Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
enamorada schreef:Deze week 1,5kg afgevallen. Heb ook wel echt veel gedaan deze week. Nog 900 gram en dan zit ik op de 70kgMorgen weer naar de sportschool.
Hoe doen jullie het eigenlijk met 'cheat-days'? Ik doe eens per maand dat ik gewoon van mezelf mag eten wat ik wil en een keer in de week mag ik iets ongezonds in de vorm van een chocolaatje of focaccia broodje ofzo. Ik heb nu wel zo lang niks ongezonds gegeten dat als ik dan zoiets eet dat ik het helemaal niet meer zo lekker vind en/of er echt misselijk van wordt. Hebben meer mensen dit?
croyslover schreef:ben ik de enige die af en toe een week houd om op gewicht te blijven? zodat je lichaam eraan went
is dat raar?(anders ga ik jojoen)
croyslover schreef:ben ik de enige die af en toe een week houd om op gewicht te blijven? zodat je lichaam eraan went
is dat raar?(anders ga ik jojoen)
gribaldi schreef:Diana, niks van aantrekken hoor! Je ziet wel degelijk verschil en je bent nog net zo knap![]()
Danique1990, work outs zijn altijd goed. En je bent pas bevallen joh, dat komt allemaal wel weer goed!
enamorada, goed bezig zeg, netjes hoor. Cheat vind ik een vreselijk woord. En dat moet ook helemaal niet nodig zijn als je wilt afvallen. Je moet een balans vinden en als je die gevonden hebt zou je elke dag iets "ongezonds" kunnen eten. En wat is gezond/ongezond?
Maar goed dat is mijn meningGeniet van het leven, er is meer dan diëten...
TrIjNiE__, goed bezig zeg! Je hebt er lekker de vaart in. Uitbouwen met Max bedoel je? (in deze zin wie is Max)
Taart recept klinkt goed!
Hier niks bijzonders, eten gaat prima. Sporten is weer even op een lager pitje, blijf vocht in mijn knieholte houden.
gribaldi schreef:Diana, leuk dat je nu al 5 mensen hebt! Gaat lekker zo te horen![]()
Hardlopen is hier ook een ding ja, te vroeg donker en wil dan niet langs het kanaal lopen wat ook nog eens druk is met verkeer en een stuk door de polder, ik vertrouw het allemaal niet![]()
Heb je al een kettlebell thuis? En 20/30 min kracht is prima toch? Doe ik ook en als ik dat een week lang doe zie je wel degelijk verschil.
TrIjNiE__, haha dacht ik al wel maar voordat ik iemand beledigHeb je niet een plek waar je wat kan uitbreiden? Dat je er bijvoorbeeld met de auto heen rijdt en daar dan een stuk doet?
Als het vanaf huis/park niet kan zou dat een oplossing zijn.
Misschien tegenstrijdig om met de auto een plek op te zoeken maar ja als het niet anders kan...
ILoveJip schreef:@Trijnie Je loopt momenteel 8.85 km in 50 min. Dat betekend dat je als je gemiddeld hetzelfde tempo aanhoud 10 km in +/- 57 min zou kunnen lopen. Voor jou lijkt het me dus een prima doel om je looptempo vast te houden en het aantal kilometers langzaam te verhogen. Gezien je nog tot mei hebt lijkt me dat geen onrealistisch doel. Mocht je een nog snellere tijd willen neerzetten is interval training geschikt. Als je 3x per week traint zou ik die er zeker in gooien. Dan zou je 1x in de week interval trainen, 1x korte afstand en 1x lange afstand lopen. Voor het mooie zou ik aanraden 2x per week duurloop te doen en 1x interval. Gezien je lichaam het meeste heeft aan specifieke training van een activiteit. Bovendien zou ik om de dag lopen, zodat je lichaam ook een herstelmoment heeft en het trainingseffect groter is.
Ik ben best wel grieperig. Dus elke keer na school/stage heb ik de energie niet om te sporten. Eten gaat nog steeds prima