Licht aan t einde van de tunnel, welk einde?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Quir
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2024

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-12-15 15:14

We gaan er hoe dan ook een leuke en gezellige kerst van maken samen! {:)

Baal nog steeds vreselijk dat we niet naar Wenen gaan, maar heb nu ook wel veel zin in om morgen naar de winter Efteling te gaan. Besef nu wel dat Wenen gewoon echt niet slim is om te doen.

Net even weg geweest oa medicijnen bij de apotheek in t ziekenhuis wezen halen, maar t gaat zo moeizaam. Baal vreselijk. Continue misselijk en braken en behoorlijk ziek wat door de extreem wisselende druk in mijn hoofd komt. Zo erg als vandaag heb ik nog niet eerder gehad sinds de laatste operatie, dus hopelijk is dat morgen weer een stuk beter (vooral in de auto gaat t fout, door de houding of iets waarin je dan zit). Ben er flink beroerd van en denk dat de flinke pijn ook mee helpt daaraan. En slecht slapen...

jokari

Re: Licht aan t einde van de tunnel, welk einde?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-15 15:53

Meissie toch. Ik hoop dat je morgen beter bent.

Miran

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-15 18:25

Balen Alice, zowel van Wenen als vooral dat je je zo beroert voelt... :(
Ik wens je hele fijne dagen en een fijn en gezond 2016, met op korte termijn een arts met een briljant idee, veel plezier met je paarden en Kerst 2016 in een besneeuwd Wenen!!!

Ook veel plezier morgen!

igor001

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-15 19:25

Oohh Alice, wat ontzettend balen dat je niet naar Wenen kunt. Je had er zo veel zin in!
Gelukkig ga je nog wel andere leuke dingen doen. De winter Efteling is ook heel leuk en kun je lekker op je eigen tempo doen.

Jij ook ondank dit, toch hele fijne feestdagen toegewenst. En laten we 2016 nu eens zien als een nieuw jaar met enkel goed nieuws en successen.

Anouk1605

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-15 01:43

Heel veel sterkte... Y;(

Pauline

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-15 11:16

Ondanks alles wens ik je toch een hele fijne kerst toe. {:)

Bellex

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-15 12:27

Ik hoop dat je veel plezier hebt vandaag Alice! Heel erg jammer van Wenen maar ook verstandige keus, je moet kunnen genieten!

Quir

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-12-15 23:33

Bedankt allemaal!

Ik heb een hele zware, maar vooral ook een fantastische dag gehad! Wel de bevestiging dat Wenen echt niet gelukt was...

Desondanks heb ik zelfs in een achtbaan gezeten, al vond ik t eerst echt doodeng. Niet wetende hoe m'n hoofd daar op reageert en hoe mijn rug en buik t zouden doen. Hoofd ging gelukkig heel goed, buik en rug spreekt voor zich... Maar vond t toch echt fantastisch.

Af en toe extreem hoofdpijn, maar die gelukkig elke keer wel weer beetje weg trok zonder te moeten gaan liggen. Daar was ik wel heel blij mee.

Verder ben ik enorm stijf en verga van de spierpijn nu, ben niet meer gewend zolang overeind te zijn en m'n spieren laten dat duidelijk merken. Ook mijn rug heeft er wel heel veel moeite mee en nu ook een flinke bult hersenvocht onder t litteken, maar morgen lekker uit slapen en bij komen. Dat heb ik nu echt nodig.

Vandaag echt maximale aan pijnstilling en dat heb ik ook echt nodig gehad, merk dat ik nog een hele hele lange weg te gaan heb. Andere kant is t pas vier weken geleden dat ik geopereerd ben, ik mag niet klagen. :)

Ondanks de (soms heel) heftige pijn, spierpijn, super slechte conditie, heb ik enorm genoten vandaag. Had t echt nodig. Ook al heb ik nu 3 weken nodig om bij te komen.

Ik lig al even in bed te lezen (dankzij jullie :D ), maar nu ga ik echt slapen, ben dood op. Nog even nagenieten van vandaag in m'n dromen, hihi. :z

Morgen rustig dagje met z'n tweeën en samen lekker gourmetten 's avonds.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-15 23:39

slaap lekker quir. fijn dat je het wel goed gehad hebt vandaag en wauw, achtbaan...welke ben je in gegaan??

Morgen lekker gourmetten. Gezellig!

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-15 23:45

Fijn joh, het is je gegund! En vier weken is helemaal niets!

Quir

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-12-15 23:50

Joris en de draak. :D
Misschien niet de meest subtiele achtbaan, haha. De nieuwe durfde ik niet aan, maar was daar op zich wel graag in geweest. Volgende keer dan maar!

Heb t echt ontzettend fijn gehad, echt genoten! Vier weken is inderdaad nog heel kort, zeker gezien er zes maanden staat voor alleen herstel van de nieuwe balans (en daarna ga je eigenlijk pas echt revalideren).

