Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Ilsee_ schreef:Laura waren dat die Low calorie shakes van body&fit? Want die heb ik ook geprobeerd eens en nooit weer haha. Mn moeder houd wel stug vol met die shakes als ontbijt, maar ik kreeg het echt niet weg.
Ojajoh je had ook misschien een extra wrap kunnen nemen? En verder wat Mama3 al zegt.
Ojajoh schreef:gribaldi schreef:Je kunt de avond van te voren toch al je groente en fruit snijden? Je ziet te veel beren. Waar een wil is is een weg hoor...
Voor sommige dingen hoef je echt geen keukenprinses te zijn. Kijk op Google voor handige recepten en hoppa zo gemaakt. Type in wat je in huis hebt er en rolt zo een recept uit.
ik krijg op mijn werk gratis fruit dus ik vind het niet nodig om dan extra fruit mee te nemen
Maar bedankt voor de "gezelligheid"![]()
ik ga inderdaad wel googlen want heb het gevoel hier niet welkom te zijn. Ik snap dat jullie het irritant vinden als mensen "zo binnen droppen" Maar ik heb wel degelijk de OP gelezen. Maar jullie reageren wel redelijk aanvallend.
gribaldi schreef:Hoeveel weeg je nu dan Jip? Ik vond op de foto's juist dat je een ingevallen bekkie had gekregen hoor zo na de vakantie![]()
Lekker Lisa! Merk je al verbetering nu je wat meer eet?
Eulogy schreef:Ik blijf erbij dat ik het niet gezond over vind komen hoe druk jij je lijkt te maken over 2,5 kilo, Maanlicht...
black_kelpie schreef:Foto van je nieuwe plakplaatje Annikoe?Ik heb 2 weken geleden in Karlstad Zweden mijn eerste laten zetten. Op vakantie, niet zo heel handig, maar wel heel blij mee en de genezing ging gelukkig prima.