[HK] De zomer komt er weer aan... (Motivatietopic)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Lins_Vetra

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-15 16:29

In het weekend laat Ik de teugels ook altijd wat vieren, maar sport daarbij wel en ben doordeweeks gelijk weer streng :D
Moet kunnen hoor!

Woooohoooo de weegschaal is lief! Gisteravond was lichter dan vorige week s ochtends!! Stand is nu -6 in 11 weken! *\o/*

Foto van de bootcamp training op t strand. Was echt super!

Afbeelding

Wederom geen spierpijn de volgende dag. Heb 5 km kunnen lopen met een pr. Ben ik superwoman of doe ik gewoon iets niet goed? :+

Furrow

Re: [HK] De zomer komt er weer aan... (Motivatietopic)

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-15 16:32

Ben wel benieuwd wat jullie aan het doen waren hahah

Gewoon superwoman!

goldenarrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-15 16:34

Gave locatie! :D

De weekenden zijn bij mij ook altijd wat minder omdat ik dan trainingen of evenementen heb. En dan is het gewoon heel lastig om een net eetschema aan te houden. Ook omdat het gewoon veel meer werk kost om een gezond maal op een kampvuur te koken :+
Ik doe dan ook geen moeite om tijdens die weekenden gezond te doen.

Lins_Vetra

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-15 10:30

Furrow schreef:
Ben wel benieuwd wat jullie aan het doen waren hahah

Gewoon superwoman!

haha squathouding en dan blijven hangen. Killing voor de benen. Zal vast een hippe term voor zijn. Hanging squats ofzo?
Dit was op het einde aan de houdingen te zien. Ik sta er bij alsof ik op een paard zit, maar dan zonder paard _O-

goldenarrow schreef:
Gave locatie! :D

De weekenden zijn bij mij ook altijd wat minder omdat ik dan trainingen of evenementen heb. En dan is het gewoon heel lastig om een net eetschema aan te houden. Ook omdat het gewoon veel meer werk kost om een gezond maal op een kampvuur te koken :+
Ik doe dan ook geen moeite om tijdens die weekenden gezond te doen.

Merk je dat dan op maandag bijvoorbeeld? Als ik me écht laat gaan, dan heb ik maandag giga buikpijn. Ik kan gewoon echt niet meer tegen slecht eten -O- En het is zo lekker :(

*\o/* *\o/* *\o/* Dames het is een heerlijk zomerse dag! Zijn we allemaal nog gemotiveerd voor de killer summer bodies???

goldenarrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-15 10:43

Nee, ik heb echt nergens last van dan. Maar ik eet/at sowieso altijd al heel gevarieerd. Ik kan alles naar binnen stouwen zonder er last van te krijgen *afkloppen*.
Maar ik eet in die weekenden bijvoorbeeld linzensoep, of aardappels met doperwten en worteltjes, of frikandellen op een stokje gegaard boven het kampvuur :')
Dus op zich zijn de dingen die ik eet niet echt ongezond, maar meer mijn eetpatroon.

Lins_Vetra

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-15 10:57

Ohhh dat valt mee inderdaad! Frikadellen op het kampvuur?? :wow: hahaha

goldenarrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-15 10:59

Ja :') Het was heel lekker zelfs! En ook heel grappig. Alleen jammer dat het heel hard begon te regenen.

Maar ik denk dat frikandellen gegaard op een kampvuur trouwens wel veel gezonder zijn dan in het frituurvet :))

CecileDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-15 13:08

Hee! Die bootcamp op het strand ziet er echt supertof uit!

Ik heb eigenlijk ook vrijwel nooit last van wat ik eet, hooguit wat opgeblazenheid. Moet bekennen dat ik niet meer op de weegschaal heb gestaan. Ongesteld dus dat sla ik een weekje over. Niet dat ik nu super ongezond eet, maar ik ben dan altijd wat zwaarder, houd wat meer vocht vast ofzo. Ik drink ook over het algemeen meer als ik ongesteld ben.

Met het eten blijft het verder gelukkig goed gaan. Ben wel veel bij mn ouders dus dan heb ik wat minder invloed op wat ik 's avonds voorgeschoteld krijg, maar ondanks dat het dan wat meer koolhydraten zijn, kom ik eigenlijk vrijwel nooit boven mijn calorieëndoel uit. Kwestie van de rest van de dag wat meer opletten denk ik.

Heb afgelopen zondag meegedaan met een trainingsochtend op de voltigevereniging, gelukkig is de spierpijn inmiddels over, maar maandag was ik echt een oud omaatje. Zit ook weer vol blauwe plekken, dus ik ben niet echt toonbaar voor het zomerse weer hahaha :)

paulien85

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-15 17:15

xRiiannex

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-15 20:47

paulien85 schreef:
Iemand ervaring met Waist Trainer of Waist Shapers? Ik zag echt een super aanbieding via Facebook. Zoek er al een tijdje eentje maar ze zijn altijd rond de 80 euro :( en deze is 20 euro.

http://www.webshop-outlet.nl/product/wa ... anbieding/

[ [url=m/uqTfuV.png]Afbeelding[/url] ]

In heb deze!
Vind hem vreselijk zitten, hij krult helemaal op in me taille.
Als ik jou was zou ik toch voor een duurdere variant gaan.

