Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
lifeofmarit schreef:Ik was vanmiddag niet zenuwachtig; maar toch was ik wel wat nerveus. Gewoon omdat ik niet weet wat ik kan verwachten!
[ [url=m/SLCPYs.png]Afbeelding[/url] ]
Hij lijkt een beetje wazig links maar dat komt door instagram hahaHij is ontzettend goed gezet!
_Lotte schreef:Hoi allemaal,
Sorry dat ik hier 'zomaar' kom binnenvallen. Ik zit zelf eigenlijk nooit meer op bokt maar wist nog van vroeger dat er een tattoo topic is en heb eigenlijk een vraag waarbij ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.
Ik heb 2 tattoo's en zit al een tijdje te denken over een 3e, coordinaten van een bepaalde plaats. Nu vind ik de tattoo's van Chiara Ferragni (zoals hieronder) echt enorm mooi. Zo fijntjes, sierlijk en vrouwelijk. Ik heb een tijd terug een voorbeeldje laten zien aan de tattoo shop waar ik mijn vorige heb laten zetten en kreeg toen te horen dat dit niet mogelijk is en dat de lijntjes uitlopen.. Maar het moet toch wel mogelijk zijn als het bij haar ook kan? Zij heeft veel van haar tattoo's al jaren..
[ [url=m/Ni52nh.jpg]Afbeelding[/url] ]
Weet iemand hier iets meer van? Of wellicht een tattoo shop die dit ook kan? Of zie ik iets over het hoofd?
Haunting schreef:lifeofmarit schreef:Ik was vanmiddag niet zenuwachtig; maar toch was ik wel wat nerveus. Gewoon omdat ik niet weet wat ik kan verwachten!
[ [url=m/SLCPYs.png]Afbeelding[/url] ]
Hij lijkt een beetje wazig links maar dat komt door instagram hahaHij is ontzettend goed gezet!
Als ik het voorbeeld bekijk en de tattoo is hij erh mooi gezet.
Maar één vraag resteert me, wat is het en waarom zet je het?
laughterline schreef:Ik zou t zelf niet doen, bang dat er mensen tegenaan komen
renskesanne schreef:ik heb nog een vraagje haha want ik ga zaterdag mijn eerste tattoo laten zetten alleen die avond wou ik graag ook nog uitgaan maar is dat mogenlijk met een vers gezette tattoo? (het is niet zo heel erg groot daar maar ronnie flex is er dan en ben behoorlijk fan van hem)