Borstvergroting

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

BertBaley

Re: Borstvergroting

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-20 15:53

Ik heb iets van 4500 ervoor betaald bij Velthuis!

Myrth97

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-20 16:49

BiBiQ schreef:
Ik had een kleine B. Nu rond de D.
En nu nog groter door de zwangerschap :')

Ik was trouwens € 2.375 kwijt.

Beetje rare vraag misschien hoor, maar ben jij van plan borstvoeding te geven? Ik vind dat zeg maar nog wel een dingetje, maar om alleen daarom nog 10-15 jaar te wachten :P

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-20 17:29

Ik betaal ruim 3800 euro.

BiBiQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-20 18:51

Myrth97 schreef:
BiBiQ schreef:
Ik had een kleine B. Nu rond de D.
En nu nog groter door de zwangerschap :')

Ik was trouwens € 2.375 kwijt.

Beetje rare vraag misschien hoor, maar ben jij van plan borstvoeding te geven? Ik vind dat zeg maar nog wel een dingetje, maar om alleen daarom nog 10-15 jaar te wachten :P

Ik ben het niet van plan. Maar ook na een borstvergroting kan je gewoon borstvoeding geven :j

Afbeelding
Bron:https://aklinieken.nl/borsten/borstvergroting/

Doorslag om het te doen, ik was echt niet blij met de grootte en baalde steeds meer. Heb er geen dag spijt van gehad.

Myrth97

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-20 23:13

Booooo schreef:
Was in België geloof ik € 3.200,-. Wat hebben jullie het goedkoop laten doen! Destijds was ik in België goedkoop uit. Helaas wel een mislukte operatie :+

2e operatie heeft de zorgverzekering vergoed, geloof iets in de € 7.000,-.

Haha mij werd ook geadviseerd naar België te gaan. Die vriendin heeft het heel mooi nu, en kent een goede arts.

Ik denk ook steeds dat ik het echt wil, als in ik wil het echt, maar ben ook wel bang dat het mis gaat. En ben sws bang, dus dat helpt ook niet echt mee. ‘Gelokkig’ moet ik nog even sparen, kan ik nog alles even goed in overweging nemen

SharonIndezz

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-20 01:32

Myrth97 schreef:
SharonIndezz schreef:
Bij mij zie en voel je niet dat ze nep zijn.... en om reacties van andere mensen geef ik niks, gaat erover dat ik nu blij ben met mijn borsten.

Je kunt altijd eens consulten inplannen om te kijken/horen wat ze kunnen doen voor je, dan kun je alsnog besluiten het wel/Nie te doen

Heb jij ze voor of achter de spier?

Ik heb ze er half achter (dual plane )

ik was trouwens rond de 3100,- kwijt

Booooo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-20 06:50

Myrth97 schreef:
Booooo schreef:
Was in België geloof ik € 3.200,-. Wat hebben jullie het goedkoop laten doen! Destijds was ik in België goedkoop uit. Helaas wel een mislukte operatie :+

2e operatie heeft de zorgverzekering vergoed, geloof iets in de € 7.000,-.

Haha mij werd ook geadviseerd naar België te gaan. Die vriendin heeft het heel mooi nu, en kent een goede arts.

Ik denk ook steeds dat ik het echt wil, als in ik wil het echt, maar ben ook wel bang dat het mis gaat. En ben sws bang, dus dat helpt ook niet echt mee. ‘Gelokkig’ moet ik nog even sparen, kan ik nog alles even goed in overweging nemen

Zolang je niet naar Global Care Kliniek gaat :+

Myrth97

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-20 10:09

Haha ga ik onthouden :+
Waar heb je je 2e operatie laten uitvoeren?

Booooo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-20 10:51

Door dokter Nio in Rotterdam. Heel veel mensen zijn over hem te spreken, maar bij mij nog niet helemaal na tevredenheid. Heeft tijdens de operatie andere dingen gedaan dan van te voren was afgesproken.

laura1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-20 07:11

Zelf lees ik al een tijdje stiekem mee met jullie.
Na mijn zwangerschap en borstvoeding en nu aardig afvallen, is er weinig meer over van mijn borsten.
Ik ben nu aan het sparen om er dan ooit :D weer wat van te laten maken.
Bij mij zal waarschijnlijk een borstlift en vergroting nodig zijn, aangezien ze wel groter zijn maar nu gewoon volume missen :(
Die operaties zitten volgens mij wel rond de €5500 dus ik spaar nog even door :)

Myrth97

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-20 17:24

Voor degene die al geopereerd zijn...

Hoe hadden jullie dat geregeld met werk? Ik werk in de zorg en kan me zomaar even voorstellen dat ze er sws niet blij mee zijn, maar ook dat ik daarvoor niet even in de ziektewet kan ofzo?

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-20 17:26

Ik weet dat een collega (ook zorg) 2 weken id ziektewet zat en daarna wat kantoorwerk ging doen

Joanne1987Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-20 17:31

Je mag er officieel de ziektewet niet voor in want het is een (in de meeste gevallen) een puur cosmetiwche ingreep
Ik heb het op de eerste dag van mijn zomer vakantie laten doen

loez

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-20 17:40

Joanne1987 schreef:
Je mag er officieel de ziektewet niet voor in want het is een (in de meeste gevallen) een puur cosmetiwche ingreep
Ik heb het op de eerste dag van mijn zomer vakantie laten doen

Ik heb 50/50 gedaan. 2 weken vrij gepakt waarvan 1 van mezelf en 1 van de baas :) dus mocht niet klagen haha! Anders idd direct aan het begin van de vakantie doen.

