[HK] Make-up topic: deel 7!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Cinnepin

Re: [HK] Make-up topic: deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-17 13:39

Ik snap serieus de heisa niet dit keer? Imo doe ik niets verkeerds? En om dat te zeggen dat je temt en mij een ban boven het hoofd hangt, is wel aardig? Dan lijkt het er op dat je daar juist op uit bent?

Jammer dat het zo moet. Zoals andere gelukkig ook zien heb ik niets verkeerds gedaan en voel ik me nu uit de tent gelokt. Ik vind dit erg jammer.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-17 13:58

Zoeva dus, check! Ga ik binnenkort een langs de Douglas :)) Ik heb nou een palette van Nyx, maar die vind ik erg tegenvallen qua pigment.

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-17 14:13

Berdien schreef:
Zoeva dus, check! Ga ik binnenkort een langs de Douglas :)) Ik heb nou een palette van Nyx, maar die vind ik erg tegenvallen qua pigment.

Zoeva hebben ze volgens mij alleen online? (Correct me if i'm wrong) en als je echt zoveel bonnen nog over hebt glamglow masker :))

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-17 14:18

Ja heb iets van € 200-€250 aan bonnen liggen :+ :)) Dat hoeft heus niet allemaal in één keer op, maar vind het zo zonde om iets online te bestellen (Too Faced via Sephora) en 'echt' geld te besteden als ik dus ook nog zoveel aan bonnen heb liggen.

Voorkeur heeft wel iets wat ik ook echt even kan proberen. Nyx leek heel leuk, maar valt dus best wel tegen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-17 14:40

Berdien schreef:
Ja heb iets van € 200-€250 aan bonnen liggen :+ :)) Dat hoeft heus niet allemaal in één keer op, maar vind het zo zonde om iets online te bestellen (Too Faced via Sephora) en 'echt' geld te besteden als ik dus ook nog zoveel aan bonnen heb liggen.

Voorkeur heeft wel iets wat ik ook echt even kan proberen. Nyx leek heel leuk, maar valt dus best wel tegen.

Nou ik zit ff te kijken, maar je hebt dus ook Abh brow wiz op Bol! Als ik dat geweten had, heb dus ook nog een paar bonnen van bol :P

Avelienvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-17 14:50

Vind die palette van friem trouwens echt wat voor jou jolien met die felle kleuren.

Had hem idd met kwast aan gebracht. Maar zal de tip van de blendingbrush eens proberen!

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-17 15:37

Ik weet niet wat ik van de Chi Chi van CP moet vinden. Hoewel ik de kleur opzich wel leuk vind is dit niet welke kleur ik verwacht had dat het zou zijn ( meer een zachtere perzik kleur ws de bedoeling) en hij gaat ook niet zo makkelijk op ls de cami en chateau. Zelfs met de primer is hij vrij droog.
Op de ogen nu de cp elixir nillionair en come and get it.

En een perzik blush en higlight van het revolution palette. Ben wel erg voorzichtig met de higlight nog merk ik :D

Afbeelding

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-17 16:22

Hoe kan je nou voor 200+ aan bonnen hebben liggen? Dat vliegt er bij mij echt wel uit. :') Cocoa Blend, Rose Golden en Caramel Melange zijn het overwegen echt waard. En goede kwasten van Zoeva is ook nooit verkeerd om erbij te bestellen. *\o/* Zoeva weet je gewoon dat je top kwaliteit besteld. Zou daar niet te zwaar aan tillen of je dat zelf kan proberen eerst in de winkel.

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-17 16:49

Ik blijf die rosé gouden kwasten van zoeva echt prachtig vinden <3

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-17 16:53

Wow, zoveel geld aan bonnen zou het bij mij ook niet lang houden hoor :') Is al 10x uitgegeven dan :))

magli

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-17 17:06

Ik volg af en toe jullie topic en vroeg me af of jullie me hiermee konden helpen. Mijn potloodje voor m'n wenkbrauwen kwijt geraakt onlangs en goed excuus om dus eens iets nieuws aan te schaffen voor m'n wenkbrauwen. Ik lees hier veel over Anastasia Beverly Hills maar dit verkopen ze volgens mij nergens in België, in de Innovation verkopen ze hier nu wel Benefit. Wat is volgens jullie het beste en wat dan precies per merk? En ik vraag me vooral ook af wat het verschil in effect is tussen een potloodje en 'poeder'? Ik heb overigens ook al zo'n gel geprobeerd, wat wel mooi is, maar ik heb ook kleine 'gaatjes' dus enige vulling is wel nodig :)

Jellybeans

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-17 17:14

magli schreef:
Ik volg af en toe jullie topic en vroeg me af of jullie me hiermee konden helpen. Mijn potloodje voor m'n wenkbrauwen kwijt geraakt onlangs en goed excuus om dus eens iets nieuws aan te schaffen voor m'n wenkbrauwen. Ik lees hier veel over Anastasia Beverly Hills maar dit verkopen ze volgens mij nergens in België, in de Innovation verkopen ze hier nu wel Benefit. Wat is volgens jullie het beste en wat dan precies per merk? En ik vraag me vooral ook af wat het verschil in effect is tussen een potloodje en 'poeder'? Ik heb overigens ook al zo'n gel geprobeerd, wat wel mooi is, maar ik heb ook kleine 'gaatjes' dus enige vulling is wel nodig :)

