Heftig he, zo heb je heel misschien(tegen beter weten in) nog een beetje hoop en nu is het over en uit en maar afwachten wanneer je elkaar moet loslaten. Wat ik wel hoop is dat jullie een goed einde samen hebben waar jij achteraf met een goed gevoel op terug kunt kijken. Klinkt misschien heel hard nu je dit leest maar het is zo belangrijk want helaas zijn dit zaken waarbij je als mens nooit een tweede kans krijgt. Dikke knuffel en sterkte.
Wat een f#ck nieuws. Je hoopt toch op dat ene sprankje nieuws dat ze nog nog wat voor m hebben. Dikke knuffel voor jullie. Vinden jullie, jij, je man of zoontje misschien leuk om een kaartje te ontvangen?
Ach lieverd toch.. Wat een ontzettend afschuwelijk kl*te nieuws zeg.. Ik leef zo met jullie mee.. Wat een verschrikking, ik heb er echt geen woorden voor Hele dikke knuffel en heel erg veel sterkte Kruip dicht tegen elkaar aan en hopelijk krijgen jullie nog tijd om veel mooie herinneringen te maken samen
Foss
Geplaatst: 17-01-19 21:35
Heel veel sterkte probeer de laatste tijd v aan elkaar te genieten en maak nog mooie herinneringen.
Ik zou jullie nog zoveel tijd gunnen samen. Zoals ik het lees is jouw man je zielsverwant. Sommigen van ons vinden die nooit en jij hebt hem gevonden en gaat hem verliezen.
...kan even niet de juiste woorden vinden...heel veel sterkte!
Michelleex
Geplaatst: 18-01-19 03:32
Jeetje wat verschrikkelijk, ik keek net naar de datum van de openingspost maar dat is toch gewoon niet te geloven. Ik gun jullie nog heel veel tijd met elkaar.
Nikass
Geplaatst: 18-01-19 08:43
Wat kl*te! Ik wens jullie heel veel moed voor de komende tijd. Wat een beproeving
egnie
Geplaatst: 18-01-19 08:45
Oef dat zijn harde woorden die binnen dreunen....... Ik duim met de anderen mee dat hij nog een hele tijd (zonder al te veel pijn) bij jullie mag zijn. Sterkte