Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cocodox schreef:Needje schreef:Hij was ooit 57,5 in m’n Crossfit tijd.
Ik ben een slechte squatter. Mijn bovenlijf gaat echt mega naar voren.
En dan als t zwaarder wordt krijg je een soort stripper squat. Kont eerst omhoog en dan de rest.
Heb evt n filmpje. Maar die set ik niet openbaar. Haha
Ik heb echt exact hetzelfde. Hoe los jij dit op?
gribaldi schreef:Doe je voorzichtig Nicole![]()
Ik ben ziek en baal enorm. Wil echt graag sporten maar weet niet of dat verstandig is..
Eet ook belabberd..
Sv nog last van je blessure?
gribaldi schreef:Ja maar baal als een stekker haha. Eten ging vandaag goed dus wil na het werk toch naar de sportschool rijden en proberen wat te doen..
Kan nog 2 weken sporten dus moet nu nog even de momenten die ik kan pakken.
karuna schreef:Misschien een kwestie van zwaartekracht. Zie dat alle mannen op de sportschool ook doen. Kan me voorstellen dat bij hogere gewichten je puur door fysieke bouw je evenwichtspunt moet corrigeren om niet om te vallen, enige dat je naar achter kan steken om voor het gewicht te compenseren is je achterwerk.
Needje schreef:Brittjuh als je in een sportschool al geen motivatie hebt zal thuis sporten ook lastig worden. Dan zit je binnen no time weer gewoon op de bank tv te kijken of met je tablet te spelen. Tenminste. Dat is mijn ervaring. Als je naar sportschool gaat dan ben je iig op een plek waar je niets anders kan dan sporten.
Supervixen schreef:Met motivatie heb ik geen problemen. Kun je niet met iemand samen gaan? Dat maakt het makkelijker.
Tova schreef:Brittjuh, ik schop mezelf toch naar de sportschool. Weet dat wanneer ik eenmaal bezig ben het erg leuk vind en het strakke/gespierde lichaam komt niet vanzelf. Discipline kweken