Cosmetische chirgurgie: Ervaringen met fillers, botox.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Heb jij cosmetische chirurgie als in; fillers/ botox ondergaan of overweeg je het?

Nee, ik overweeg het wel.
234 (24%)
Nee, ik overweeg het niet.
608 (62%)
Ja, eenmalig, ik zou het zo weer doen.
50 (5%)
Ja, eenmalig, ik zou het niet weer doen.
7 (0%)
Ja, met enige regelmaat.
72 (7%)

Totaal aantal stemmen: 971

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-22 11:15

Puppetje schreef:
Ik zie er nu inderdaad niet uit. Maar nog steeds nergens last van en ook gewoon goed geslapen.

Fijn! Scheelt dat je nu gewoon met een zonnebril de stad in kan! :D

Het wordt hier bij mij wat minder nu gelukkig maar ik baalde even dat we geen verplichte mondkapjes meer op hoefden. :+
Maar ja, ik kan mezelf moeilijk een week in huis opsluiten natuurlijk. Moest toch naar mijn werk en boodschappen doen. Ik zag mensen wel kijken maar ja, pech dan hoor.

Fitzroy

Re: Cosmetische chirgurgie: Ervaringen met fillers, botox.

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-22 11:51

Puppetje, ik ben heel benieuwd hoe het er zometeen uit ziet. Fijn dat je er geen last van hebt.

Ik ga mijn afspraak voor Botox/fillers afzeggen. Ik lig eindelijk weer lekker in de zon en ik word daar zo blij van, dat is me nu even meer waard dan een behandeling. Komt van het najaar wel.

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-22 13:19

Hoort er nu een beetje bij denk ik, iig ik herken het gelijk als recente botox/fillers/..

hahahatsjoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-22 13:38

Suzanne F. schreef:
Puppetje schreef:
Ik zie er nu inderdaad niet uit. Maar nog steeds nergens last van en ook gewoon goed geslapen.

Het wordt hier bij mij wat minder nu gelukkig maar ik baalde even dat we geen verplichte mondkapjes meer op hoefden. :+
Maar ja, ik kan mezelf moeilijk een week in huis opsluiten natuurlijk. Moest toch naar mijn werk en boodschappen doen. Ik zag mensen wel kijken maar ja, pech dan hoor.

Ik heb jaren terug een laserbehandeling gehad en ging gewoon naar mijn werk (geen klantencontact) al bladderend en wel. Kijken doen ze toch wel.

Popstra

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-22 15:06

Suzanne F. schreef:
Puppetje schreef:

Je kan nu zeggen dat je door een wesp gestoken bent. Zitten er zo veel nu :D

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-22 15:28

In mijn onder en bovenlip? :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-22 15:39

Suzanne F. schreef:
In mijn onder en bovenlip? :')

Je sloeg hem van jouw bovenlip en toen stak hij je ook in je onderlip :')

Ik moest de volgende dag werken, het was echt mega dik en blauw dus ik zei maar dat ik werd mishandeld thuis :')

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-22 20:30

Ik ben vandaag bij Faceland Barendrecht geweest en ben daar heel netjes bijgewerkt door Suzanne. Het werk wat de arts vorige keer had gedaan was inderdaad niet in orde. Suzanne heeft ook echt haar tijd genomen om te bekijken wat wel en niet goed was. Heel fijn.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-22 20:36

Urielle schreef:
Ik ben vandaag bij Faceland Barendrecht geweest en ben daar heel netjes bijgewerkt door Suzanne. Het werk wat de arts vorige keer had gedaan was inderdaad niet in orde. Suzanne heeft ook echt haar tijd genomen om te bekijken wat wel en niet goed was. Heel fijn.

Kijk! It’s in the name!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-22 20:36

Urielle schreef:

Fijn zeg!
Ga ik volgende keer ook naar Suzanne.

ClauH

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-22 20:41

Ik ga altijd naar Suzanne :Y)

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-22 21:00

Oeh dat hoor ik graag!

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-22 21:05

:')

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-22 22:09

Bijbaantje, Suzanne?

LiesxAnne

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-22 20:01

Ik lees dat er hier veel ervaring zit voor lipfillers dus hopelijk kunnen jullie mijn zorgen een btje weg nemen :')

Ik heb een week geleden 1 ml laten plaatsen voor de eerste keer. Het resultaat ben ik er blij mee ! Alleen nu voel ik zelf bobbeltjes in mijn lip. Zou dit nog van de blauwe plekken kunnen komen ? Of het is het filler wat een klontje is geworden?

Ook heb k het gevoel dat mijn lippen erg trekken en dat mijn mondhoeken sneller gaan kwijlen :') Ik had echt verwacht dat ik qua gevoel weer mijn oude lippen zou hebben maar helaas.

