Afvallen 2020

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sall

Re: Afvallen 2020

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-20 11:54

Grappig hè die naam! Het is wel een vegan restaurant, maar een aanrader voor iedereen die v lekker eten houdt

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-20 11:57

Sall schreef:
Oh wat leuk achterom!
Waar?

Ik zag dat magda een activity Watch zoekt, daar ben ik ook naar opzoek, maar dan het liefst ook een mooie. Ik had een fitbit maar die is stuk en ik vond m echt lelijk :o

Gisteren echt heeerlijk gegeten bij Konijnenvoer in Arnhem
Was even rijden maar damn wat kan die man koken :Y)

Gewoon even naar de mediamarkt oid en daar verschillende modellen omdoen / vergelijken.

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-20 12:04

Klopt, ik doe eerst ook even graag online wat inspiratie op. Dan ga ik niet geheel blanco naar de winkel toe.

IMANDRA

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-20 12:13

magda_90 schreef:
Klopt, ik doe eerst ook even graag online wat inspiratie op. Dan ga ik niet geheel blanco naar de winkel toe.

Ik heb een Fitbit versa 2 waar ik heel blij mee ben: je kan de klokjes aanpassen naar je eigen smaak :).
Hij is wel vierkant (iedereen denkt altijd dat ik een Apple Watch heb haha).

Polar heeft volgens mij een mooie ronde nu!

Achterom

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-20 12:15

Ik vond het wel handig om even op coolblue te kijken naar welke functionaliteit je wil... veel stappentellers hebben bijvoorbeeld geen gps. En wil je hartstlagmeting om de pols of met een band? Etc.

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-20 12:15

Mijn hart ligt nu, online althans, bij de Garmin vivomore. Die is rond en heeft een analoog klokwerk gecombineerd met digitaal schermpje. Juist analoge horloges ben ik gek op. Ik hoop dat hij in het echt net zo mooi is.

Net de wandelschoenen aan. Dikke hagel en regenbui. Wandelschoenen maar weer even uit. :')

^ klopt daar heb ik gisteren uitgebreid naar gekeken.

Domi_94

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-20 12:20

magda_90 schreef:
Mijn hart ligt nu, online althans, bij de Garmin vivomore. Die is rond en heeft een analoog klokwerk gecombineerd met digitaal schermpje. Juist analoge horloges ben ik gek op. Ik hoop dat hij in het echt net zo mooi is.

Net de wandelschoenen aan. Dikke hagel en regenbui. Wandelschoenen maar weer even uit. :')

^ klopt daar heb ik gisteren uitgebreid naar gekeken.

Die is inderdaad prachtig.

Gisteren een iets mindere dag qua eten; uiteten met klasgenoten. Maar er wel extra van genoten (al helemaal van het toetje). Helaas bij thuiskomst slecht nieuws te horen gekregen. Zit nu even helemaal in een dipje (gelukkig geen emotie-eter) maar heb dan ook de behoefte om helemaal niks te doen qua beweging :(

DideH

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-20 12:51

Sterkte Domi! Mocht je erover willen praten dan staat mijn inbox (en die van vele andere hier denk ik) voor je open!

Hard work pays off hier! *\o/*
Ondanks dat het morgen weer tijd is om de rode zee te bevaren toch -0,5 deze week!
Totaal nu -2,2 sinds 1 januari :)F

Sall

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-20 13:59

Wat super DideH!! *\o/*

Sterkte Domi, ik denk dat bij bijna iedereen z’n pb box wel open staat :)

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-20 14:28

Top dideh!!

Ik heb de Garmin Vivemo 3 uitgezocht. Beetje in de stijl van de analoge die ik al had. O:)

Maaruh dit klopt alleen niet:
Ik weet dat de was ophangen, autorijden en 1000 stappen intensief kunnen aanvoelen, maar dit? :\

Afbeelding

_KellyAV

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-20 14:32

Ik vrees dat het horloge je nog een beetje moet leren kennen :')
Je kan wel lekker veel eten zo :))

Gisteren voor mijn gevoel onwijs gesnaaid, was een rare dag door een uitvaart op mijn werk. Echter toen ik alles ging invoeren, viel het hartstikke mee gelukkig! Vandaag weer netjes eten, morgen lekker genieten tijdens het uit eten! :D

DideH

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-20 14:36

magda_90 schreef:
Top dideh!!

Ik heb de Garmin Vivemo 3 uitgezocht. Beetje in de stijl van de analoge die ik al had. O:)

Maaruh dit klopt alleen niet:
Ik weet dat de was ophangen, autorijden en 1000 stappen intensief kunnen aanvoelen, maar dit? :

[ [url=m/NiB8Fk.png]Afbeelding[/url] ]

Als je nou nog even een trap op loopt, zwaait naar je buurman en een netflix marathon loopt, dan kun je gewoon meedoen met de 10K etenschallenge op YT zonder aan te komen!

magda_90

Echt he, nu moet ik de pizza en wijn weer terug zetten. _O-

Hij zal het vast morgen al beter volgen inderdaad.

