Draagdoek

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Britt

Re: Draagdoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-20 16:41

Ik laat mensen gewoon graag kennismaken met fijne doeken Y;(
Zo zonde als je denkt dat het niks voor je is, doordat je gewoon nog geen match hebt gevonden met een fijne doek; terwijl je daarna misschien wel helemaal verkocht bent!

MoonWencke

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-20 17:17

En daarbij wilde ik Britt toch een bezoekje brengen als de Corona-crisis voorbij is. Misschien toch maar niet doen :')

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-20 17:59

Jaweeeeeel! Gezellig! Babymeeting!

MaritB

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-20 18:03

Is wel gezellig hoor!

Ben nog steeds blij met het lenen van Britt haar doekjes toen. :) is denk wel een life saver nu met F.

_Siri

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-20 19:57

Dani schreef:
Haha Yalou, benieuwd hoe je stash er straks uitziet! Hier niks nieuws, ik heb vooral zin om weer te dragen met de doeken die ik heb. Woven Clauds Koffieboontjes. <3

Doekenreisjes zijn leuk, alleen ik heb 't 2 keer gedaan en dat heeft me 2 nieuwe doeken opgeleverd dus ik doe het nooit meer. :')

Hahaha O:)
De Woven Clauds is zo fijn. Soms mis ik hem wel haha!

Ik ben ook heel wat doeken rijker dankzij Britt. En ook veel wat blijft plakken na reisjes..

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-20 20:05

Hé hallo! Straks wil niemand meer doeken van mij op reis -O- :')

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-20 20:34

Aah, ik heb nooit je doeken geprobeerd -O-
J wil nu niet meer op de buik. Op de rug knopen heb ik opgegeven en nu heb ik een Tula. Die ik ook niet zelfstandig op mn rug kan krijgen, maar goed :P

Buikdragen was zo leuk <3 Nieuwe baby maken dan maar :+

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-20 20:47

Hoi, ik meld mij ook.

Eind september komt de tweede, wil het weer gaan proberen. Met de eerste wel geprobeerd maar hij vond het niet fijn en de doek was ook minder geschikt denk ik.

Zit nu te kijken naar een RS en een Zeitgeist van AP, beetje fijne blends voor zo naar de winter toe die jullie aanraden?

JustMe8484

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-20 20:51

JustMe8484 schreef:
-Namiro- schreef:

Wat jammer dat 't voor jou niet werkt zeg. Welke had je? Ik had nml de 3 in 1 aan geraden en nooit dit probleem. Misschien kan ik je, als je die hebt, nog tips geven? Of is dat te laat?

Ik had niet de 3 in 1, maar de ‘gewone’ fleececover. Geen idee wat het verschil is? Heb hem vanmorgen teruggestuurd!
Consulent van Dragen en zo adviseerde de cover van little frog als alternatief. Ik wacht even mijn bestelling van Bonprix af en als dat niets is ga ik de little frog bestellen.

Dat hou ik in gedachte Britt!! Dank voor het aanbod!

Als ik het goed heb zit de gewone aan een kraag voor jezelf? De drie in 1 heeft bandjes die je om je schouders doet en klikt of knoopt (afhankelijk van welk deel je gebruikt) en daardoor makkelijker aan te passen hoe hij zit.
Hopelijk bevallen de jassen die je hebt besteld goed!

MaritB

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-20 21:04

Pantykous schreef:
Hoi, ik meld mij ook.

Eind september komt de tweede, wil het weer gaan proberen. Met de eerste wel geprobeerd maar hij vond het niet fijn en de doek was ook minder geschikt denk ik.

Zit nu te kijken naar een RS en een Zeitgeist van AP, beetje fijne blends voor zo naar de winter toe die jullie aanraden?

Merino/katoen <3

Maar ik ben geen AP kenner dus kan niet echt advies geven.

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-20 21:20

verootjoo schreef:
Aah, ik heb nooit je doeken geprobeerd -O-
J wil nu niet meer op de buik. Op de rug knopen heb ik opgegeven en nu heb ik een Tula. Die ik ook niet zelfstandig op mn rug kan krijgen, maar goed :P

Buikdragen was zo leuk <3 Nieuwe baby maken dan maar :+

Met hipscoot niet? Is best handig als je hem eenmaal doorhebt! Als je op YouTube zoekt op tula rugdragen krijg je best wat hits als het goed is. Of ‘ssc hipscoot’ oid.

Pantykous schreef:
Hoi, ik meld mij ook.

Een ZG zou ik af willen raden (helaas, want ze zijn supermooi), de pasvorm voor de baby is niet goed en hij past ook eigenlijk pas redelijk vanaf maat 62.

Een rs is met kleine baby’s zo fijn, vind ik! Welke heb je op het oog?

