[info] Tattoo's 14!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-20 19:20

Het zijn ook wel een typetjes :o :D

L_iek

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-20 08:17

Hm, gisteren eerste tattoo laten zetten. Uiteraard goed schoongemaakt en alle richtlijnen gevolgd die ik meegekregen had. Nu werd ik wakker en zag ik dat er wat inkt ‘uitgelopen’ was. Of tenminste het heeft wat afgegeven. Is dit normaal?

Yunomi

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-20 08:26

x
Laatst bijgewerkt door Yunomi op 18-02-22 23:09, in het totaal 1 keer bewerkt

Mariett
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-20 08:30

L_iek schreef:
Hm, gisteren eerste tattoo laten zetten. Uiteraard goed schoongemaakt en alle richtlijnen gevolgd die ik meegekregen had. Nu werd ik wakker en zag ik dat er wat inkt ‘uitgelopen’ was. Of tenminste het heeft wat afgegeven. Is dit normaal?

Spannend is het hè? Zo’n eerste tattoo. Ook hoe je lichaam erop gaat reageren enzo. Maar dat er wat inkt uit loopt in het begin is inderdaad heel normaal :) straks kan het gaan schilferen en jeuken, dat hoort er ook bij.
Laatst bijgewerkt door Mariett op 01-08-20 08:48, in het totaal 1 keer bewerkt

L_iek

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-20 08:31

Thanks, ben zo bang om hem nu te verpesten. Gelukkig is het normaal :')

Supervixen

Re: [info] Tattoo's 14!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-20 09:29

Zeker normaal, gaat goedkomen!

Melewel94

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-20 09:49

Wat een figuur zeg die van het filmpje :')

En m'n volgende zit al in m'n hoofd... Wat erg zeg _O-

Afbeelding

Alleen ben ik benieuwd of die dus op m'n kleine armpjes past :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-20 09:51

L_iek schreef:

Hangt er wel vanaf hoe je uitgelopen ziet. Ik had wel gelijk een blowout die ook is gebleven bij 1,maar die is ook niet het meest beste gezet (heb mooiere tattoos) sowieso gaan ze wel iets uitlopen. Het blijven nooit kaarsrechte lijnen zeg maar.

xMyrth

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-20 10:04

Heb je een foto van het eindresultaat L_iek? :D

L_iek

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-20 10:29

xMyrth schreef:

Jazeker!

Afbeelding

Het is de sleutel van de Tower of Terror uit Disney. Ik wilde graag een kleine Mickey als toevoeging omdat er in Disney ook hidden Mickeys zijn. Vandaar deze.

xMyrth

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-20 10:33

Wat gaaf!!

November108

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-20 11:13

L_iek schreef:
xMyrth schreef:

Jazeker!

[ [url=m/NtaTAa.jpg]Afbeelding[/url] ]

Het is de sleutel van de Tower of Terror uit Disney. Ik wilde graag een kleine Mickey als toevoeging omdat er in Disney ook hidden Mickeys zijn. Vandaar deze.

Wow, superstrak gezet hoor! Waar heb je hem laten zetten? :D

L_iek

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-20 11:24

Thanks! Ben er ook echt blij mee. Heb hem laten zetten bij Desperado tattoo in Eindhoven.

Willl65

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-20 11:45

Mooi liek!

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-20 11:58

Hi guys, even een vraagje :)

Ik zit er over te denken om eindelijk eens mijn eerste tattoo te laten zetten maar ik vraag me af hoe het normaal te werk gaat.
Ik heb nu een idee in m'n hoofd maar ben zelf niet creatief genoeg om het juist uit te werken. Ik wil een luipaarden kop met 'iets' erbij. Ik zit wat rond te zoeken op Pinterest maar krijg niet echt gevonden wat ik echt gaaf vind.
Nu had ik een mailtje gedaan naar een goede artist maar zij geven het ontwerp pas op de dag zelf.. dat zie ik niet zitten, ik ben bang dat ik dan iets laat zetten waar ik niet helemaal tevreden over ben.
Ik zoek dus eigenlijk iemand met wie ik kan gaan zitten om mijn ideeën voor te leggen en al een schets van te voren krijg van het ontwerp.

Heb ik nu een verkeerd beeld van hoe het in z'n werk gaat of ken ik gewoon de verkeerde artiesten? Ik heb uiteraard wel wat voorbeelden van wat ik gaaf vindt maar dat sluit niet direct aan op wat ik zou willen.

