[Centraal] Tattoo's

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xGoldenHero

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-14 22:23

Wat laat je zetten Toushie?

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-14 22:39

Ik heb sinds een paar uur pas dat het geen pijn meer doet.
Komt ook geen wondvocht meer vanaf,en ik kan zonder pijn insmeren.

Op naar de volgende tattoo. *\o/*

xGoldenHero

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-14 02:18

Next!

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-14 02:24

Bonjoy schreef:
Bepanthen is fijn spul inderdaad!

Ik ben eruit wat ik wil. Een infinity teken met twee hondenpootjes welke symbool staan voor Rocky en Woody. Ik zal in mijn leven ongetwijfeld nog meer honden hebben, maar hun twee staan ook symbool voor mijn jeugd en veel belangrijke momenten (diplomering, rijbewijs, eerste vaste baan etc.) Ik wil het graag op een watercolour achtergrond en ben nog wel aan het nadenken over de kleuren. Waarschijnlijk paars en oranje. En ja, die kleuren zijn ook symbolisch :P. Het infinity teken staat overigens (in combi met de pootjes) ook symbool voor mijn eeuwige liefde voor dieren en hoe belangrijk ze voor mij zijn.
De plek ben ik echter nog niet over uit, wel een paar ideeën (wederom met een bepaalde betekenis of gevoel erachter) Ik wil het zelf kunnen zien, maar het mag niet in het zicht ivm mijn werk.

Even een quote van een paar pagina's terug. Ik twijfel tussen Joy en Amanda. Waar zouden jullie voor kiezen?

blubblabhoi

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-14 10:16

Ik zou voor Joy kiezen, superfijne ervaring met haar en ze zet suuuuuper strak! :j

quera

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-14 10:52

Op mijn werk in de zorg maakt het niet uit waar een tattoo staat. Ikzelf heb m op m'n kuit( gehele kuit) en draag nu met dit weer ook broeken tot de knie :)

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-14 13:41

blubblabhoi schreef:
Ik zou voor Joy kiezen, superfijne ervaring met haar en ze zet suuuuuper strak! :j

Oke thanks! :)

IvysToeter

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-14 16:09

cheyentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-14 16:30

Ik vnd de 2de of 3de mooier, maar doe vooral wat je zelf het mooist vindt!

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-14 16:33

Uit bovenstaande gekozen vind de laatste het mooist. Maar vind het lettertype van de 2e er mooier bij passen, alleen vind ik de tekst dan in verhouding wat te iel.
Bij een andere vond ik de letters in verhouding te dun en bij een ander weer te strak (weet even de nummers van de foto's niet meer). Waar staat de naam voor? Persoonlijk vind ik 'm nog het mooist zonder tekst. Maar ik weet natuurlijk niet wat de tekst voor jou betekent.

Ook nog even een vraagje ,ik lees hierboven over wondvocht.. hoelang is dat gemiddeld een beetje?
En hoelang geeft de inkt af? niet zo lang toch?
Laatst bijgewerkt door Yv_ op 06-07-14 16:35, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-14 16:35

De inkt heeft bij mij een paar dagen een beetje afgegeven. Had hele leuke afdrukken in mijn shirts en de kussens van mijn vriend hebben mijn tattoo er ook op staan :D Wondvocht is er bij mij helemaal niet uitgekomen zelfs, heeft ook niet gebloed :)

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-14 16:36

Toch nog een paar dagen? Zit er een beetje mee dat hij op mn rug komt maar dat ik niet te bloot naar mijn werk wil (werk met alleen maar mannen en van de week had ik een jurkje aan waardoor de opmerkingen binnen stroomden, geheid dat dat met een open rug nog veel meer zal zijn en daar heb ik niet zo'n zin in)
Gaat die inkt eraf met de was of moet ik me in het zwart gaan kleden?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-14 16:40

Ik durf eigenlijk niet te zeggen of de inkt er bij mij in de was vanaf is gegaan :n Heb sinds een wasbeurt geen wereldkaart meer op Vriendje z'n kussensloop gezien dus ik denk het haast wel. Verder wordt het wel aangeraden om het zo veel mogelijk te bedekken totdat het dicht is, bij mij tenminste. Vuil van de buitenwereld was niet zo'n goed idee :n

IvysToeter

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-14 16:58

Nora is de naam van mijn dochter

_Dressage

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-14 17:36

@ Emmaa_ ik heb ander advies gekregen altijd. Juist laten drogen door de lucht. Dan geneest t veel sneller. Gewoon 1 of 2 maal daags met water spoelen was bij mij t advies

Elixir

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-14 17:38

Ik heb gisteren mijn eerste tattoo laten zetten, heb 3 uren gezeten en was al geheel in stress omdat ik niet wist wat ik moest verwachten qua "pijn". Toen hij begon viel het allemaal héél goed mee, ik vond het niet echt pijn doen, bepaalde plaatsen zijn gevoeliger, maar echt houdbaar.. Was op den duur zelf in een trance, viel bijna in slaap :P. Ik werk momenteel als vakantiejob in een rusthuis (ben verpleegkundige van opleiding) dus ik wou hem afdekken met folie omdat ik bang ben voor een infectie, maar met folie is het écht niet houdbaar. Zweet enorm en een verweekte tattoo lijkt me ook niet handig. Dus ik wrijf het nu paar keer in per dag op het werk, nadat ik mijn handen een tiental keer heb ontsmet :P.. Uiteindelijk bedekt mn mouw van mijn schort de gehele tattoo, dus ik denk dat ie wel "steriel" blijft. Pijn doet het niet meer, zie nu dat er wat verhevenheden in komen, de lijn van de pluim is nu zo'n laagje op. Wondvocht is er ook niet te zien, hij gaat ook helemaal niet af eenmaal ie bloot is, onder die folie wel.
De foto is niet zo heel duidelijk en hij is hier net gezet:
Afbeelding