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-15 21:45

wat zou het moeten doen? Ik geloof niet echt in dat soort dingen

roombolletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-15 22:28

Het lijkt mij ook totaal niet gezond

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-15 22:42

Jullie weten dat je er ook niet daadwerkelijk van afvalt he? Je duwt je vet alleen aan de kant, wat op den duur zelfs gevaarlijk kan zijn

paulien85

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-15 23:27

Is meer voor de vorm dat weet ik. Maar voor onder een jurkje komen je vormen denk ik toch beter uit. Zie wel veel positieve reacties erbij staan.

Thesserd

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-15 10:35

Zo.. heb ff tijdje niet meer gereageerd, maar het wordt weer tijd :D

Lins_Vetra, ziet er cool uit zo'n bootcamp. Doe je dat elke zondag? Lijkt me wel minder als het niet zo mooi weer is :P

Poeh zo'n korset lijkt me helemaal niet fijn. Is dat niet heel benauwend?

Mijn afvallen was wat gestagneerd door Pasen e.d. maar ik zit nu nog op de 63.5 oid, dus helemaal goed :D Inmiddels probeer ik weer meer op te letten. Hoop wel dat ik woensdag gewoon kan kickboksen. Heb afgelopen donderdag mijn verstandskies laten trekken, en dan is het allemaal nog niet zo fijn en verstandig om de bloedsomloop flink te stimuleren -O-

Ik wil nog graag naar de 60kg toe *\o/*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-15 12:49

Het is een hele hit geworden omdat Kim Kardashian er zogenaamd zo'n perfect figuurtje van gekregen heeft. Het is echt niet gezond, ik zou ervan wegblijven. Als je iets wilt voor onder een jurkje kan je net zo goed gaan voor een corrigerend onderjurkje of een broekje wat je tot je BH kan optrekken. Zit ook strak, trekt ook glad, maar minder dan zo'n ding.

Furrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-15 12:54

Is er een verschil dan met corrigerend ondergoed.
Ik geloof er eigenlijk echt niet in, dacht dat dit duur corrigerend ondergoed was.

Ik ga wel voor het gezond eten en "gezond" sporten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-15 13:03

Ja, er zit wel degelijk verschil in. Dit filmpje is een beetje overdreven (mannen.. :roll: ) maar het is wel hoe waist shapers werken. Ze claimen ook dat je als je die dingen een paar maanden draagt je taille echt zo smal wordt. Ik zou het persoonlijk echt afraden, het is écht niet gezond om je organen zo bij elkaar te drukken.

Corrigerend ondergoed doet ongeveer hetzelfde, maar dan in veeeeeel mindere mate. Het strijkt hooguit de 'vetbobbels' een beetje glad, maar het zou je nooit een figuur kunnen geven wat je eigenlijk niet hebt.

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-15 17:18

Kom er net achter dat ik veel te laag in m'n calorieen zit.. Zit op 811 inclusief avondeten. Wat zou ik kunnen doen?

Linsey1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-15 17:30

Meer eten :P uitgebreider ontbijten, lunchen en avondeten, meer calorierijke producten eten en drinken. Verder probeer meer regelmaat te krijgen in je voeding, 6x per dag eten.

Mijn lijstje van vandaag:
O: 4 volkoren cracottes met 30+ kaas en kipfilet
T: Appel, 2 volkoren cracottes met kipfilet
L: 3 volkoren boterhammen met 2x 30+ kaas, 1x niks ( omdat ik dit lekker vind :P )
T: 175 gram magere kwark met wat rozijntjes
A: aardappels met spinazie en gehakt
T: 2 volkoren cracottes met kipfilet

Met dit lijstje zit in aan de 1600 cal ongeveer, dit is nog een vrij mager dagje dan.

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-15 17:36

Dat snap ik, maar heb ik nu niks meer aan :D

DaisyDarling

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-15 17:40

Ander avondeten nemen, dat calorierijker is? En een toetje nemen, kwark met fruit bijvoorbeeld?

liefsmarleen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-15 17:54

een handje ongezouten noten?
avocado?

Meliaforever

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-15 19:10

Hoe gaat het met iedereen? Al vooruitgang geboekt?

Ik drink eigenlijk geen frisdrank meer. Heel af en toe nog een glaasje. Meestal dronk ik minimaal 3 glazen frisdrank per dag. Nu drink ik veel spa rood (met vleugje citroen). Dus dat is al een vooruitgang. Moet alleen bedenken hoe ik mijn drop verslaving aan ga pakken :=

xRiiannex

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-15 19:20

Kauwgom in de smaak van drop als die bestaat :+