Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
its_daantjee schreef:de wonderen zijn de wereld niet uit! mijn oorbel is er uit, kon hem er ineens zo uit trekken! doet geen zeer meer, maar ik voel het rubbertje in mn vel zitten.. die zit dus wel echt in mn oor, misschien kan het toch een ontsteking zijn en slinkt het nog in.. maargoed hij is er uit!
Shenavallie schreef:Eén ding weet ik wel: wat is het verslavend...! Zou er zo nog een paar willen laten zetten, maar ik moet natuurlijk ook niet een wandelende juwelier gaan worden...
BiBiQ schreef:Bluhhhh.. mijn labret bleef maar etteren. Constant korstjes en dat was gewoon echt irritant. Verder deed het eigenlijk niet echt zeer.
Ik had een horse shoe.
Ik wilde nu een dicht ringetje of met en balletje ertussen.
Dus ik naar de piercingshop daarnet. Was m'n piercing dus veel te geïrriteerd en zat nog een hele "verharding" in m'n lip wat nog niet helemaal goed genezen was.
Waarschijnlijk door de vorm van het ringetje ipv staafje is het genezen niet helemaal lekker gegaan en te beweeglijk.
Ze heeft behoorlijk moeten klooien om er weer een staafje in te krijgen. Heb er nu een vrij lange bioplast inzitten.
Volgende week even terug voor het verkorten.
Geweldige service bij Vida Loca in Veenendaal want ik hoefde er niets voor te betalen. Scheelt dat ik echt zeer regelmatig bij ze kom en er al m'n piercings laat zetten en m'n sieraden er ook koop.
Labret zit trouwens al sinds 6 augustus en was gewoon titanium. Ach nu eerst genezen en dan weer eens kijken naar een eventueel ringetje.
Niekj_Jente schreef:Zoo! Ik meld me ook weer.
Heb afgelopen maandag eindelijk mijn tongpiercing laten zetten. Had veel pijn verwacht maar ik voelde totaal niets haha.. alleen eten gaat nogal lastig en bij het praten hoor je het.
Gelukkig is mijn tong niet gezwollen geweest.
Nu zeiden ze bij de shop dat ik binnen een week terug kan voor een korter staafje?? Is dat normaal dat dat zo snel mag? Ik wacht namelijk liever 3/4 weken zodat ik zeker weet dat hij genezen is..