Gecondoleerd. Y;(

Zo zit ik vandaag ook bewust wat lager vandaag, kan ik het wat beter met morgen compenseren inderdaad.

Dideh, je doos. **\O/**

DideH

_KellyAV schreef:

Gisteren voor mijn gevoel onwijs gesnaaid, was een rare dag door een uitvaart op mijn werk. Echter toen ik alles ging invoeren, viel het hartstikke mee gelukkig! Vandaag weer netjes eten, morgen lekker genieten tijdens het uit eten! :D

Hoop wel een mooie uitvaart zodat jullie op een goede wijze alles hebben kunnen afsluiten? :(:)
Sterkte met het verlies en morgen even lekker genieten en het leven vieren!

DideH

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-20 14:40

magda_90 schreef:
Dideh, je doos. **\O/**

Mijn doos? Ik weet dat ik het erover had dat het vanaf morgen weer tijd is om de rode zee te bevaren, maar om nou mijn doos te gaan vieren is wel weer een beetje too much :')

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-20 14:42

Whahah, die uitdrukking heb ik van mijn neefje overgenomen, krijg het nog niet uit mijn systeem. :')

Ik wilde vandaag onder de 1700 blijven vanwege morgen maar hoe ik mijn avondeten ook invul, mijn ontbijt was gewoon te royaal. :')

ItsMe2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-20 15:32

Sall: als ik van weinig beweging naar 4x per week 16km per dag fietsen zou gaan, ga ik het niet volhouden met wat ik nu eet. Dat weet ik zeker. Daarom mijn vraag

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-20 15:35

Dan eet je toch gewoon iets meer?

ItsMe2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-20 15:48

Neverland schreef:

Ja dat begrijp ik, maar hoeveel meer is dan verstandig om mee te beginnen. Of met het bereken van de PAL-waarde, welke moet ik dan aanhouden?

Newallure

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-20 15:55

ItsMe2 schreef:
Neverland schreef:

Ja dat begrijp ik, maar hoeveel meer is dan verstandig om mee te beginnen. Of met het bereken van de PAL-waarde, welke moet ik dan aanhouden?

Ik zou idd is naar de pal waarde kijken. Weet niet op hoeveel kcal je nu zit....

_KellyAV

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-20 16:33

DideH schreef:
_KellyAV schreef:

Hoop wel een mooie uitvaart zodat jullie op een goede wijze alles hebben kunnen afsluiten? :(:)
Sterkte met het verlies en morgen even lekker genieten en het leven vieren!

Dankjewel!
Er was een dienst op onze woning (ik werk in de gehandicaptenzorg), deze was erg mooi! Aansluitend een dienst in het crematorium. Dat was erg kort en bijzonder, ze had maar weinig familie..

Vooral even lekker bijkomen van alles en niets moeten :D
*gaat de menukaart bekijken van het restaurant, alsof ze er nog nooit geweest is* := :')

_Femkeeex

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-20 16:58

@voor degene die het vroegen : dat is een app waar je wel een sportschool voor nodig hebt. Het trainingsschema bestaat uit 5 sportdagen en 2 rustdagen, maar je kan er ook prima 3 rustdagen en 4 dagen trainen van maken of wat je wilt. Het bestaat uit 3 dagen benen en vooral billen trainen en 2 dagen boven lichaam (rug/armen). Het is wel echt ontzettend pittig.

Ik weet dat er veel gratis op youtube staat, maar ik heb zoveel goede reviews en 'transformaties' van die app gezien, dat ik het zelf wilde proberen.

Dieuwke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-20 18:09

Zo vaak kom ik niet bij de sportschool, dus ik moet passen helaas

Mereltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-20 18:23

_Femkeeex schreef:
@voor degene die het vroegen : dat is een app waar je wel een sportschool voor nodig hebt. Het trainingsschema bestaat uit 5 sportdagen en 2 rustdagen, maar je kan er ook prima 3 rustdagen en 4 dagen trainen van maken of wat je wilt. Het bestaat uit 3 dagen benen en vooral billen trainen en 2 dagen boven lichaam (rug/armen). Het is wel echt ontzettend pittig.

Ik weet dat er veel gratis op youtube staat, maar ik heb zoveel goede reviews en 'transformaties' van die app gezien, dat ik het zelf wilde proberen.

Ik heb wel interesse, ik zal je ook even een pb sturen! :D Kan wel wat nieuwe inspiratie gebruiken voor mijn workouts :)

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-20 18:43

Vanochtend ging ik de mist in met de volkoren ovenbroodjes. De rest van de dag wel keurig gegeten ondanks dat ik toch in de min terecht was gekomen door de broodjes... Maar nu... Heb ik toch de fles wijn open gemaakt voor bij het avondeten en de film erna. :')

Als ik het niet koop en ik krijg het vervolgens cadeau, dan moet je wel even met de gever de fles gaan testen. _O-

Morgen weer een dag. :)