Sorry ik kom even heel "gezellig" het topic binnen vallen maar ik weet het even niet meer..
Ik ben bij de kapper geweest, mijn uitgroei moest geverfd worden en ik wou graag een andere kleur, richting asblond..
Om te beginnen zal ik gelijk vertellen dat ik er 5 uur heb gezeten, maar dat is meer omdat het een kleine gezellige kapsalon is, hij het alleen doet en dus soms 2 klanten tegelijk heeft. Ik ben makkelijk en had verder niks gepland dus zei joh doe je ding ik zit hier prima.
Om te beginnen, mijn eigen haarkleur is heel donkerbruin/zwart (de meningen zijn er over verdeeld), ik ben blond geverfd..
Mijn uitgroei was een beetje de kluiten uit gegroeid waardoor het nu wel echt weer tijd was.
Helaas was mijn hoofdhuid het daar niet mee eens want toen eenmaal de blondering op de uitgroei gezet was begon het binnen 5 minuten echt pijn te doen, iets wat ik al niet gewend ben, en ik heb echt aardig wat keren mijn haar geverfd in mijn leven.
Op een gegeven moment ging het gewoon niet meer dus moest het er uit, met als resultaat, oranje/blond.. Dit was de vorige keer ook zo in mijn hele haar, en ik haaat dat dus ik was gelijk alweer pff gaan we weer.
Het kon dus weer niet de kleur worden die ik wou omdat het iets moest zijn wat dat oranje een beetje weg drukt.
Allemaal prima, maar uiteindelijk zie je dus best een verschil in de uitgroei en de rest..
Is niet anders zullen we dan maar zeggen..
Maar nu , sta ik dus thuis voor de spiegel en lijkt het toch een stuk donkerder dan bij de kapper. Ook is het eerste plukje bij m'n gezicht heel licht maar verder naar achter meer oranje. En nu heb ik dus ook hetgene ontdekt wat ik even op de foto heb gezet..
Na de uitgroei zit er een hele lichte "band"/lijn door m'n haar, en daar onder loopt de oranje kleur weer door..
Of mijn licht in huis is zo beroerd hoor maar ik vraag me ook direct dan af waar komt dat dan in hemelsnaam weg..
Ik heb ook even een foto gemaakt van de voorste "witte" pluk..
Ik baal hier echt van, uberhaupt omdat ik dat oranje/gele echt haat, ik wil gewoon blond zijn en niet oranje.. Maar ook het kost toch even 70 euro (nu is deze kapper gelukkig in verhouding echt wel goedkoop, maar voor mij is het wel veel geld).
Ik weet gewoon niet zo goed wat ik hier mee moet, heb er dan ook niet echt een geweldige kijk ofzo op.. Wie durft er wat over te zeggen? Of vinden jullie gewoon dat ik terug moet gaan en daar toch mijn ongenoegen moet uiten (wat ik stiekem heel moeilijk vind)..
(Uiteindelijk is het uitgroei verhaal dus een beetje mijn eigen schuld omdat het te veel pijn deed..)

Om te beginnen even een indicatie van wat het was en hoe veel uitgroei ik had en hoe donker die uitgroei ook nog eens was.

Dan de eerste lichte pluk..

En dus de "band" door mijn haar die lichter is..
(Hier zie je overigens ook rechts best wel duidelijk de ene lichtere pluk)