Voor mijn gevoel kan je met een potloodje wat preciezer werken, maar bij mij worden mijn wenkbrauwen dan ook meteen een stuk 'scherper en harder'.
Ik heb van NYX een dupe van de Anastasia Brow Wiz. Ik weet zo niet hoe die heet maar hij werkt precies hetzelfde en is een stuk goedkoper.

magli

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-17 17:19

Jellybeans schreef:
magli schreef:

Voor mijn gevoel kan je met een potloodje wat preciezer werken, maar bij mij worden mijn wenkbrauwen dan ook meteen een stuk 'scherper en harder'.
Ik heb van NYX een dupe van de Anastasia Brow Wiz. Ik weet zo niet hoe die heet maar hij werkt precies hetzelfde en is een stuk goedkoper.

Ja ik heb een beetje hetzelfde gevoel, ondertussen na veel oefenen heb ik wel al de goeie vorm wenkbrauwen voor mezelf, maar met mn potlood toen leek het soms wel iets te hard (vooral qua kleur) ook al vervaagde ik ze veel met m'n borsteltje. Dus daarom dacht ik dat een poeder (of wat het dat ook precies is :p) mss een andere effect gaf.

Ik zal eens online kijken naar NYX, daar hebben we wel een winkel van, MAC ook overigens

edit: ik zie net dat die brow wiz dus eigl ook gewoon een potloodje is :+ lijkt wat op deze die ik van Benefit getest heb onlangs (gewoon hele fijne potloodjes dus)

Jamiefris

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-17 17:56

Bedankt allemaal voor leuke reacties op mijn look :o

200 euro aan waardebonnen was ik zo kwijt!
De zoeva pallettes zijn zo mooi. Heb zelf de cocoa blend en wauw ben er zo blij mee.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-17 18:05

Haha :D Tja, ik wil ze ook niet zomaar overal aan uitgeven. Maar kan hier wel wat mee, thanks! Eens even zien of je die bonnen ook online kan inwisselen.. Goede kwasten is ook een tip! Want wat ik nu heb is gewoon ruk. Dat werkt ook niet echt lekker :=

Edit: Zoeva is inderdaad alleen online te krijgen, en mijn bonnen kun je dan weer niet online inwisselen :') Stomme bonnen :')

Jellybeans

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-17 18:23

Berdien schreef:
Haha :D Tja, ik wil ze ook niet zomaar overal aan uitgeven. Maar kan hier wel wat mee, thanks! Eens even zien of je die bonnen ook online kan inwisselen.. Goede kwasten is ook een tip! Want wat ik nu heb is gewoon ruk. Dat werkt ook niet echt lekker :=

Edit: Zoeva is inderdaad alleen online te krijgen, en mijn bonnen kun je dan weer niet online inwisselen :') Stomme bonnen :')

Kun je ze niet naar de winkel op laten sturen?

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-17 18:25

Goeie! Zal eens richting de stad fietsen de komende dagen en eens kletsen bij de Douglas. Anders sla ik wel een zooi matte oogschaduw van Mac in. De paar kleuren die ik daar nu van heb vind ik namelijk ook echt heel fijn :j

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-17 18:59

Berdien schreef:

Die kan je gewoon online inleveren. Douglas heeft echt de meest makkelijke site ooit. Wanneer je iets in je mandje hebt staat er meteen onderaan 'Giftcard/Beauties Cheque inwisselen'. Dan is je giftcardwaarde er gewoon vanaf.

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-17 21:00

Jaimyfris erg mooie look! Vind die bleke lipkleur ook wel tof erbij. Maakt het wat meer edgy.

Mondy, heel mooi! Je ziet er op iedere foto weer zelfverzekerder uit. Super tof om te zien

Shizzel, zwarte lipstick staat je zo tof!!! Zeker vaker doen.

Ik had vandaag een rustige make up dag. Bijna niks op. Wel even snel wat uitgeprobeerd met een lang vergeten liquid lipstickje van Sleek. Een matte roze.
Heb eerst lipliner Stone (grijze kleur) volledig aangebracht en ingekleurd, daarna de nude roze liquid eroverheen

Afbeelding

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-17 21:02

Toff!!! Hoe vind je zelf de kleur in vergelijking met faux?

Cinnepin

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-17 21:03

Velvet,, hele mooie look..deze lipstick is ook mooi zacht! Staat je goed!

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-17 21:07

Wauw elke! Wat staat naturel jou mooi <3 die lipstick is prachtig En wat zijn je lippen mooi zeg :) mama gaat en nu begint het bij mij te kriebelen haha!

Avelienvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-17 21:16

Staat je goed Elke!

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-17 21:29

Oh die kleur vind ik dan weer wel prachtig elke!

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-17 21:31

Dankjulliewel!

Gianti schreef:
Toff!!! Hoe vind je zelf de kleur in vergelijking met faux?

Faux is bij mij rozer dan deze zelf gemaakte kleur. Niet donkerder roze, maar meer baby roze ofzo.