Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lumea schreef:Tja ik heb het gevoel dat ik toch goed genoeg scrub..
Maar vooral die rode/bulterige huid bij mijn bikinilijn vind ik erg irritant. Meerdere daar last van? Hoe komt dit? Hoe kan ik dit voorkomen? Wat doe ik daarbij fout?
Benen niet glad krijgen en ingegroeide haartjes zijn ook heel irritant, maar dat is nog op te lossen met scheren/pincet.. Maar bij bikinilijn kom ik er niet uit..
Kayleigh_ schreef:Mijn bokinilijn is gelukkig altijd netjes na het epileren, heb daar geen last van een lelijke geïrriteerde huid. Ook geen ingegroeide haren.
Op mijn benen wel vreselijk veel, inclusief kleine ontstekinkjes. Heb ook veel littekentjes daardoor nu. Ach ja...
En na het epileren van mijn benen haal ik er vaak ff een scheermesje overheen voor het gladde effect.
Ladyson schreef:Ik epileer al mn hele leven maar bij mij blijven de haren ook echt geen 3 weken weg. Een week op vakantie red ik net aan. Wel groeien er weinig en blonde haren dus ook met behaarde benen ziet het er nog best fatsoenlijk uit haha. Ik epileer meestal wekelijks, dan zijn het ook weinig haren en ben ik zo klaar. Bikinilijn doe ik er ook mee aangezien je daardoor geen stoppels ziet, de rest scheer ik gewoon.
Ik had eerder in dit topic de ontharingscreme van kruidvat voor de bikinilijn uitgeprobeerd op mn doos, maar er gebeurde niks. Ik heb het er vervolgens nog veel langer op laten zitten maar toen gebeurde er nog steeds niks. Ik heb nu de normale variant van de ontharingscreme van kruidvat gekocht en er gebeurt nog steeds helemaal niks, ook niet als ik het langer laat zitten.![]()
Ik gebruik het nu wel voordat ik ga scheren, scheren wordt een stuk aangenamer bij mij erdoor. Het doet normaal altijd een beetje pijn en daarna veel irritaties. Bij het gebruiken van de ontharingscreme vooraf wordt het superglad en krijg ik geen irritaties