Elixir

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-14 17:40

_Dressage schreef:
@ Emmaa_ ik heb ander advies gekregen altijd. Juist laten drogen door de lucht. Dan geneest t veel sneller. Gewoon 1 of 2 maal daags met water spoelen was bij mij t advies

Vroeger werd voor een wonde ook aangeraden om deze te laten drogen aan de lucht, tattoo = wonde. Maar nu is achterhaald dat een wonde beter zacht/week of hoe ik het moet noemen, blijft. Zodat de wondheling van dieper uit kan starten, korstvorming zorgt namelijk voor littekens. En dat gebeurt wanneer je het laat drogen (zo leren wij het toch bij wondzorg op school).
Dus ik zou hem insmeren, zodat ie goed soepel blijft, volgens mij ontstaan op die manier veel minder korstjes en verlies je ook minder inkt.

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-14 18:23

Yv_ schreef:
Toch nog een paar dagen? Zit er een beetje mee dat hij op mn rug komt maar dat ik niet te bloot naar mijn werk wil (werk met alleen maar mannen en van de week had ik een jurkje aan waardoor de opmerkingen binnen stroomden, geheid dat dat met een open rug nog veel meer zal zijn en daar heb ik niet zo'n zin in)
Gaat die inkt eraf met de was of moet ik me in het zwart gaan kleden?

Bij mij werd aangeraden om voor de veiligheid toch donkere kledij te dragen omdat de inkt niet altijd even goed uit je kledij wast. Ik zou iig niet in een wit shirtje gaan rondlopen :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-14 19:20

@elixir: hele mooie tattoo!

Djoena

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-14 19:24

Elixer, heel mooi!
Helemaal mijn smaak :j

_Dressage

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-14 08:39

@ Elixir, ten eerste, hij is mooi!!
Daarnaast begrijp ik heel goed dat je aardig moet smeren, dit deed ik altijd. Alleen het blijven afplakken is in mijn opzicht niet goed. Het smeren houd het soepel, maar als je er folie op doet zweet het, zoals je zelf ook al zei in je post.

silby

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-14 08:45

mooie tattoo's komen er weer langs!

Ik werk ook niet in de zorg maar ik heb mijn baas gewoon mijn idee
voorgelegd en wat hij er van vond en hij vond het prima,hij staat wel positief tegenover tattoo's :j

Heb dus gelijk de stoute schoenen aangetrokken en ben zaterdag langs de shop gegaan met mijn
ontwerpen!
De eerste gaat waarschijnlijk niet passen maar daar zal ze nog even mee bezig om te zien
of ie passend te maken is...maar ik denk dat ik toch voor het tweede ontwerp ga..
Het tweede ontwerp moet een beetje aangepast worden kwa opzet en de lettertjes moeten hier en daar
iets meer open.
Ik mag over 3 weekjes al! *\o/*

Dit is mijn ontwerpen...
http://i49.photobucket.com/albums/f271/ ... 80725c.jpg

http://i49.photobucket.com/albums/f271/ ... e6c7a4.jpg

Elixir

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-14 11:00

Ik ben er ook heel blij mee, hij heeft echt zijn best gedaan. Topartiest vind ik, alle werken van hem zijn echt prachtig. De vogeltjes worden nu wat hard, maar de pluim is mooi egaal en bijna niks voelbaar. Ben benieuwd hoe hij er genezen gaat uitzien!

Tillie20

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-14 11:05

silby schreef:
mooie tattoo's komen er weer langs!

Ik werk ook niet in de zorg maar ik heb mijn baas gewoon mijn idee
voorgelegd en wat hij er van vond en hij vond het prima,hij staat wel positief tegenover tattoo's :j

Heb dus gelijk de stoute schoenen aangetrokken en ben zaterdag langs de shop gegaan met mijn
ontwerpen!
De eerste gaat waarschijnlijk niet passen maar daar zal ze nog even mee bezig om te zien
of ie passend te maken is...maar ik denk dat ik toch voor het tweede ontwerp ga..
Het tweede ontwerp moet een beetje aangepast worden kwa opzet en de lettertjes moeten hier en daar
iets meer open.
Ik mag over 3 weekjes al! *\o/*

Dit is mijn ontwerpen...
http://i49.photobucket.com/albums/f271/ ... 80725c.jpg

http://i49.photobucket.com/albums/f271/ ... e6c7a4.jpg

Vind het een mooi ontwerp, maar een tip: I als in ik in het engels, is altijd met hoofdletter. Bij jouw ontwerp staat het in kleine letter. Maakt op zich niks uit, maar het staat voor altijd op je lichaam en dan zou ik het tenminste wel correct willen ^^

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-14 11:10

Ik ging ook net zeggen silby, I moet altijd met een hoofdletter in het Engels. Op de manier dat jij het schrijft klopt het gewoon niet.