SharonIndezz

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-20 18:52

Myrth97 schreef:
Voor degene die al geopereerd zijn...

Hoe hadden jullie dat geregeld met werk? Ik werk in de zorg en kan me zomaar even voorstellen dat ze er sws niet blij mee zijn, maar ook dat ik daarvoor niet even in de ziektewet kan ofzo?

Ik heb het in mijn vakantie gedaan, het was een operatie die ik zelf wou, dus vond het niet tof om dat van mijn baas zijn tijd/geld te doen.

Wel heb ik eerlijk verteld dat ik nadat ik terug kwam van mn “vakantie” ik nog 3 weken niet mocht tillen en boven mn hoofd mocht heffen, was geen enkel probleem

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-20 22:37

Ik werk op kantoor.
1 week heb ik vakantie. 2 dagen ervoor word ik geopereerd. Daarna zal ik weer aan het werk moeten. Heb gelukkig wel mogelijkheden om op het werk te komen want ik weet niet of ik dan al kan autorijden.

BiBiQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-20 23:00

Ik werk ook op kantoor. Heb 2 weken vrij genomen. Daarna erg makkelijk om m'n armen niet omhoog te doen.

Booooo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-20 05:58

Ik werk ook op kantoor. 1e operatie vakantie opgenomen omdat het cosmetisch was, dus dan heb je gewoon geen recht op ziektewet.
2e operatie was medisch, toen wel in de ziektewet geweest 2 weken.

Binoche

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-20 07:32

Ik word op een dinsdag geopereerd en moet de week erna op woensdag terug beginnen werken. Met de covid situatie is dit wel grotendeels van thuis uit (bureau werk). Pas in week 5 moet ik een groep klanten trainen.

Binoche

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-20 11:15

Janinevv schreef:
Hooi!
Ik ben benieuwd of hier vrouwen zijn die borst vergroting hebben gedaan met eigen vet ipv implantaten?

Ben erg benieuwd naar ervaringen.

Hey Janine,

Mijn nicht heeft de combinatie gedaan van een kleine prothese met lipofilling. Ze zei dat de pijn aan haar benen veel erger was dan de pijn aan haar borsten. Je moet erna ook compressiekledij dragen. Van het vet is ondertussen helaas niet veel over... Het is ook heel duur, en voor een resultaat dat niet gegarandeerd is...

Ik was dit eerst ook aan het overwegen, maar na haar reactie toch maar beslist om voor een gewone prothese te gaan.

Janinevv

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-20 15:35

Binoche schreef:
Janinevv schreef:
Hooi!
Ik ben benieuwd of hier vrouwen zijn die borst vergroting hebben gedaan met eigen vet ipv implantaten?

Ben erg benieuwd naar ervaringen.

Hey Janine,

Mijn nicht heeft de combinatie gedaan van een kleine prothese met lipofilling. Ze zei dat de pijn aan haar benen veel erger was dan de pijn aan haar borsten. Je moet erna ook compressiekledij dragen. Van het vet is ondertussen helaas niet veel over... Het is ook heel duur, en voor een resultaat dat niet gegarandeerd is...

Ik was dit eerst ook aan het overwegen, maar na haar reactie toch maar beslist om voor een gewone prothese te gaan.

Hee bedankt voor je reactie!
Helaas dus niet voor langere tijd, en pijnlijk ook nog..

Als ik dan toch wil inderdaad voor een prothese

Myrth97

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-20 16:31

Ik wil het ook wel in m’n eigen tijd/vakantie doen maar als ik er 6 weken uit zou liggen... kantoorwerk heb ik niet, echt alleen het fysieke werk.

Het is toch nog een toekomstplan, dus dan moet ik tegen die tijd alle opties maar even goed overwegen

Bumba01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-20 01:37

Ik heb het gepland in het begin van m’n zomervakantie. Ik had ruim 3,5 week, maar ik moet zeggen dat ik maar 4 dagen ‘pijn’ (meer spierpijn in de rug tussen de schouderbladen) heb gehad en daarna niet. Ik doe bijna alles weer, behalve zwaar tillen en boven m’n hoofd tillen. Maandag moet ik weer beginnen, maar heb wel eerlijk gezegd op het werk dat ik deze ingreep zou doen. Gelukkig doet m’n werk totaal niet moeilijk en helpen m’n collega’s mij waar mogelijk is kwa tillen.

Binoche

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-20 10:20

Nog tien dagen wachten... Ik zie een beetje op tegen de eerste 6 weken erna. Ik ben niet iemand die graag stil zit. Enige info die ik eigenlijk kreeg ivm beweging was 6 weken niet paardrijden, hardlopen, sporten... Konden jullie wel gewoon gaan wandelen of is dat ook heel beperkt in het begin?

Joanne1987Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-20 10:24

Was bij mij beperkt, deed ook zeer want het beweegt allemaal toch enigzins
En sneller buiten adem leek het