Leven met Autisme

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Erwin89

Re: Leven met Autisme

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-13 22:39

Hannah, leuk dat jij en Leman ook het zelfde werk doen. het is absoluut erg leuk.
waarvoor krijg je een nieuwe instructrice?

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-13 22:42

Erwin89 schreef:
EskeGirl schreef:
Het heeft tijd nodig :(:)

Vandaag weer bij centrum autisme geweest, voor mij gelukkig geen vervolg, voor m'n ouders wel. Ik ben nogal therapie-moe...

wat voor therapie heb of had je dan?

Gesprekken, onderzoeken, mindfullness...
Al 5 jaar lang. Mindfullness heeft enorm geholpen. Nu gaat het goed, en ik heb er gewoon geen zin meer in. Al die psychologen en psychiators.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-13 22:48

Pff dat is heel wat Eske..

Erwin89

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-13 22:49

EskeGirl schreef:
Erwin89 schreef:

wat voor therapie heb of had je dan?

Gesprekken, onderzoeken, mindfullness...
Al 5 jaar lang. Mindfullness heeft enorm geholpen. Nu gaat het goed, en ik heb er gewoon geen zin meer in. Al die psychologen en psychiators.

dat is best veel. wel fijn dat de mindfullness heeft geholpen :j
logisch dat je er geen zin meer in hebt. al dat gedoe

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-13 22:49

Er zitten wel tussenpozen tussen, maar drie onderzoeken, veel gesprekken, controles (2x pj, concerta) en vragenlijsten ben ik er wel klaar mee.

Erwin89

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-13 23:06

EskeGirl schreef:
Er zitten wel tussenpozen tussen, maar drie onderzoeken, veel gesprekken, controles (2x pj, concerta) en vragenlijsten ben ik er wel klaar mee.

wel veel :j

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-13 23:08

Klopt :j

Maar ben nu voorlopig klaar, het gaat goed op school en in de klas, ik heb een paar geweldige vriendinnen die me begrijpen en
accepteren zoals ik ben. Dus dat gaat allemaal goed :D.

Erwin89

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-13 23:15

EskeGirl schreef:
Klopt :j

Maar ben nu voorlopig klaar, het gaat goed op school en in de klas, ik heb een paar geweldige vriendinnen die me begrijpen en
accepteren zoals ik ben. Dus dat gaat allemaal goed :D.

fijn dat je er voorlopig klaar mee bent.

het is wel fijn als mensen je begrijpen en accepteren. goed dat je vriendinnen dat doen. daar kunnen een hoop mensen een voorbeeld aan nemen :j

hannahaapje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-13 23:19

Erwin89 schreef:
Hannah, leuk dat jij en Leman ook het zelfde werk doen. het is absoluut erg leuk.
waarvoor krijg je een nieuwe instructrice?

Vorige week kwam een school om te paardrijden en die ging mijn instructrice helpen.
Dus kreeg ik een invaller die ik al 8 jaar ken of zo en elke dag spreek.
Maar dat hoorde ik 5 minuten van tevoren.
Dus dat vond ik niet echt leuk en wat er vervolgens afspeelde was drama. :')

lemanthia

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-13 23:39

Vandaag zat lekker alles tegen.
Eerst een tand door mijn lip. Pony deed knie omhoog wanneer ik net mijn hoofd omlaag deed. Toen poown willen scheren. Stopt mijn machine ermee. Aan de praat gekregen 1/3 pony geschoren messen bot. Dus ze loopt nu voor schut helaas.

Met rijden er tot 3x toe bijna naast gelegen. Omdat in het donker alles eng is. En werd pas beyer toen er een ander paard in de bak kwam.

Pfff en nu kan ik Niet slapen.
Zorgboederij was we'll aardige mensen maar weet Niet of ik het doe. Vreemde mensen, vreemde omgeving en niks vertrouwds.

lemanthia

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-13 23:39

Sterkte rr.

hannahaapje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-13 23:41

lemanthia schreef:
Vandaag zat lekker alles tegen.
Eerst een tand door mijn lip. Pony deed knie omhoog wanneer ik net mijn hoofd omlaag deed. Toen poown willen scheren. Stopt mijn machine ermee. Aan de praat gekregen 1/3 pony geschoren messen bot. Dus ze loopt nu voor schut helaas.

Met rijden er tot 3x toe bijna naast gelegen. Omdat in het donker alles eng is. En werd pas beyer toen er een ander paard in de bak kwam.