Ik zou het graag in deze stijl willen, dus semi realistisch geloof ik? Ik heb Le flux in Tilburg of Breda een mailtje gedaan maar zij geven het ontwerp dus pas op de dag zelf. Mocht iemand een goede artiest weten (het liefst) in Brabant hoor ik het ook graag :)
Afbeelding

Mand

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-20 12:00

Alle artiesten waar ik bij ben geweest kreeg ik het ontwerp ruim van te voren. Latisha van Rook, Persephone van 108, Alwin van 108 en Viktoria van Artcastle

TinkerTreas

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-20 12:23

Mijn vriend heeft een paar keer heen en weer gemaild over het ontwerp van zijn tattoo, totdat hij helemaal tevreden was. Bij mij was het wel de dag zelf (was bij dezelfde artiest), maar bij mij was het naar aanleiding van een foto. Dus daar valt niet heel veel aan te ontwerpen.

Mariett
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-20 12:27

Ik heb het twee keer de dag zelf (in de shop al) gekregen, wist alleen maar welke diersoort het werd en ik vroeg of ze een beetje konden bewegen. Dat was bij Blackbear Ink (Mitchell Keanu). Dat vond ik best spannend :+ Maar ze zijn ontzettend mooi geworden, had hem ook niet voor niets uitgekozen natuurlijk.
De andere (mijn eerste) kreeg ik de avond van tevoren, bij Snip art.

Beide dus niet ver van tevoren. Ik denk dat ik mijn volgende (waar ik ook alleen een vaag idee over heb) eerst laat ontwerpen en eerst alleen voor het ontwerp betaal voor ik hem laat zitten, die zit ook in Tsjechië dus het zal wel even duren voor ik die kan laten zetten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-20 12:33

Ik krijg het ook pas op de dag zelf te zien. Maar ik ben iemand die zelf van te voren al gaat schetsen of een idee stuurt van dit wil ik.

Willl65

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-20 12:43

Ik heb altijd eerst een ontwerp afspraak waar ik mijn ideeën door neemt met de artist. Op de dag van tatoeëren krijg ik basis ontwerp te zien en tijdens tatoeëren vormt dan de rest van het ontwerp. Zijn wel grote ontwerpen. Altijd dik tevree geweest

L_iek

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-20 13:38

Hier ook op de dag zelf, maar ik heb precies doorgegeven wat ik wilde dus daar kon weinig aan mis gaan.

goldenarrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-20 20:14

xMyrth schreef:
Wat een leuke tattoos komen er weer voorbij zeg!!

Ik ben ook alweer na het aan denken voor de volgende.
Ik vind een tekst van mijn favoriete band echt fantastisch, blijft altijd door mijn hoofd spoken.
Maar ik hou niet van puur tekst, dus er moet ooit nog iets op m'n pad komen waarvan ik denk "ja, dat kan erbij!" :+

Ik heb een watercolour achtergrond. Paste ook wel mooi bij de tekst :)

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-20 21:32

Thanks voor jullie reacties :) ik ga eens vragen of ik een ontwerp afspraak met ze kan maken.
Het is lastig zeg om een artist te vinden.. ik krijg via google maar een paar hits met een betrouwbare site en vrienden van mij hebben niet de stijl tattoo die ik zou willen.
Ik weet niet of dat in dit topic besproken mag worden maar heeft iemand ervaringen met Le Flux? Xander is dan vooral bekend maar niet de artiest die ik zoek.

melanie0906

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-20 21:39

casperzazoe schreef:
Thanks voor jullie reacties :) ik ga eens vragen of ik een ontwerp afspraak met ze kan maken.
Het is lastig zeg om een artist te vinden.. ik krijg via google maar een paar hits met een betrouwbare site en vrienden van mij hebben niet de stijl tattoo die ik zou willen.
Ik weet niet of dat in dit topic besproken mag worden maar heeft iemand ervaringen met Le Flux? Xander is dan vooral bekend maar niet de artiest die ik zoek.

Vintage Tattoo in Breda is een enorm fijne shop!

MarlonNaldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-20 00:40

Volgensmij is dit zodat mensen niet met het ontwerp van de ene artiest naar de andere artiest gaan of hem door een "vriend" laten zetten.

Dat is mijn tenminste altijd verteld.