[Info] Piercings, deel 18!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Mars

Re: [Centraal] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-16 21:43

Hoe vermakelijk als mensen een grote waffel hebben over wat anderen aan foute opvattingen hebben over piercings om vervolgens zelf minstens zo dom bezig te zijn :+
Mensen blijven me verbazen :=

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-16 21:47

Ik heb geen grote waffel hoor. :+
Hou er alleen niet van als men met de goorste details op de proppen komt.

Ladyloe

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-16 08:01

Ohhh nog 1 nachtje slapen en dan is het zo ver! Begin al een beetje zenuwachtig te worden hihi..

Daphx93

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-16 09:02

Mijn conch is onstoken maar heeft heel gezellig ook heel mijn oor gepakt... iemand tips? Mijn oor zit volledig dicht en dat is heeeel irritant -O-

Ladyloe

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-16 09:15

Toen mijn daith ontstoken was ben ik naar de HA gegaan omdat heel m'n oor dik was. Kreeg een antibiotica kuur en het advies om lekker warm te douchen en goed je oor onder warme straal schoon laten spoelen. En probeer er vooral verder niet te veel aan te zitten. Hopelijk heb je er iets aan.

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-16 09:45

XmissdaphX schreef:
Mijn conch is onstoken maar heeft heel gezellig ook heel mijn oor gepakt... iemand tips? Mijn oor zit volledig dicht en dat is heeeel irritant -O-

In dit geval zou ik even contact opnemen met de huisarts.

Ikwashier

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-16 13:08

Oei dat klinkt niet lekker

Van sinterklaas een nieuwe piercing gekregen maar helaas, ik vind hem te grof ogen. Volgens mij is dit 8mm, volgende keer een 6 doen als die bestaat?

En over het staafje, vind het niet mooi als die zoveel ruimte over heeft, maar voor eventuele ontsteking is het natuurlijk handig.. hebben mensen ook staafje in die 'net' past?

Afbeelding

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-16 13:58

Ik heb wel staafjes die net aan zijn omdat ik dat ook mooier vind maar alleen in gaatjes die al jaren braaf zitten. Ivm zwelling die een kraakbeenpiercing van tijd tot tijd geeft in het eerste jaar is iets langer wel verstandig :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-16 14:24

Ik heb door het jaar heen steeds 1 of 2 maatjes kleiner erin gedaan, zodat hij steeds mooi aansloot. Merkte toch wel dat mijn kraakbeen nog dunner werd en dat staafjes al snel te lang waren. Ik heb er nu een van 4.5mm in, dat was echt het kleinste dat ik kon vinden en zelfs die is nog een beetje ruim.

Ikwashier

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-16 16:18

Ik heb mijn piercing nu al wel een dik jaar :j Dus opzich zou het dan wel kunnen!

Ladyloe

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-16 12:15

Whaaaa vanmiddag om 14:00 ga ik voor m'n tongpiercing!!

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-16 12:53

Hey, even een vraagje
Halverwege september heb ik best wel impulsief mijn tepels laten piercen. Gelukkig allemaal goed gegaan, nooit echt ergens last van gehad, alleen als ik op de grond lig doet het pijn. Maar ik vroeg me af wanneer ik van piercing mag wisselen, of wanneer ik zeker weet dat het geheeld is.
Ik heb nu twee staafjes, maar ik wil graag een ringetje. Ik kan de piercings heen en weer bewegen als ik dat wil en meestal is dit niet pijnlijk, maar op sommige dagen doet het plotseling wel pijn alsof ik iets open heb gemaakt. Nu zit ik er hoogstens een keer per dag aan om het schoon te maken, dus niet alsof ik er constant aan zit te voelen hoor xD. Iemand ervaringen?

Ladyloe

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-16 13:03

Misschien even bij je piercer navragen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-16 13:52

Sowieso niet heen en weer bewegen, daarmee maak je de genezingsperiode enkel langer.

BiBiQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-16 14:13

Succes Ladyloe!

Lestrange, genezingsperiode van tepelpiercings is behoorlijk lang. Er staat 6-9 maanden voor. Maar waarom wisselen voor ringetjes als je er nu nog last van hebt soms? Zou daar nog even mee wachten als ik jou was.

Maanoogje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-16 14:52

Better safe than sorry, zou ik zeggen. Ik zou inderdaad nog even wachten met wisselen. Ik denk ook dat je misschien moet letten op hoe je bhs hier op drukken, lijkt me niet fijn voor je piercings. Ik had met een helix al last van mn cap en mn gehoorbescherming voor de bladblazer op stal, en deze gaven geen constante druk want ik liep er max een half uurtje mee.

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-16 15:06

Maanoogje schreef:
Better safe than sorry, zou ik zeggen. Ik zou inderdaad nog even wachten met wisselen. Ik denk ook dat je misschien moet letten op hoe je bhs hier op drukken, lijkt me niet fijn voor je piercings. Ik had met een helix al last van mn cap en mn gehoorbescherming voor de bladblazer op stal, en deze gaven geen constante druk want ik liep er max een half uurtje mee.

