Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
_JTM schreef:Wat zijn jullie allemaal goed bezig!
Ik baal zo van mezelf. Ben al 3 weken niet wezen sporten en het gezond eten ging ook niet zo goedmotivatie is echt 0.0 en wanneer mn vriend ook geen zin heeft in gezond eten doe ik het ook niet.
Vind het zo enorm slap van mezelf pff. Morgen maar weer een nieuwe poging wagen. Of ik pak om 10 uur een les bodypump of om 11 uur een les burn. Ben er nog niet helemaal uit...
Deze poging wél volhouden om te blijven gaan.
MaritB schreef:Ik ben uit de running. Vorige week begion pijn op te spelen in mijn rechterarm, die heb ik in september gekneusd/gescheurd bij de elleboog. Donderdag bij eerste hulp geweest en duide op zenuwbeschadiging en inmiddels in hele lijf zenuwpijn.![]()
kan niet eens langere tijd staan of lopen. Hele week al niet gesport verschrikkelijk.
Dinsdag naar de neuroloog en hopen dat hij mij kan helpen.
Jullie zijn lekker bezig. Echt fijn!
Ik hoop volgende week ook weer te kunnen starten.
Elmira30 schreef:Gianti, heb je de date al gehad?![]()
Als ik ongesteld bent sport ik op normale gewichten...ik heb er niet zo heel veel last van eigenlijk.
Gisteren was ik zo verschrikkelijk moe. Niet normaal! Best wel een drukke week gehad en 3 x gesport en 2x paardgereden. Ik werd zooo moe wakker en dat is niet meer weggegaan. Ik ben toch maar wezen sporten maar dat ging niet heel lekker soepel![]()
![]()
Mijn lichaam had er echt geen zin inIk heb dus wel de gewichten omlaag gedaan om wel alles af te maken. Cardio gedaan maar ook niet al te zwaar. Ben blij dat ik geweest ben maar rustig aan gesport.