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-20 21:24

Hmm, ga eens kijken op YouTube. Probleem met mij is dat mn baby ontsnapt := Waarschijnlijk omdat ik te langzaam doe. Ik krijg die draai van de heup naar de rug niet goed, en als ik hem wel eenmaal op mn rug heb zit die zak altijd dubbel omdat ie z’n armen er altijd bovenuit wil hebben.
Dus nu doet mn man hem op mijn rug :+

-Namiro-

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-20 21:49

Ik had niet de 3 in 1, maar de ‘gewone’ fleececover. Geen idee wat het verschil is? Heb hem vanmorgen teruggestuurd!
Consulent van Dragen en zo adviseerde de cover van little frog als alternatief. Ik wacht even mijn bestelling van Bonprix af en als dat niets is ga ik de little frog bestellen.

Dat hou ik in gedachte Britt!! Dank voor het aanbod![/quote]

Als ik het goed heb zit de gewone aan een kraag voor jezelf? De drie in 1 heeft bandjes die je om je schouders doet en klikt of knoopt (afhankelijk van welk deel je gebruikt) en daardoor makkelijker aan te passen hoe hij zit.
Hopelijk bevallen de jassen die je hebt besteld goed![/quote]

Ja klopt! En die kraag leek me juist zo handig, maar dat bleek dus helemaal niet zo te zijn.
Kreeg vandaag nog een mailtje van Dragen enzo dat ze een demomodel van de frog hebben. Als mijn jassen niet naar wens zijn mag ik de demo ophalen en proberen. +:)+
Ik moet zeggen dat ik erg te spreken ben over hun service!

EedihcrO

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-20 21:53

Ik was ook echt wel enorm blij met het geleende doekje hoor Britt <3
Ik maakte maar een grapje. Heb wel een duurdere doek gekocht dan ik in eerste instantie van plan was.

Momenteel draag ik nauwelijks, omdat we met J de tuin niet uit gaan. En binnenshuis draag ik niet, want daar vermaakt ze zich wel. Ik gebruik het voornamelijk om te wandelen. Hopelijk kan dat snel weer.

Niwla

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-20 22:21

Haha, Britt is hofleverancier doeken!

Ik heb even geoefend met H. op mijn rug. Het ging me vrij makkelijk af en hij vond het prachtig.
Nog heel even wachten, hij komt bijna zelf tot zit.

Gevoelsmatig is wel het rugpand vrij kort van de Lennylamb, hebben meer mensen deze ervaring?

eline_di

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-20 22:23

Thnx voor jullie mening ladies.
Ik ben echt nog onervaren, kan jullie maar voor de helft volgen haha.

MaritB

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-20 22:31

Niwla schreef:
Haha, Britt is hofleverancier doeken!

Ik heb even geoefend met H. op mijn rug. Het ging me vrij makkelijk af en hij vond het prachtig.
Nog heel even wachten, hij komt bijna zelf tot zit.

Gevoelsmatig is wel het rugpand vrij kort van de Lennylamb, hebben meer mensen deze ervaring?

Geen ervaring mee, maar heb je een foto?

Peppertree

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-20 22:44

Jullie ervaring met een onbu? Sta op punt een te kopen omdat ik de stof zo gaaf vind (PN Rise Juul). Maar geen idee of t handig is?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-20 08:00

Ik vind een onbu niet zo. Dacht dat het lekker makkelijk zou zijn met omdoen, maar merk dat met een heupband het vele malen makkelijker gaat.
Als het zit, zit het trouwens wel goed! :)
Patroon is inderdaad wel leuk!

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-20 08:44

Siri gebruikt hem wel graag met haar dochter. Maar zelf heb ik er ook geen ervaring mee, de ruck lijkt me, in de meeste omstandigheden, net zo snel.

Juul is best nog wel prima te verkrijgen als doek hoor! En ik weet dat er ook nog ergens een drager van rondzwerft.

-Namiro-

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-20 08:47

eline_di schreef:
Thnx voor jullie mening ladies.
Ik ben echt nog onervaren, kan jullie maar voor de helft volgen haha.

Hier net zo hoor!! Net ook even opgezocht wat een onbu is.. :o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-20 08:49

De drager van Juul had ik laatst inderdaad bijna gekocht maar iemand was me net voor :(

Dani

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-20 09:08

_Siri schreef:
Hahaha O:)
De Woven Clauds is zo fijn. Soms mis ik hem wel haha!

Ja ik ben er zo blij mee, is stiekem m'n favoriet. Zal straks van de zomer vast weer veel gebruikt worden. <3

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-20 09:15

Britt schreef:
Een ZG zou ik af willen raden (helaas, want ze zijn supermooi), de pasvorm voor de baby is niet goed en hij past ook eigenlijk pas redelijk vanaf maat 62.

Een rs is met kleine baby’s zo fijn, vind ik! Welke heb je op het oog?

Ja dat was eigenlijk het idee, was niet helemaal duidelijk denk ik. Ik wil dus een RS voor de eerste tijd en daarna een ZG <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-20 09:16

Peppertree, let erop dat die onbu niet helemaal veilig is gestikt. Ik zie hem nu net langskomen en lees direct in de reacties dat de x boxen er niet op zit bij de banden :)