Nagellaktopic deel 8

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Palooh

Re: Nagellaktopic deel 8

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-13 11:26

ik gebruik ook de essence ultra, super remover

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-13 11:35

Dames... stomme vraag mss.. _O- _O-

Maar ik wil nog graag een goedkope top en base coat erbij voor vooral mn tenen eigenlijk.

Maaaaaaaarrrrrrrrrrrrrr kan ik dan beter wat bij de Hema kopen of toch maar gewoon Essence? :=

Palooh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-13 11:45

gewoon essence.

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-13 11:47

En waarom precies? :)

Raineri

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-13 12:07

Oooh sorry Yv_ ik las het later ook maar mijn telefoon wilde het niet wijzigen. Kunnen jullie het door de vingers zien? Wat is het voordeel van aceton vrij? Is dat minder uitdrogend ofzo? Nu lees ik er als het goed is niet overheen!

joeluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-13 12:19

Ik heb ook aceton vrije nagellak remover, maar ik haat die. Ik heb het idee dat mijn nagels er noujuist van uitdrogen. De lak gaat er ook niet makkelijk mee af. Ik neem de volgende keer weer met aceton, als deze (hopelijk zo snel mogelijk) leeg is :P

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-13 12:22

Anne, dat zijn geen gel nagels maar gelpolish.

Skessa: Hema :j

Anne_26

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-13 12:34

@stef: Ah oké. Ik kon niet heel veel info vinden in haar artikel. Maar hoe haal je die gelpolish er dan af? Met gewone remover of speciale? En is het slecht voor je eigen nagels?
(hoopte al dat jij zou reageren, de expert :D)

@Skessa: ik zou ook van essence nemen. Je hebt daarvan een hele fijne, die geeft je nagels ook een soort structuur zodat de lak beter blijft zitten. Voor mijn gevoel doen die van hema niet veel bijzonders :)
Kan zo thuis wel even kijken hoe die van essence heet. Hij is ook maar 1,80euro ofzo :)

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-13 12:42

Ja tis maar voor mn tenen hoor, niks bijzonders _O-

Had er 1 vd Etos, maar dies kwijt. Had een Ridgefiller van KV eigen merk en van de Hema. Allebei op.
Essence Nail art topcoat had ik, maar euh... die heeft een ongelukje gehad _O-
Mn zusje heeft die base van Essence voor nail art, die vond ik ook wel fijn.

Was gewoon ff benieuwd.

Heb normaal die van Gosh, maar aangezien die nergens meer te krijgen zijn..... -O- -O-
En SV voor mn tenen vind ik ook niet nodig :=

Raineri

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-13 12:46

En de topcoat van maxfactor? Ik heb er 1 bij ons in de kast gevonden is best ok, lakt iig lekker en de nagellak houdt zich goed.

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-13 13:03

Ik gebruik niet eens een base en topcoat voor mn tenen.... kwak er altijd maar gewoon wat op :=

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-13 13:12

Oh ik een base sowieso altijd wel. Topcoat meestal niet altijd, maar met glanst t net wat meer :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-13 13:13

Tenen doe ik sowieso eigenlijk niet, en als ik dat wel doe dan zonder base en topcoat. Anders heb ik een base en topcoat van OPI. Heb ook een matte topcoat van OPI, die is leuk :)

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-13 13:45

Basecoat voor je tenen :=
Ik gooi er ook echt alleen lak op, dat blijft minimaal een half jaar zitten :')
Meestal als het weer een beetje lekker weer begint te worden, valt het me op dat mnteennagels gedaan moeten worden en gaat er weer een laag op voor een half jaar. Ga daar echt geen base- of topcoat aan verspillen :=
Op mn tenen gaan eigenlijk ook bijna alleen maar de lakjes uit mn troepbakje :=

Dreamybol

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-13 13:48

Vorig jaar in de zomer mijn teennagels één keer gelakt en de rest van de zomer bijgewerkt met dezelfde kleur, nauwelijks werk, ik vond mezelf zo slim! :')

Net mijn nagels voorzien van Rimmel Bright back at you. Wilde eerst die mat zwarte van Catrice doen, maar vond dat toch wel somber bij het weer.

