Live draag ik echt heel vaak rond de feestdagen, heerlijke dnt groen
Ik heb gister wel swatches van Deutsch opgezocht en hij is inderdaad niet mooi. Oranje, metallic... Sheer volgens mij niet en ik vond hem ook niet afschuwelijk, maar niet mijn smaak.
Tazzey
Geplaatst: 05-11-14 11:32
Ik heb een oudje op mijn blog vandaag OPI Muir Muir on the Wall. Ik vind hem niet heel speciaal maar wel erg mooi.
Ow haha vind het je niet misstaan hoor Maar iets langer is wel mooier ja
Yv_
Geplaatst: 05-11-14 11:39
Ik vind de lengte wel mooi. Hou niet zo van die lange nagels .
Muir Muir is volgens mij wel één van de grootste tegenvallers die OPI heeft gemaakt... Hoor echt iedereen met dezelfde reactie! Al vind ik je 'm niet misstaan..
Tazzey
Geplaatst: 05-11-14 11:40
Ik vind het op zich ook niet heel verkeerd ogen alleen vind ik lang wel weer prettig. Ik heb ze heel lang nog korter moeten hebben. Zodra er ook maar een klein beetje vrije rand zichtbaar was kwam mijn gitaar leraar weer met de nagelknipper aan.
Ik vind hem wel mooi. Ik snap de hype niet want speciaal is hij niet.
Anoniem
Geplaatst: 05-11-14 11:40
Ik vind dit eigenlijk wel een mooi lengte bij je Misschien net een tikje langer, maar niet heel veel.
Skessa_
Geplaatst: 05-11-14 11:50
Ik snap de hype wel, want op sommige foto's is tie echt om te kwijlen!
Helaas issie op je eigen nagels gewoon een dikke bummer
Ik heb net sinds lange tijd weer een gellakje aangebracht. OPI Every Month is Oktoberfest. Ik vind dat een heerlijk kleurtje voor de herfst. Aangezien mijn rug deze week heel slecht is heb ik geen zin om mijn nagels te moeten lakken.
Foto is gemaakt met mijn mobiel bij slecht licht maar het gaat om het idee.
limilou
Geplaatst: 05-11-14 21:26
.
Laatst bijgewerkt door limilou op 02-02-22 00:43, in het totaal 1 keer bewerkt
IMANDRA
Geplaatst: 05-11-14 21:27
Mooie kleur Tazzey!
@LadyMadonna: Gefeliciteerd! Wat is frezen precies ?
Lisa, goed je nagels en nagelriemen verzorgen met een voedende crème.
LadyMadonna
Geplaatst: 05-11-14 22:42
Hele mooie kleur blijft t idd!
Tja iemands, wat is frezen? Kort gezegd: elektrisch vijlen. Maar zo simpel is het niet, dus ik gooi er even een filmpje van Greg tegenaan (die man is een held! Zou puur om hem zo met young nails gaan werken )
Ah Greg! Lord of the nails. Young nails is niet verkeerd.
Frezen is zo fijn. Het scheelt mij behoorlijk wat pijn. Ik had nog gel op mijn duimnagel. Die heb ik er net afgehaald. Als ik dat handmatig had moeten doen was het niet gelukt door mijn rug pijn. Het is wel is wel iets waarmee je moet leren omgaan. Ik heb best ernstige gevolgen gezien van verkeerd frezen.
Als het je bevalt zou ik niet switchen. Ik heb eigenlijk ook heel lang hetzelfde merk gehad. Ik overweeg nu de overstap naar acryl, het enige wat me tegenhoud is de geur. Ik trok laatst een fles liquid open en wist meteen weer waarom ik al die jaren alleen gel gebruikte.