc Donalds halen. Ik heb een normale friet met fritesaus en een homestyle crispy chicken zonder saus genomen dus zit voor vandaag 700kcal boven wat ik mag.

Morgen hebben wij een uitgebreide late lunch/ vroeg diner voor vaderdag dus ik ga maar proberen de rest van de dag weinig kcal te eten.

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-20 10:56

Dilan, jammer dat je niet hier in de omgeving woont, wij zoeken momenteel ook weer mensen! Superleuke werkgever, maar Drenthe is wat uit de richting voor jou :') Hopelijk vind je snel iets wat dichterbij is, kost veel vrije tijd zo.
Wat schrikken van je paard! Verder er wel goed af gekomen gelukkig! Zal dan nu wel wat spierpijn hebben.. En heerlijk hoor een Magnum.

Maanlicht, vervelend dat je dan ineens geen auto tot je beschikking hebt. Wel goed dat je toch doorgezet hebt en op de fiets bent gegaan. Ik ben benieuwd naar de resultaten van je shoot!

Fading, veel plezier dit weekend! Heerlijke bezigheid, bij de paarden aan de slag. En lekker genieten van je eten dan, als je toch afvalt zonder te tracken.

Janine, de eerste keer dat ik bezig was met afvallen, heb ik het samen met mijn ex gedaan. Beide best wel fanatiek een jaar mee bezig geweest en beide ook flink afgevallen. Dat was wel echt heel fijn, omdat we dus ook samen gezonder gingen eten en minder gingen drinken. Nu doe ik het gewoon zelfstandig, wat ik ook kan, maar mijn grootste motivatie is sporten, wat ik nu niet doe, dus weg motivatie. Gevolg is 5 kg aankomen sinds half maart. Dus daarom nu weer bezig :')

Travel_me, heerlijk zo'n dag beetje nutteloze dingen doen en wauw gewoon 3 uur wandelen. Leuk dat je ouders in de buurt op vakantie zijn!

Lis_ol, aah leuk een hond! Dat zorgt inderdaad wel voor beweging ja. En dan met je paarden en je werk krijg je je stappen wel.

Twilight, soms heb je zulke dagen. Zeker met migraine is het heel lastig. En dan is naar mijn mening dat eten ook echt even niet belangrijk. Lekker genieten van je McDonalds eten en vandaag weer gewoon netjes oppakken.

Gisteren heb ik wel een nette dag gehad, 's avonds nog genoeg kcal voor een drankje met wat lekkers. Toch wel erg lekker altijd op vrijdagavond als de werkweek voorbij is.

Lijstje van gisteren
T: 3 rijstwafels met chocola
L: skyr vanille, whey crispy, cruesli chocola
T: kersen
A: 2 pitabroodjes met zelfgemaakte tonijnsalade
T: Wieckse rosé met 6 melba toastjes met roomkaas
Totaal 1.663 kcal

Vanavond ga ik samen met mijn vriend hier het terras op, lekker borrelen. Heb er nu al zin in! Dus vandaag overdag maar beetje rustig aan doen met eten.

Travel_me

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-20 12:13

@Lis: Ik heb de kwark gekocht :) Ga het morgen uitproberen :) Dankjewel!
Oh netjes qua beweging! Dat is wel handig een hond, dan moet je sowieso wel.

@Dilan: Handig van je pony. Gelukkig is het goed afgelopen :) Hmm magnum..

@twilight: Au migraine! Ik heb ooit 2x een aanval gehad en dat wil ik nooit meer. Vond het echt vreselijk!
Niet zo gek dan ook dat je even anders gegeten hebt. Veel plezier vandaag!

@Linoleum: Veel plezier vanavond!

------------------
Ik heb voor vandaag geen lijstje. Even een dagje niet bijhouden (voor het eerst sinds 2 maanden). Heb wel netjes ontbeten en geluncht, maar vanavond uit eten en ja geen idee hoeveel dat is. Waarschijnlijk kom ik wel ongeveer uit (heb nu 1000 gerekend), maar het lijstje klopt dan toch niet. Dus morgen weer verder.

B: uurtje crossfit en straks 4 uur werken

Maanlicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-20 12:23

@Fading: Veel plezier dit weekend!