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-13 13:50

Doe ze elke 2 maanden ofzo, ligt er een beetje aan hoe t er uit ziet :=

Geen Jinx op je tenen Yv? _O- _O-

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-13 13:56

Nope, zo goedkoop mogelijk.. Alles wat niet goed genoeg is voor mn handen flikker ik op mn tenen :').
Ik háát mn tenen/voeten := .

Hahaha dat is ook een goeie Dreamybol! Maar ik hoef nieteens bij te werken, het blijft bij mij echt gewoon een half jaar zitten.. Alleen met knippen zie je dat de lak steeds kleiner wordt.. Maar geen chips of wat dan ook _O-

Ik heb van de week een knalroze hema erop gegooid en er zaten gewoon nog flinke resten van Smolder.
Die heb ik erop gedaan de dag nadat ik m binnen had, kun je nagaan. Gezien die op mn handen nog geen dag volhield, is dat ook een beetje een troep-lakje geworden :D. Al vind ik de kleur nog steeds mega gaaf. Eens voor een dupe kijken maar.

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-13 14:17

_O- _O-

Ik heb nu Orly - Hawaiian Punch er op zitten.

Volgens mij zijn liquids op je tenen ook echt afschuwelijk _O-

Evelyne79

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-13 16:38

Hoe lakken jullie je teennagels, doe je daar zo'n sprijdding tussen of zonder?
Ik wil eigenlijk ook wel mijn teennagels lakken ( als ik daar bij ga komen zonder mijn hele voeten vol te lakken..pfff) maar ik heb niet zo'n sprijdding

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-13 16:40

Nee hoor zonder :)

Eerst had ik een buik die in de weg zat, waardoor ik er moeilijk bij kon. Inmiddels wat kilo's er af, dus nu kan ik t zelf :')

Zet mn voeten meestal op een krukje oid.

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-13 17:22

Wat vinden jullie van de Hema lakjes? Heb nu kleur 804 op mn tenen en nagels zitten, maar vond hem nogal stroperig...

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-13 17:44

Ik deed nooit zo'n spreidding, maar heb er een keer een paar gekregen bij een bestelling (ja, die zaten tussen de lakjes, bijzonde manier van bescherming he :') ) en heb ze van de week wel gebruikt. Ze waren te klein, vond het kietelen en het zag er raar uit :D.

Hema lakjes... Ik heb er 2 die lakken echt supersuperfijn (een rode met glitter erin zo'n groot flesje, en swiftly petrol) en de resterende 4 zijn gebombardeerd tot mn rommelbakje, dus dat zegt genoeg :=
Ik koop zelf liever Essence, dan weet je dat je gewoon altijd hetzelfde kwastje krijgt.. Bij de hema is het met die kwastjes elke keer weer een verrassing. Heb namelijk een superleuk kleurtje staan die ook aardig lakt (nr 04) maar daar steken er allemaal haren aan de zijkanten uit waardoor die dus ook weer vreselijk lakt. En dat verschil heb ik bij essence nog nooit gezien, jammer alleen dat ze meestal vna die saaie kleurtjes hebben..

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-13 18:00

Dat roze glitter lakje van de Hema is GE-WEL-DIG! _/-\o_ <3 <3 <3

Holo's ook :D

Zo heb een base en top van Essence gekocht. Bij de Hema waren de topcoats op, lag alleen nog een matte en iets van black light. Ja da hoef ik niet. De Base coat zag er ook niet uit als must have, dus maar wat van Essence bij elkaar gegrabbeld.

Staat op de base dat ie voor alle soort lakken geschikt dus, dus ga straks ff checken hoe die met holo's is :)

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-13 19:27

Die holos vond ik er ook wel heel leuk uit zien :)
Hoe lang zijn nagellakjes eigenlijk houdbaar?

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-13 19:30

Verschillend.... staat meestal op de verpakking :)