EmptyWords schreef:M'n scones zijn lekker! Vult ook goed.
Eten van de hele dag ingevuld. Daar hoef ik niet meer over na te denken
Top, ik ga ze volgende week eens proberen!
JesdaJinn schreef:Allebei mijn ouders zijn ziek. Liggen samen in bed te hoesten en het ziet er grappig uit. 2 van die zieke kipjes. Natuurlijk niet leuk en daarom gister noodgedwongen de airfryer maar aangezet want mijn ouders wilden geen eten en ik moest weg dus had geen tijd meer om boodschappen etc te halen. Vandaag weet ik dat ze niet mee eten en daarom nu alle tijd om wat beters te doen.
Krijg zelf ook last van de keel. Beetje droog
Jakkes! niet zelf ziek worden hoor! Half Nederland heeft de griep geloof ik. Ik heb hem eind vorig jaar al 2 keer gehad. Ik was ziek, en ben ook even niet gaan werken. Toen weer opgeknapt niet meer verkouden etc. Een week later was het kerst en ik was weer ziek..
Nu werk ik ook in de gehandicaptenzorg dus loop ik altijd rond in de ziektekiemen haha
Gisteren meegedaan met het buikspierkwartier in de sportschool, conclusie ik heb geen buikspieren 
Grapje natuurlijk, maar het viel me niet mee. Ik vertelde het thuis en toen kwam mijn vriend met het idee thuis 2x per week ofzo dingen te gaan trainen samen, heel lief van hem
Nu nog doen, daar zal ik dan wel weer zelf achteraan moeten