Nu moet ik eigenlijk echt m'n telefoon weg leggen, kan m'n ogen amper open houden haha.

jokari

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-15 10:15

Achtbaan ??? Goe zot gij. :D
Fijn dat je hebt kunnen genieten.

_KiMbErLeY_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-15 16:11

HAHAHAHAHAHAHA Jokari :+ dat dacht ik nou ook!! :+

Maar fijn dat je genoten hebt!

En heel leuk om te lezen dat de e reader zo goed bevalt! :* sterkte met bijkomen! Je hebt dag 1 van de 3 weken rust erop zitten :+

Quir

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-12-15 16:39

Heel zot. :D
Maar ik moest t gewoon proberen, enige wat je doet is toch maar gewoon zitten. Haha.

Ssst, ik heb best rustig aan gedaan afgelopen weken hoor. O:)

Vandaag tot 12 uur geslapen... Voor t eerst weer sinds weken eens goed geslapen! En dat voelt best goed. Had overigens wel meer spierpijn verwacht, maar dat valt best mee. Gelukkig.

Ik kan echt niet wachten tot de merrie komt! Ben zo ongeduldig nu haha. Maar ze is ook zo ontzettend leuk.

Quir

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-12-15 16:44

Afbeelding

Kijk eens wat een enorme teddybeer Liberty nu is. <3

Afbeelding

Slaperd. :z

_KiMbErLeY_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-15 18:23

Jaaaa, eerlijk is eerlijk je hebt idd best rustig aan gedaan.... voor wat je ons hebt verteld natuurlijk :P

Als ik jou was zou ik trouwens gaan bungeejumpen :P :*

Wanneer komt mw. De knappe merrie??
En fluffy ziet er ook leuk uit!

Quir

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-12-15 21:23

_KiMbErLeY_ schreef:
Jaaaa, eerlijk is eerlijk je hebt idd best rustig aan gedaan.... voor wat je ons hebt verteld natuurlijk :P

Als ik jou was zou ik trouwens gaan bungeejumpen :P :*

Wanneer komt mw. De knappe merrie??
En fluffy ziet er ook leuk uit!

Ja best wel toch. Voor mijn doen in ieder geval, haha.

Bungeejumpen, hmmm...

Ik weet nog niet wanneer ze komt, vervoer vinden blijkt nog niet zo makkelijk! Helaas. Hier niet iemand die auto/trailer heeft en zin heeft haar mee op te halen? :D

igor001

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-15 11:36

Wauw in een achtbaan?! Jij durft! Wat fijn dat je zo hebt kunnen genieten.

Een Liberty is echt een teddybeertje!

Kun je niet ergens een trailer huren? Of de trailer die je een paar weken terug ook mocht lenen? Of misschien kan de verkoper haar zelf komen brengen tegen een vergoeding? Of is er iets te regelen met de hengstenhouderij waar ze komt te staan?

_KiMbErLeY_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-15 12:15

Gaat iemand haar eigenlijk rijden??

jokari

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-15 12:26

Quir zelf natuurlijk, wat dacht je. Een achtbaan is riskanter hoor. :D

Quir

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-12-15 13:01

Haha, ze mag eerst eens rustig haar baby krijgen!

Vervoer vinden is nog niet zo makkelijk, pff. Misschien dat ik inderdaad de trailer weer mag lenen die ik tijd terug ook mee mocht nemen, maar dan moeten ze m zelf natuurlijk niet nodig hebben. Verkoper heeft helaas zelf ook geen trailer.

Ga gewoon weer verder vragen. Wij kunnen alleen morgen en vrijdag zelf rijden, verder moet mijn vriend gewoon werken en volgende week is onze auto weer naar de garage. Ik mag geen trailer rijden, sowieso nog niet eens auto rijden... Maakt t nog wat lastiger allemaal.

YvonneV

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-15 13:06

Is er in de buurt niet een trailerhandel waar je er 1 kan huren? Helaas zit ik te ver weg anders had ik haar graag voor je willen vervoeren

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-15 13:38

Quir schreef:
Haha, ze mag eerst eens rustig haar baby krijgen!

Vervoer vinden is nog niet zo makkelijk, pff. Misschien dat ik inderdaad de trailer weer mag lenen die ik tijd terug ook mee mocht nemen, maar dan moeten ze m zelf natuurlijk niet nodig hebben. Verkoper heeft helaas zelf ook geen trailer.

Ga gewoon weer verder vragen. Wij kunnen alleen morgen en vrijdag zelf rijden, verder moet mijn vriend gewoon werken en volgende week is onze auto weer naar de garage. Ik mag geen trailer rijden, sowieso nog niet eens auto rijden... Maakt t nog wat lastiger allemaal.

Geen bokker in de buurt om te rijden??

Quir

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-12-15 16:44

Ik heb een trailer voor morgen middag kunnen regelen, maar nu nog iemand die mee wil om te helpen laden. :D

Komen er wel...

idylle

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-15 16:51

Als het voor mij geen wereldreis is wil ik best komen helpen hoor. Alleen heb ik morgenochtend eerst een afspraak met de hoefsmid