@Travel_Me: 3 uur wandelen is best veel, goed bezig! Super leuk dat je mijn receptje hebt gemaakt :). Veel plezier met het etentje met je ouders. Ook wel fijn om een dagje niet bij te houden.

@Lis_Ol: Jij beweegt al met al ook best wel veel dus. Fijn lijstje gister!

@Dilan: Even schrikken van je pony, gelukkig helemaal oké! Slim dat je toch ervoor kiest om een ijsje te halen en jezelf niet onnodig te kwellen of een eetbui te krijgen. Als het binnen je calorieën past, past het.

@Twilight1: Vervelend die migraine, voel je je nu wel weer beter? Veel plezier vanmiddag!

@Lino: Lekker lijstje van gister!

Hier ging het gisteravond toch een beetje mis. Heb vrij mager gegeten de hele week in aanloop naar de fotoshoot, en gister veel bewogen en toch in verhouding te weinig gegeten denk ik. Dus had 's avonds onstilbare honger. Uiteindelijk kwam ik op 2300 calorieën uit. Niet super goed, maar ook geen wereldramp.

Lijstje voor vandaag:
O: 375 gram magere kwark met 125 gram aardbeien en een beetje vruchtenhagel
L: vers afgebakken roomboter croissant
T: schaaltje galia meloen
A: rundertartaar, 220 gram broccoli en 150 gram mini krieltjes met ketchup
T: eiwitshake met 200 gram magere kwark en 125 gram aardbeien, halve bak Oppo Pecan Praliné ijs
B: uur crossfit, 6 km wandelen

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-20 16:43

Linoleum, Drenthe is idd wat ver :)) al zou ik er wel graag ooit naartoe verhuizen. :)
Veel plezier vanavond!

Travel, ik track mn eten op cheatdagen vaak niet eens, met name als ik uit eten ga. Vind dat zo lastig schatten

Jip, 2300 kcal is idd niet zo'n probleem. :)

Ik ben vanochtend begonnen met krachttraining. Lekker voor de warmte en dan heb ik het maar gehad.

Daarna voor het eerst sinds een maand of 2 weer zonder andere paarden naar buiten gegaan met Titane. Vriend was mee op de fiets. Ging supergoed :D

Vanmiddag nog 9,5 km gewandeld als training voor onze trekking in Limburg :) Onderweg een ijsje gehaald. :9

O: smoothie van blauwe bes, eiwitpoeder en amandeldrink
T: vegan protein bar
L: roerei, plakje bananenbrood
T: 2 bolletjes ijs met slagroom
A: maggioni pompoenpizza met geitenkaas
T: kitkat ruby

Ben heel benieuwd naar de pizza. Nog nooit een kant en klare pizza van Maggioni gehad.

Kcal: 1791. Zit 137 kcal boven mn doel, maar vind dat voor een cheatday best meevallen eigenlijk

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-20 16:52

Travel_me, succes met je dagje niet tracken! Benieuwd hoe het je gaat bevallen. Ik hanteer vaak zelfde strategie met uit eten gaan. Overdag opletten en dan genieten van het eten. Eigenlijk zoals ik nu doe voor terrassen vanavond.

Maanlicht, track jij je macro’s nog? Heb het idee dat je tegenwoordig weer meer je lijstjes vult met snacks als ijs, en zoals vandaag croissantje. Niks mis mee op zich natuurlijk, maar misschien dat weer tijdje op je macro’s letten ook helpt met je eetbuien.

Dilan, heel benieuwd wat je van de Magioni pizza vindt! Zag toevallig van de week dat er nu volledig belegde pizza’s van zijn, als ze moeite waard zijn, wil ik binnenkort ook eens proberen :D
Heerlijke dag ook vandaag qua beweging en eten.

Maanlicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-20 17:53

@Dilan: Super lekker lijstje!

@Lino: Ik track zeker mijn macro's nog, en die zijn elke dag netjes. Heb afgelopen week een aantal keer rond de 1400 calorieën gezeten, dus daar wijt ik mijn eetbui aan. Het ijs is 200 calorieën voor een halve bak, dus valt reuze mee.

