Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
robbedoes__ schreef:Hoi allemaal,
Ik ben van plan om binnenkort mijn eerste piercing te laten zetten, een tragus.![]()
Ik vroeg mij af of jullie een goede shop omgeving Delft/ Rotterdam/ Den Haag weten die jullie aan zouden raden.
Colien schreef:Na de vakantie wil ik dan eindelijk mijn tfh laten zetten maar nou kwam gisteren een vriendin dat je ermee moet oppassen of het niet op stage wordt verboden... Weet een van jullie of zoiets vaak wordt verboden, ik kom nu op een dagbesteding voor gehandicapten maar grote kans volgend jaar op een woongroep. En zou enkel met een pleister afplakken anders voldoende kunnen zijn?
Rosannee_ schreef:Colien schreef:Na de vakantie wil ik dan eindelijk mijn tfh laten zetten maar nou kwam gisteren een vriendin dat je ermee moet oppassen of het niet op stage wordt verboden... Weet een van jullie of zoiets vaak wordt verboden, ik kom nu op een dagbesteding voor gehandicapten maar grote kans volgend jaar op een woongroep. En zou enkel met een pleister afplakken anders voldoende kunnen zijn?
Mijn ervaring is dat als je een plukje haar los laat hangen en er geen mega grote dingen in hebt zitten je het helemaal niet ziet.
Corelli schreef:Rosannee_ schreef:
Mijn ervaring is dat als je een plukje haar los laat hangen en er geen mega grote dingen in hebt zitten je het helemaal niet ziet.
In de gehandicaptenzorg gaat het waarschijnlijk niet om de zichtbaarheid van de piercing maar om de veiligheid (een client kan er achter blijven haken bij lichamelijk (ongecontroleerd) contact) Dan ben je er dus niet met een pluk haar maar wellicht wel met een pleister.
Ik heb ze er overigens wel eens uit moeten halen vanwegen veiligheid (verslavingszorg) dus het kan wel