Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Berdien schreef:Ja heb iets van € 200-€250 aan bonnen liggen![]()
Dat hoeft heus niet allemaal in één keer op, maar vind het zo zonde om iets online te bestellen (Too Faced via Sephora) en 'echt' geld te besteden als ik dus ook nog zoveel aan bonnen heb liggen.
Voorkeur heeft wel iets wat ik ook echt even kan proberen. Nyx leek heel leuk, maar valt dus best wel tegen.
magli schreef:Ik volg af en toe jullie topic en vroeg me af of jullie me hiermee konden helpen. Mijn potloodje voor m'n wenkbrauwen kwijt geraakt onlangs en goed excuus om dus eens iets nieuws aan te schaffen voor m'n wenkbrauwen. Ik lees hier veel over Anastasia Beverly Hills maar dit verkopen ze volgens mij nergens in België, in de Innovation verkopen ze hier nu wel Benefit. Wat is volgens jullie het beste en wat dan precies per merk? En ik vraag me vooral ook af wat het verschil in effect is tussen een potloodje en 'poeder'? Ik heb overigens ook al zo'n gel geprobeerd, wat wel mooi is, maar ik heb ook kleine 'gaatjes' dus enige vulling is wel nodig
Jellybeans schreef:magli schreef:Ik volg af en toe jullie topic en vroeg me af of jullie me hiermee konden helpen. Mijn potloodje voor m'n wenkbrauwen kwijt geraakt onlangs en goed excuus om dus eens iets nieuws aan te schaffen voor m'n wenkbrauwen. Ik lees hier veel over Anastasia Beverly Hills maar dit verkopen ze volgens mij nergens in België, in de Innovation verkopen ze hier nu wel Benefit. Wat is volgens jullie het beste en wat dan precies per merk? En ik vraag me vooral ook af wat het verschil in effect is tussen een potloodje en 'poeder'? Ik heb overigens ook al zo'n gel geprobeerd, wat wel mooi is, maar ik heb ook kleine 'gaatjes' dus enige vulling is wel nodig
Voor mijn gevoel kan je met een potloodje wat preciezer werken, maar bij mij worden mijn wenkbrauwen dan ook meteen een stuk 'scherper en harder'.
Ik heb van NYX een dupe van de Anastasia Brow Wiz. Ik weet zo niet hoe die heet maar hij werkt precies hetzelfde en is een stuk goedkoper.
Berdien schreef:HahaTja, ik wil ze ook niet zomaar overal aan uitgeven. Maar kan hier wel wat mee, thanks! Eens even zien of je die bonnen ook online kan inwisselen.. Goede kwasten is ook een tip! Want wat ik nu heb is gewoon ruk. Dat werkt ook niet echt lekker
Edit: Zoeva is inderdaad alleen online te krijgen, en mijn bonnen kun je dan weer niet online inwisselenStomme bonnen
Berdien schreef:HahaTja, ik wil ze ook niet zomaar overal aan uitgeven. Maar kan hier wel wat mee, thanks! Eens even zien of je die bonnen ook online kan inwisselen.. Goede kwasten is ook een tip! Want wat ik nu heb is gewoon ruk. Dat werkt ook niet echt lekker
Edit: Zoeva is inderdaad alleen online te krijgen, en mijn bonnen kun je dan weer niet online inwisselenStomme bonnen