Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Myrth97 schreef:BiBiQ schreef:Ik had een kleine B. Nu rond de D.
En nu nog groter door de zwangerschap
Ik was trouwens € 2.375 kwijt.
Beetje rare vraag misschien hoor, maar ben jij van plan borstvoeding te geven? Ik vind dat zeg maar nog wel een dingetje, maar om alleen daarom nog 10-15 jaar te wachten
Booooo schreef:Was in België geloof ik € 3.200,-. Wat hebben jullie het goedkoop laten doen! Destijds was ik in België goedkoop uit. Helaas wel een mislukte operatie
2e operatie heeft de zorgverzekering vergoed, geloof iets in de € 7.000,-.
Myrth97 schreef:SharonIndezz schreef:Bij mij zie en voel je niet dat ze nep zijn.... en om reacties van andere mensen geef ik niks, gaat erover dat ik nu blij ben met mijn borsten.
Je kunt altijd eens consulten inplannen om te kijken/horen wat ze kunnen doen voor je, dan kun je alsnog besluiten het wel/Nie te doen
Heb jij ze voor of achter de spier?
Myrth97 schreef:Booooo schreef:Was in België geloof ik € 3.200,-. Wat hebben jullie het goedkoop laten doen! Destijds was ik in België goedkoop uit. Helaas wel een mislukte operatie
2e operatie heeft de zorgverzekering vergoed, geloof iets in de € 7.000,-.
Haha mij werd ook geadviseerd naar België te gaan. Die vriendin heeft het heel mooi nu, en kent een goede arts.
Ik denk ook steeds dat ik het echt wil, als in ik wil het echt, maar ben ook wel bang dat het mis gaat. En ben sws bang, dus dat helpt ook niet echt mee. ‘Gelokkig’ moet ik nog even sparen, kan ik nog alles even goed in overweging nemen
Joanne1987 schreef:Je mag er officieel de ziektewet niet voor in want het is een (in de meeste gevallen) een puur cosmetiwche ingreep
Ik heb het op de eerste dag van mijn zomer vakantie laten doen
Myrth97 schreef:Voor degene die al geopereerd zijn...
Hoe hadden jullie dat geregeld met werk? Ik werk in de zorg en kan me zomaar even voorstellen dat ze er sws niet blij mee zijn, maar ook dat ik daarvoor niet even in de ziektewet kan ofzo?
Janinevv schreef:Hooi!
Ik ben benieuwd of hier vrouwen zijn die borst vergroting hebben gedaan met eigen vet ipv implantaten?
Ben erg benieuwd naar ervaringen.
Binoche schreef:Janinevv schreef:Hooi!
Ik ben benieuwd of hier vrouwen zijn die borst vergroting hebben gedaan met eigen vet ipv implantaten?
Ben erg benieuwd naar ervaringen.
Hey Janine,
Mijn nicht heeft de combinatie gedaan van een kleine prothese met lipofilling. Ze zei dat de pijn aan haar benen veel erger was dan de pijn aan haar borsten. Je moet erna ook compressiekledij dragen. Van het vet is ondertussen helaas niet veel over... Het is ook heel duur, en voor een resultaat dat niet gegarandeerd is...
Ik was dit eerst ook aan het overwegen, maar na haar reactie toch maar beslist om voor een gewone prothese te gaan.