Pfff en nu kan ik Niet slapen.
Zorgboederij was we'll aardige mensen maar weet Niet of ik het doe. Vreemde mensen, vreemde omgeving en niks vertrouwds.

Misschien overleggen met de zorgboerderij of je een proefperiode kunt meedraaien? Bijv van twee weken? Al het begin is eng, misschien moet je het een kans geven. :j

hannahaapje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-13 15:26

Ging goed vanochtend :):)
Morste wel een glas water vol over me broek heen maar dat was zo weer opgedroogd. Drinken en praten tegelijk is lastig, laat staan lachen en iets vasthouden tegelijk (het is soms wat te leuk).
Ik ga quera ook pb'en over hoe ik met iemand met autisme in me omgeving om moet gaan, wie weet heeft ze advies.
Ik ging naar een restaurant maar heb vooral buiten gezeten omdat het binnen zo druk was.
Ik vond het heel erg leuk dat de stalhond puppy's krijgt alleen toen ik het steeds aan iedereen vertelde reageerde op een gegeven moment sommige mensen chagrijnig of gaven geen antwoord. Dat was weer wat minder.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-13 19:30

Ik heb lekker vandaag weer meegedraaid op de dagbesteding via dit forum , doodop last van mijn darmen maar het was super weer (Ze leest mee , dus dankje voor de heerlijke dag weer!) .Ruik heerlijk naar paard , heb nog heerlijker staan uitmesten <3

Pff ik ben beetje chagy -O-

Een meisje van de zorgboerderij die heeft nu mot met het 9 jarige jochie , zij is nu de bok (hij had het op mij gemikt daar , en nu zij) dus zij had hem na 2 maanden aangevlogen zo zat was ze het. En dan verdorie vergelijken ze haar met mij , want zij gaf aan hem niet in de buurt te willen hebben. Logisch want hij daagt echt uit , en dan zeggen ze ja je lijkt op [naam] (ik) en kijk wat er van haar gekomen is :oo Pff eikels _-:( , mij vergeleken ze met een jongen en ik was maar lui en wou niks en nu vergelijken ze haar met mij , nou ben blij daar weg te zijn ben van de kaart...

quera

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-13 11:51

Goedemorgen

Alles goed met iedereen. :)

Ik ben gister helaas gepakt door een client. Niet tof moet ik zeggen. Hele erge hoofdpijn, last van m'n nek en vannacht ook misselijk enz :(
Gelukkig vandaag m'n laatste dienst want dan ben ik er 6 vrij :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-13 12:19

Pff dat is niet niks Quera :(:)

Met mij opzich prima , baal wat van sommige dingen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-13 15:42

Klinkt niet fijn quera. :(

RubyRed

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-13 15:53

Das niet fijn Quera! Heb het toen ik opgenomen was ook wel eens zien gebeuren, dat cliënten agressief werden naar medewerkers, echt akelig. Kan van mijn psychotische tijden niet zeggen dat ik nooit iets heb gedaan, maar altijd pas als ze mij vastpakten, daar kon ik heel slecht tegen. Dat werden dan ook een hoop retourtjes separeer.

lemanthia

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-13 16:32

vervelend quera

Ladybird
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-13 16:51

Balen Quera :( en nou dan? vanavond dan maar oppassen!

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-13 17:08

Quara, vervelend! Al gesproken met je collega's om je hart te luchten? Of door je leidinggevende opgevangen?

Safiera

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-13 17:11

RubyRed: herkenbaar! Al heb ik zelf nooit iemand aangevallen. Nou ja alleen een keer bij een (sorry) banketstaaf van een vent een glas water uit de handen geslagen zodat het water over hem heen vloog :=

Quera: sterkte en beterschap!
Lief dat je vraagt hoe het met iedereen is. Met mij is het wel ok nu, ik voel me goed (alleen nu wil ik weer te veel gaan doen)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-13 17:12

Is ook aanvallen. O:)

Safiera

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-13 17:16

Anoniem schreef:
Is ook aanvallen. O:)

:j Hij wilde me een pilletje geven en wegsturen (het was hun overdracht dus voor ons 'kamermoment') en ik wilde niet alleen zijn omdat ik heel erg bang was en het niet goed ging.

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-13 17:20

Ik heb van een bejaarde eens een mep met een wandelstok gekregen, ik liep niet snel genoeg volgens hem. Stond echt :wow:
En ja,deed goed zeer :=

Natuurlijk wel af en toe verbale weerstand, maar dat vind ik niet erg.