Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Bonjoy schreef:Bepanthen is fijn spul inderdaad!
Ik ben eruit wat ik wil. Een infinity teken met twee hondenpootjes welke symbool staan voor Rocky en Woody. Ik zal in mijn leven ongetwijfeld nog meer honden hebben, maar hun twee staan ook symbool voor mijn jeugd en veel belangrijke momenten (diplomering, rijbewijs, eerste vaste baan etc.) Ik wil het graag op een watercolour achtergrond en ben nog wel aan het nadenken over de kleuren. Waarschijnlijk paars en oranje. En ja, die kleuren zijn ook symbolisch. Het infinity teken staat overigens (in combi met de pootjes) ook symbool voor mijn eeuwige liefde voor dieren en hoe belangrijk ze voor mij zijn.
De plek ben ik echter nog niet over uit, wel een paar ideeën (wederom met een bepaalde betekenis of gevoel erachter) Ik wil het zelf kunnen zien, maar het mag niet in het zicht ivm mijn werk.
_Dressage schreef:@ Emmaa_ ik heb ander advies gekregen altijd. Juist laten drogen door de lucht. Dan geneest t veel sneller. Gewoon 1 of 2 maal daags met water spoelen was bij mij t advies
Yv_ schreef:Toch nog een paar dagen? Zit er een beetje mee dat hij op mn rug komt maar dat ik niet te bloot naar mijn werk wil (werk met alleen maar mannen en van de week had ik een jurkje aan waardoor de opmerkingen binnen stroomden, geheid dat dat met een open rug nog veel meer zal zijn en daar heb ik niet zo'n zin in)
Gaat die inkt eraf met de was of moet ik me in het zwart gaan kleden?
silby schreef:mooie tattoo's komen er weer langs!
Ik werk ook niet in de zorg maar ik heb mijn baas gewoon mijn idee
voorgelegd en wat hij er van vond en hij vond het prima,hij staat wel positief tegenover tattoo's
Heb dus gelijk de stoute schoenen aangetrokken en ben zaterdag langs de shop gegaan met mijn
ontwerpen!
De eerste gaat waarschijnlijk niet passen maar daar zal ze nog even mee bezig om te zien
of ie passend te maken is...maar ik denk dat ik toch voor het tweede ontwerp ga..
Het tweede ontwerp moet een beetje aangepast worden kwa opzet en de lettertjes moeten hier en daar
iets meer open.
Ik mag over 3 weekjes al!
Dit is mijn ontwerpen...
http://i49.photobucket.com/albums/f271/ ... 80725c.jpg
http://i49.photobucket.com/albums/f271/ ... e6c7a4.jpg