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-22 20:24

Die bolletjes kun je wegmasseren

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-22 20:36

LiesxAnne schreef:
Ik lees dat er hier veel ervaring zit voor lipfillers dus hopelijk kunnen jullie mijn zorgen een btje weg nemen :')

Ik heb een week geleden 1 ml laten plaatsen voor de eerste keer. Het resultaat ben ik er blij mee ! Alleen nu voel ik zelf bobbeltjes in mijn lip. Zou dit nog van de blauwe plekken kunnen komen ? Of het is het filler wat een klontje is geworden?

Ook heb k het gevoel dat mijn lippen erg trekken en dat mijn mondhoeken sneller gaan kwijlen :') Ik had echt verwacht dat ik qua gevoel weer mijn oude lippen zou hebben maar helaas.

Die bolletjes kan je wegmasseren, beetje kneden. Welke filler is er in gegaan?
Dat trekken en kwijlen herken ik niet, sorry. :+ Ik heb nog steeds hetzelfde gevoel in mijn lippen, voelt niks anders.

LiesxAnne

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-22 21:05

Suzanne F. schreef:
LiesxAnne schreef:

Die bolletjes kan je wegmasseren, beetje kneden. Welke filler is er in gegaan?
Dat trekken en kwijlen herken ik niet, sorry. :+ Ik heb nog steeds hetzelfde gevoel in mijn lippen, voelt niks anders.

Dat masseren las ik dus ook op internet, is mij overigens niet uitgelegd.
Ik heb gekozen voor juvederm.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-22 21:32

Je kan de bolletjes gewoon wegmasseren, beetje kneden. Bij welke kliniek ben je geweest? Meestal geven ze aan dat je na 24 uur mag masseren. En sommige klinieken zeggen zelfs dat je MOET masseren na 24 uur 2 x per dag.

Amber_anne

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-22 21:45

Ik heb over twee maanden een afspraak in het Isala bij de neuroloog om het over botox te hebben. Ik ben heel benieuwd of ze hiermee akkoord gaan en anders dan ga ik zelf een kliniek zoeken en het betalen

LiesxAnne

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-22 22:44

Suzanne F. schreef:
Je kan de bolletjes gewoon wegmasseren, beetje kneden. Bij welke kliniek ben je geweest? Meestal geven ze aan dat je na 24 uur mag masseren. En sommige klinieken zeggen zelfs dat je MOET masseren na 24 uur 2 x per dag.

Ik denk dat het dan nog echt van de blauwe plekken zijn want wegkneden lukt niet.
Ik ben bij faceland geweest in Utrecht.
Ook daar geweest een maand geleden voor mijn frons en voorhoofd. Daar geen problemen mee gehad.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-22 22:46

Faceland adviseerde hier masseren na 24 uur. Hoelang is het geleden? Anders gewoon teruggaan hoor op controle.
Bij mij was de allereerste keer ook bobbelig trouwens. Kan komen omdat de filler dan ruimte heeft om te klonteren. Je lip is dan nog vrij leeg.
Toen heeft de arts flink gemasseerd, auw. En daarna is er nog wat filler bijgegaan.

LiesxAnne

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-22 09:36

Suzanne F. schreef:
Faceland adviseerde hier masseren na 24 uur. Hoelang is het geleden? Anders gewoon teruggaan hoor op controle.
Bij mij was de allereerste keer ook bobbelig trouwens. Kan komen omdat de filler dan ruimte heeft om te klonteren. Je lip is dan nog vrij leeg.
Toen heeft de arts flink gemasseerd, auw. En daarna is er nog wat filler bijgegaan.

Gisteren een week geleden. Ik wil 2 weken aanhouden en mocht ik het dan nog hebben ga ik zeker even contact zoeken!

Farjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-22 12:09

Ik vroeg me af of iemand hier ervaring heeft met lipofilling en nanofat?
Dus dat er ipv fillers, je eigen vet wordt ingespoten?

Ik heb een korte tijd bij 2 plastische chirurgen gewerkt die het deden. Maar ik heb nooit de patiënten gezien na een langere tijd, dus ik weet niet hoe goed het "houdt". Want het is ook een pak duurder dan fillers en botox.
Maar langs een kant vind ik het misschien wel fijn om iets natuurlijks in mijn hoofd te hebben :D Want ik begin me meer en meer te ergeren aan mijn kraaienpootjes (of zeg maar poten :') )

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-22 12:12

Het lijkt me geweldig maar het is echt heel duur. Als ik geld genoeg had gehad dan had ik ver weg laten halen op de buik, benen en billen en dat in mijn gezicht en borsten laten doen. Maar goed, dat is ongelooflijk duur. En die fillers zijn al duur dus ik kan er niet nog meer aan uitgeven. En je verbaast je hoeveel er vaak nog ingaat/herhaald moet worden dus als je dit elke keer moet doen (vet weghalen en behandelen en inbrengen) dan is het niet te betalen en ook intensief voor je lichaam denk ik.