Zo zonde als je denkt dat het niks voor je is, doordat je gewoon nog geen match hebt gevonden met een fijne doek; terwijl je daarna misschien wel helemaal verkocht bent!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Dani schreef:Haha Yalou, benieuwd hoe je stash er straks uitziet! Hier niks nieuws, ik heb vooral zin om weer te dragen met de doeken die ik heb. Woven Clauds Koffieboontjes.![]()
Doekenreisjes zijn leuk, alleen ik heb 't 2 keer gedaan en dat heeft me 2 nieuwe doeken opgeleverd dus ik doe het nooit meer.
JustMe8484 schreef:-Namiro- schreef:
Wat jammer dat 't voor jou niet werkt zeg. Welke had je? Ik had nml de 3 in 1 aan geraden en nooit dit probleem. Misschien kan ik je, als je die hebt, nog tips geven? Of is dat te laat?
Ik had niet de 3 in 1, maar de ‘gewone’ fleececover. Geen idee wat het verschil is? Heb hem vanmorgen teruggestuurd!
Consulent van Dragen en zo adviseerde de cover van little frog als alternatief. Ik wacht even mijn bestelling van Bonprix af en als dat niets is ga ik de little frog bestellen.
Dat hou ik in gedachte Britt!! Dank voor het aanbod!
Pantykous schreef:Hoi, ik meld mij ook.
Eind september komt de tweede, wil het weer gaan proberen. Met de eerste wel geprobeerd maar hij vond het niet fijn en de doek was ook minder geschikt denk ik.
Zit nu te kijken naar een RS en een Zeitgeist van AP, beetje fijne blends voor zo naar de winter toe die jullie aanraden?
verootjoo schreef:Aah, ik heb nooit je doeken geprobeerd![]()
J wil nu niet meer op de buik. Op de rug knopen heb ik opgegeven en nu heb ik een Tula. Die ik ook niet zelfstandig op mn rug kan krijgen, maar goed![]()
Buikdragen was zo leukNieuwe baby maken dan maar
Pantykous schreef:Hoi, ik meld mij ook.
Eind september komt de tweede, wil het weer gaan proberen. Met de eerste wel geprobeerd maar hij vond het niet fijn en de doek was ook minder geschikt denk ik.
Zit nu te kijken naar een RS en een Zeitgeist van AP, beetje fijne blends voor zo naar de winter toe die jullie aanraden?
Niwla schreef:Haha, Britt is hofleverancier doeken!
Ik heb even geoefend met H. op mijn rug. Het ging me vrij makkelijk af en hij vond het prachtig.
Nog heel even wachten, hij komt bijna zelf tot zit.
Gevoelsmatig is wel het rugpand vrij kort van de Lennylamb, hebben meer mensen deze ervaring?
Britt schreef:Een ZG zou ik af willen raden (helaas, want ze zijn supermooi), de pasvorm voor de baby is niet goed en hij past ook eigenlijk pas redelijk vanaf maat 62.
Een rs is met kleine baby’s zo fijn, vind ik! Welke heb je op het oog?