Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sheran schreef:Buh. Claricup aangeschaft, maar met deze lek ik en hij blijft draaien. Kan hij misschien te zacht zijn? Maten zijn ongeveer hetzelfde als mijn Lunette 2, maar ik wilde een andere omdat die pijn deed met eruit halen.
MarliesV schreef:Alenthe05 schreef:Heeft iemand een tip voor mij? Ik ben onlangs bevallen dmv een keizersnede. Dus down under is er niks anders geworden maar toch zitten mn cups niet meer fijn. Voel ze zitten en ik lek door. heb de meluna sport en Lunette 1
Lunette 2 proberen. Die is er voor dames boven de 30 en dames die bevallen zijn (al dan niet vaginaal).
Ik heb geen kids en ben ook nooit zwanger geweest maar moest ook de 2 hebben ipv de 1 ivm leeftijd.
Alles wordt slapper na je 30e en blijkbaar ook na het bevallen
Sheran schreef:Ik vrees dat de Claricup niets voor mij is. Hij lijkt niet vacuüm te gaan (ik kan hem er zo uittrekken zonder pijn. Mijn Lunette zat altijd muurvast). Nog tips of tricks? Ik draai hem al een half rondje binnenin...
tengeltje11 schreef:Sheran schreef:Ik vrees dat de Claricup niets voor mij is. Hij lijkt niet vacuüm te gaan (ik kan hem er zo uittrekken zonder pijn. Mijn Lunette zat altijd muurvast). Nog tips of tricks? Ik draai hem al een half rondje binnenin...
Lek je ook?
Want mijn organicup trek ik er ook altijd zo uit hoor, toch werkt hij prima
Golden_Angel schreef:Wil je lachen? Ik heb een half uur mijn best gedaan maar ik krijg 't kreng er niet in
Had ik 'm erin, klapt ie niet uit
Dus ik met m'n hand er weer bij
Klapt ie uit, zit ie niet meer diep genoeg. (of iig ik ga er vanuit dat je hem ongeveer zo diep doet als een tampon normaal?)