Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
L_iek schreef:Hm, gisteren eerste tattoo laten zetten. Uiteraard goed schoongemaakt en alle richtlijnen gevolgd die ik meegekregen had. Nu werd ik wakker en zag ik dat er wat inkt ‘uitgelopen’ was. Of tenminste het heeft wat afgegeven. Is dit normaal?
L_iek schreef:Hm, gisteren eerste tattoo laten zetten. Uiteraard goed schoongemaakt en alle richtlijnen gevolgd die ik meegekregen had. Nu werd ik wakker en zag ik dat er wat inkt ‘uitgelopen’ was. Of tenminste het heeft wat afgegeven. Is dit normaal?
L_iek schreef:xMyrth schreef:Heb je een foto van het eindresultaat L_iek?
Jazeker!
[ [url=m/NtaTAa.jpg]Afbeelding[/url] ]
Het is de sleutel van de Tower of Terror uit Disney. Ik wilde graag een kleine Mickey als toevoeging omdat er in Disney ook hidden Mickeys zijn. Vandaar deze.
xMyrth schreef:Wat een leuke tattoos komen er weer voorbij zeg!!
Ik ben ook alweer na het aan denken voor de volgende.
Ik vind een tekst van mijn favoriete band echt fantastisch, blijft altijd door mijn hoofd spoken.
Maar ik hou niet van puur tekst, dus er moet ooit nog iets op m'n pad komen waarvan ik denk "ja, dat kan erbij!"
casperzazoe schreef:Thanks voor jullie reactiesik ga eens vragen of ik een ontwerp afspraak met ze kan maken.
Het is lastig zeg om een artist te vinden.. ik krijg via google maar een paar hits met een betrouwbare site en vrienden van mij hebben niet de stijl tattoo die ik zou willen.
Ik weet niet of dat in dit topic besproken mag worden maar heeft iemand ervaringen met Le Flux? Xander is dan vooral bekend maar niet de artiest die ik zoek.