Ik ben zelf niet zo'n fan van de belegde pizza's van magioni. Ik vind ze vrij mager belegd en niet echt vullend.

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-20 20:36

Ik vond de pizza juist wel vullend :j Had Pumpking Goat Cheese.
De smaak was goed, al smaakt de bodem meer naar brood dan naar pizzabodem. Aan de andere kant, je kunt ook niet alles verwachten als er al aanzienlijk minder kcal en meer groenten in zitten :)

Dus al met al prima maaltijd. Maar als je echt een pizza-craving hebt, kun je beter voor zo'n vette hap gaan :)

Travel_me

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-20 22:06

@Jip: Thx! Was heel gezellig. Teveel gegeten, maar ach het mag voor een dagje. Plus moest der in totaal ook een uur voor fietsen XD En had Crossfit gedaan en 5 uur gewerkt.. Dus geen ramp. Morgen wel weer even netjes. Alleen moet ik om 11 uur beginnen, dus das wel oliebol qua eten.Ik moet in de ochtend eten, maar in de middag kan dan niet.. Dus misschien ontbijt beetje proberen uit te stellen en dan vroeg avondeten en in de avond nog wat extra.
Hmm ja als je de hele week mager hebt gegeten heb je misschien wel te weinig binnen gehad en daarom honger ja.

@Dilan:Nee klopt. Ik heb ook echt geen idee hoeveel ik totaal gegeten heb. Teveel wat had flinke portie spare ribs en sorbet na, maar ach een keertje mag.
Wandelen jullie eigenlijk ook nu al een beetje met bepakking of gewoon? Ik merkte tijdens mijn trekking door Nepal dat ik echt moeite had met het gewicht opeens. Had dat totaal niet getraind.

@Linoleum: Ja slim idd. Want je hebt geen idee hoeveel je eigenlijk binnen hebt gekregen, maar omdat je de rest van de dag toch hebt opgelet valt het uiteindelijk nog wel een beetje mee.

Twilight1

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-20 22:26

@linoleum was een heerlijke dag om te borrelen op het terras!

Maanlicht, na migraine moet ik altijd nog wel een beetje bijkomen dus een beetje moe vandaag maar daar kan ik wel mee leven.

Ik heb vandaag alleen gegeten met de dinch (vroege lunch late diner) en ongeveer 1800 kcal binnen gekregen.

Had vanmorgen wel les op een andere locatie en toch bijna 16.000 stappen op de teller staan.

Morgenochtend thuis trainen op mijn nieuwe matje en daarna klaar maken voor wedstrijd. Ik moet meer als een uur rijden naar wedstrijd en ik start rond 17 uur dus ik ben een beetje bang dat ik na de wedstrijd weer slecht avond ga eten maar ik kan mijn groom en haar dochter natuurlijk ook niet niets aanbieden. Dus morgen weer overdag niet teveel kcal eten maar moet ook wel voldoende energie hebben om goed te rijden. Dus weer een nieuwe uitdaging. Iemand nog tips?

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-20 08:02

Travel, we wandelen nu nog niet met onze backpacks, maar gaan dat wel doen. Idd om te voorkomen dat dat ineens tegen valt :j
Wel genoten van je etentje dus :9

Twilight, ik eet fruit, kwark en salade als ik overdag wat op de kcal wil letten

Ik lag gisteren om 9 uur al in bed. :o was gesloopt :')

IMAY1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-20 11:06

Lis_Ol schreef:
@Imay: wat balen van je knie! hoe is het fietsen vandaag gegaan?

Fietsen is eergister en gister relatief goed gegaan. De eerste paar minuten doet het echt zeer, maar daarna ebt dat weg en is het alleen nog een beetje druk als de knie bovenaan is zegmaar. Nog niet op de racefiets met klikpedalen want ik kan denk ik nog niet de beweging maken om weer los te klikken. En met klikpedalen werkt je been ook bij de beweging omhoog in plaats van alleen die naar beneden dus dat zou ook nog interessant kunnen worden. Wel 21 minuten gedaan over een rondje dat normaal tussen de 15:20 en 15:40 gaat. Maar omdat de opdracht was om op 70% te rijden heb ik geprobeerd de hartslag onder de 140 te houden. Wel fijn dat ik kan gaan bewegen. En nog een positief puntje is dat ik als ik me goed concentreer weer heel voorzichtig 'normaal' kan traplopen in plaats van linkerbeen omhoog en dan rechts bijhalen.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-20 11:31

Ik ben heel blij, ik zit nu echt op -5 kilo! Nog 2 ons en dan bel ik voor de gummy smile. :D

Imay, wat vervelend die kniepijn, maar knap dat je alweer zoveel doet.

