Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
DayDream21 schreef:Hoi allemaal,
Ik zou mijn krullen nog laten zien naar aanleiding van mijn bericht dat ik naar de krullenkapper Issavia in Nijmegen ga.
Dit is mijn routine:
- Petal Fresh tea tree shampoo
- Morroccon Argan Oil Dr. Organic conditioner
- Aunt Jackie's Quench leave in
- Syoss Keratin Mousse
- Yari Green curl maker
Ik gebruik de denman brush en de Belissimma Diffon föhn. En ik plop mijn krullen wel altijd even![]()
[ [url=m/pWWca0.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/IbxjNG.jpg]Afbeelding[/url] ]
poes schreef:Qimm schreef:Ik probeer uit te zoeken wat mijn haartype is, maar ik voel me echt dom. Iemand een goeie tool/quiz/tabel om dat uit te zoeken?
Bedoel je het cijfer of dat geneuzel over proteïne en hydrateren?
Daydream: wat een mooie krullen heb jij!
marleen_usar schreef:Ik gebruik olive miracle van het kruidvat, de kunst is om er niet te veel van te gebruiken. Je krijgt heerlijk zacht haar. Als mijn haar een beetje gaat pluizen doe ik dit in mijn haar dan een hoge knot er in en dan zit het weer goed.
ClaudiaHS schreef:Qimm, welke producten gebruik je nu?
Poreusheid van je haar kan je makkelijk testen.
Droogt je haar super snel (houdt vocht moeilijk vast) dan heb je hoog poreus, droogt het langzaam (houdt vocht makkelijk vast) heb je laag poreus.
Mijn haar droogt aan de lucht soms binnen een half uur al. Ik heb dus hoog poreus haar, ben gebaad bij goed vochtinbrengende producten met proteïne.
Ik moet de producten goed er in scrunchen.
Elasticiteit is te testen door een schone haar te pakken en deze tussen 2 vingers uit te rekken.
Knapt hij snel, dan heb je weinig elastiteit, rekt hij ver uit, dan veel elastiteit.