Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sall schreef:Oh wat leuk achterom!
Waar?
Ik zag dat magda een activity Watch zoekt, daar ben ik ook naar opzoek, maar dan het liefst ook een mooie. Ik had een fitbit maar die is stuk en ik vond m echt lelijk![]()
Gisteren echt heeerlijk gegeten bij Konijnenvoer in Arnhem
Was even rijden maar damn wat kan die man koken
magda_90 schreef:Klopt, ik doe eerst ook even graag online wat inspiratie op. Dan ga ik niet geheel blanco naar de winkel toe.
magda_90 schreef:Mijn hart ligt nu, online althans, bij de Garmin vivomore. Die is rond en heeft een analoog klokwerk gecombineerd met digitaal schermpje. Juist analoge horloges ben ik gek op. Ik hoop dat hij in het echt net zo mooi is.
Net de wandelschoenen aan. Dikke hagel en regenbui. Wandelschoenen maar weer even uit.
^ klopt daar heb ik gisteren uitgebreid naar gekeken.
magda_90 schreef:Top dideh!!
Ik heb de Garmin Vivemo 3 uitgezocht. Beetje in de stijl van de analoge die ik al had.![]()
Maaruh dit klopt alleen niet:
Ik weet dat de was ophangen, autorijden en 1000 stappen intensief kunnen aanvoelen, maar dit?![]()
[ [url=m/NiB8Fk.png]Afbeelding[/url] ]
_KellyAV schreef:Ik vrees dat het horloge je nog een beetje moet leren kennen
Je kan wel lekker veel eten zo![]()
Gisteren voor mijn gevoel onwijs gesnaaid, was een rare dag door een uitvaart op mijn werk. Echter toen ik alles ging invoeren, viel het hartstikke mee gelukkig! Vandaag weer netjes eten, morgen lekker genieten tijdens het uit eten!
DideH schreef:_KellyAV schreef:Ik vrees dat het horloge je nog een beetje moet leren kennen
Je kan wel lekker veel eten zo![]()
Gisteren voor mijn gevoel onwijs gesnaaid, was een rare dag door een uitvaart op mijn werk. Echter toen ik alles ging invoeren, viel het hartstikke mee gelukkig! Vandaag weer netjes eten, morgen lekker genieten tijdens het uit eten!
Hoop wel een mooie uitvaart zodat jullie op een goede wijze alles hebben kunnen afsluiten?![]()
Sterkte met het verlies en morgen even lekker genieten en het leven vieren!
_Femkeeex schreef:@voor degene die het vroegen : dat is een app waar je wel een sportschool voor nodig hebt. Het trainingsschema bestaat uit 5 sportdagen en 2 rustdagen, maar je kan er ook prima 3 rustdagen en 4 dagen trainen van maken of wat je wilt. Het bestaat uit 3 dagen benen en vooral billen trainen en 2 dagen boven lichaam (rug/armen). Het is wel echt ontzettend pittig.
Ik weet dat er veel gratis op youtube staat, maar ik heb zoveel goede reviews en 'transformaties' van die app gezien, dat ik het zelf wilde proberen.