Ik heb net als ontbijt nog een stukje brownie gehad. Mijn gebruikelijke ontbijt met nootjes was niet mogelijk, moet eerst weer nootjes maken/branden.

Castilja

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-20 17:28

Hey babes, ik ben er weer.. Haha. Ik was zo gigantisch druk dat ik alles en iedereen heb verwaarloosd in mijn dagelijks leven; Bokt heb ik me amper op begeven. Hoop nu weer actiever mee te doen :D Gefeliciteerd Janine met je gewichtsverlies!!!

Ik gok dat ik ben afgevallen, heb qua eten superslecht voor mezelf gezorgd de afgelopen tijd. Nu heb ik een soort van vakantie dus ga ervoor zorgen dat ik mijn vitamientjes en groenten lekker binnen krijg. :D

Travel_me

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-20 18:17

@Dilan: ja slim plan inderdaad. Kun je ook een beetje uittesten hoeveel kilo de max is en wat de fijnste manier van gewichtverdelen in je backpack is :)

@Immay: Lastig dat je knie nog steeds zeer doet. Qua klikpedalen denk ik inderdaad dat vooral het uitklikken klachten kan geven. Qua dat je naar boven trekt gok ik weinig. Dat doe je namelijk nauwelijks (alleen bergop)

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-20 20:08

Zijn hier ook die-hard chips eters? En dan het soort met bodemnijd?

Ik heb vandaag chips gemaakt met courgette, en het smaakt echt goed! Staan diverse recepten online. Zelf heb ik alleen courgette, kruiden en een beetje kaas gebruikt.

Misschien een tip. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-20 07:57

Janine1990 schreef:
Zijn hier ook die-hard chips eters? En dan het soort met bodemnijd?

Ik heb vandaag chips gemaakt met courgette, en het smaakt echt goed! Staan diverse recepten online. Zelf heb ik alleen courgette, kruiden en een beetje kaas gebruikt.

Misschien een tip. :)

Oh klinkt erg lekker <3
Ik eet altijd van die proper chips :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-20 07:59

Hoi jongens,
Ik heb een heerlijk weekend gehad! Lekkere BBQ, taart omdat er een verjaardag was haha. ik wordt echt zo gelukkig van dit lekkere weer! <3

En eh, ik had gisteren een tweede date. Het was erg leuk. Merk dat er wel echt een leuke en fijne klik is, maar ik wil niet te snel gaan. Hij weet dat ik in mijn vorige relatie het vertrouwen ben verloren dus hij geeft mij ook de tijd die ik nodig heb. Heel erg fijn!

Het was eigenlijk helemaal niet de bedoeling, of ik was eigenlijk alles behalve op zoek, maar soms lopen dingen zoals ze lopen en moet je ze aanpakken haha.

Verder ben ik een paar 100 gram aangekomen, maar ach. YOLO _O-
Deze week zal ook geen fantastische week worden met deze temperaturen ...

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-20 08:23

Fading, leuk hoor, zo'n date die goed gaat :D
Lekker op het gemak en het komt zoals het komt. Ik was na het vreemdgaan van mn ex niet op zoek naar een relatie. Zat op een datingsite met de bedoeling gewoon wat te daten en lol te hebben. Maar kwam al vrij gauw mijn huidige vriend tegen .

Qua eten niet al te netjes geweest gisteren. Maar wel veel bewogen, weer 12 km gewandeld. Weektotaal staat op zo'n 35 km :)

Planning voor vandaag:
O: kvarg met blauwe bessen
T: whey vanille, iced latte caramel, amandeldrink
L: paprika chili wrap met ei en hummus
T: vegan protein bar
A: zoete aardappel, groentenmix, vega vissticks
T: melkan protein caramel