Ik ben ook niet van plan om binnenkort te wisselen, ik vind het wel prima zo, wilde alleen weten wanneer het zou kunnen ^^

En bedankt voor de tip, maar ik draag alleen sportbeha's omdat de dames te klein zijn voor een echte bh, dus gelukkig daar geen last van :o

Ik raak het ook niet vaak aan, maar ze verschuiven soms vanzelf en als ik dat zie dan moet ik ze natuurlijk wel even goed in het midden doen. Anders ziet het er niet mooi uit xD

Ladyloe schreef:
Misschien even bij je piercer navragen?

Bij de piercer heb ik niet zulke goede ervaringen, dus daar ga ik liever niet meer naar terug. Hij kon niet goed Nederlands en toen hij klaar was met piercen maakte hij wat opmerkingen en raakte hij me aan op manieren die ik niet echt prettig vond... snel weg gevlucht dus. (Was wel in een winkel gedaan, dus professioneel)

BiBiQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-16 16:54

Je kan toch bij een andere piercer ook advies vragen?

Ladyloe

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-16 18:12

Ik wilde hetzelfde zeggen als BiBiQ.

Nou ik heb m'n tongpiercing! Het zetten deed wel zeer maar het was te doen. Ben nu 3 uur verder en m'n tong begint goed zeer te doen. Dus lekker ijswater drinken maar.

Maanoogje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-16 22:35

Ik zou inderdaad even opzoeken of misschien navragen of iemand een echt goede piercer kent bij jou in de buurt, de meeste zijn naar mijn ervaring gewoon bereid je eerlijk te informeren over wat je wilt weten.

Maar goed, als je ze goed reinigt lijkt het me ook geen echt probleem dat je ze af en toe aanraakt inderdaad. Ik heb ook veel te vaak aan mijn helix gezeten en die is nog steeds goed gebleven. Zelfs na het iets eerder verwijderen van mijn piercing (ik schrok omdat het leek alsof mijn oorbel tijdens het slapen een 2e gaatje halverwege door mijn oorschelp aan het drukken was).

Judass

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-16 14:36

Hoihoi!

Is er hier misschien iemand geïnteresseerd in een titanium neuspiercing? Hij zit nog in de steriele, gesealde verpakking zoals ik hem gekocht hebt van AOP. Ik ga mijn neuspiercing namelijk eruit halen, en deze heb ik nooit gebruikt.

Het is een hele simpele met een klein steentje, ik kan vanmiddag wel even een foto maken. Mocht iemand interesse hebben kan ik hem gewoon in een envelop opsturen.

Djoopie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-16 14:50

Ik ben nog steeds op zoek naar het ideale Helix ringetje... het liefst klein en praktisch vast te maken zonder (groot) balletje.
Nu zit mijn piercing vrij ver van de rand af dus mini klein kan helaas niet. Zo'n enorme ring vind ik zelf niet zo mooi staan. Iemand tips en ervaringen? Evt foto?? Mijn Helix heb ik dus nog nooit vervangen materiaal daarin is ook wel belangrijk. Ik loop al tien maanden met het veel te lange staafje waar nu ook nog eens het diamantje uitgevallen is.... shame on me. Verschillende ringetjes al besteld maar niet tevreden genoeg om aan mijn oor te gaan prutsen. (Balletje nu zit super vast maar dankzij jullie probeer ik met rubberen handschoenen straks dan komt het vast goed).
Of een andere mooi Helix idee? Wil zo graag zsm van dit ding af. Ik struin rond op sites maar zie door de bomen het bos niet meer

Loolotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-16 15:18

Judass schreef:
Hoihoi!

Is er hier misschien iemand geïnteresseerd in een titanium neuspiercing? Hij zit nog in de steriele, gesealde verpakking zoals ik hem gekocht hebt van AOP. Ik ga mijn neuspiercing namelijk eruit halen, en deze heb ik nooit gebruikt.

Het is een hele simpele met een klein steentje, ik kan vanmiddag wel even een foto maken. Mocht iemand interesse hebben kan ik hem gewoon in een envelop opsturen.

Ik heb misschien wel interesse :D Wil je een foto maken, en heb je een idee van wat je ervoor wilt? :)

Judass

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-16 15:22

Ik maak als ik thuis ben wel even een foto, en ik hoef er niks voor :)
Ik heb er eventueel wel meer maar die zijn gebruikt haha.

BiBiQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-16 11:54

Ik heb gister m'n tepelpiercings eruit gehaald. Ik was er zo klaar mee. Constant dat ge-etter en voorzichtig mee om gaan om niet te blijven hangen. Handdoeken bleef ik al regelmatig aan hangen. Om gek van te worden.
En gezien ik in januari geopereerd wordt moesten ze er toen toch wel uit.

Voelt wel een beetje kaal zo hahaha