30 Day Shred (Jillian Michaels)

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Rensjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 11:32

Argh.. zag dit van de week staan en gister heel fanatiek begonnen. 5 minuten nadat ik klaar was dacht ik dat ik dood ging.. wat deden mijn benen zeer zeg :') Tis nu nog niet alles en ik moet vanavond rijden.. ga ik dit doorzetten? :+

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 11:32

SAKKIA schreef:
Ja maar ik vind het zo zonde (en slecht voor het milieu) om steeds weer die folie te pakken ;)

Ik gebruik vaak de zakken waar het brood in zat, die zijn groter dan gewone boterhamzakjes.

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 11:33

Fiffill schreef:
SAKKIA schreef:
Ja maar ik vind het zo zonde (en slecht voor het milieu) om steeds weer die folie te pakken ;)

Ik gebruik vaak de zakken waar het brood in zat, die zijn groter dan gewone boterhamzakjes.

Doe je daar dan alles bij elkaar in?

Laura1589

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 11:34

Zooooo, ik zit uit te puffen van dag 5! Inmiddels is alle spierpijn hier verdwenen. En ik was vanmorgen ook nieuwschierig na alle positieve verhalen hier, dus ben op de weegschaal gegaan en was -1,2 kg! Dat is lekker motiverend :D

Ik lees hier van alles over gezond eten, doe zelf ook hard mijn best om genoeg en gezond te eten en volgens mij gaat dat aardig goed! Nu snel naar de markt om fruit enzo te scoren!

SAKKIA

Rensjee schreef:
Argh.. zag dit van de week staan en gister heel fanatiek begonnen. 5 minuten nadat ik klaar was dacht ik dat ik dood ging.. wat deden mijn benen zeer zeg :') Tis nu nog niet alles en ik moet vanavond rijden.. ga ik dit doorzetten? :+

Tuurlijk :j

Nou ja het is ook maar een praktisch probleem die ook praktisch op te lossen is natuurlijk :j
Ik ga eens kijken wat ik allemaal mee ga nemen tijdens het boodschappen doen.

Grapjasjes12

Fiffill schreef:
SAKKIA schreef:

Dat doe ik ook :)

Remember

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 11:35

Ik heb net toch maar gewoon de shred gedaan voor de 3e dag ipv een andere workout vanwege de spierpijn, het viel me best mee! Push-ups gaan al beter al verzuur ik nog best snel en heb gewoon iets minder fanatiek gesprongen om m'n kuiten iets te ontzien.

Fenrir

Destino schreef:
Fiffill schreef:

Doe je daar dan alles bij elkaar in?

Ja gewoon brood?

SAKKIA

Als ik moe wordt dan krijg ik altijd een beetje moeite met de coördinatie met die Jumping Jacks :')

Mrijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 11:36

Destino schreef:
_Sim_ schreef:
Fiffill, zie mijn post hierboven. Ik doe wel vaak sla op mijn brood erbij en/of wat komkommer.
Hè?! Filet american niet goed? Hoor altijd dat dat juist mager beleg is en je dat prima kunt eten.....

:n , heb in een slagerij gewerkt.. Tartaar met veeeeeeel saus :=

En dan heb je nog een relatief gezonde variant. Een tijd geleden ging een uitzending van de keuringsdienst van Waarde over filet. Geloof me, dan hoef je niet meer! %) http://www.nrc.nl/nieuws/2012/03/29/keu ... americain/ http://www.humo.be/tv-tips/90065/magazi ... -americain

Filet is heel eenvoudig zelf te maken trouwens! Dan kun je het zo gek maken met de saus als je zelf wilt.

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 11:37

Rensjee schreef:

Ja, dit ga je doorzetten, je kan het *\o/*

knaasje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 11:37

Ik heb dag twee gister gedaan, na 2 dagen rust := maar nu heb ik geen spierpijn meer, straks voor de derde keer

Fenrir

Re: 30 Day Shred (Jillian Michaels)

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 11:38

Ik vind filet american er ook zo ontzettend vies uitzien := :r

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 11:41

_Sim_ schreef:
Zo, ik ben er klaar voor. Dag 3.
Ben in10 dagen nu 2 kg kwijt!

Jeetje, wat goed zeg!
Jij doet dan nog meer dan alleen de 30 Day Shred?

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 11:42

Rensjee schreef:

Ja natuurlijk ga je dat!!! Als het echt niet gaat even rust houden (max 5 seconden) en weer door. Je kunt het! En het wordt beter, echt. :j

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 11:47

Annash schreef:
_Sim_ schreef:
Zo, ik ben er klaar voor. Dag 3.
Ben in10 dagen nu 2 kg kwijt!

Jeetje, wat goed zeg!
Jij doet dan nog meer dan alleen de 30 Day Shred?

Da's inderdaad een mooi resultaat!
Ik was op dag 3 ofzo anderhalve kilo afgevallen, maar vandaag zit daar alweer een kilo bij.. :o? Maar ik moet mezelf ook niet iedere dag wegen.

Rensjee: na de derde dag gaat het beter! Dan zul je zien dat je spierpijn veel minder wordt.

Linni_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 11:56

Super goed bezig dames! Wat leuk dat er zoveel meedoen inmiddels!
Ik heb gisteravond dag 8 gedaan en me vanmorgen even gewogen, -1.3kg!

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 12:00

Hij ging lekker!
Annash, ik doe gezond eten, schredden, paardrijden en hardlopen.

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 12:01

Ok! Nou, knap hoor! Ik eet ook gezond, shred en rij paard... alleen het hardlopen niet. Dus ik ben benieuwd wat er bij mij gebeurt.

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 12:04

Maar jij hebt wel even een ander figuur dan ik annash! Ik moet er 10 kg af. Minstens.....

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 12:04

10 kg hoeft van mij inderdaad niet. Ik ga voor 5/6, als 8 lukt is het mooi maar ik denk niet dat het hoeft. Vind het ook lastig om in kilo's vast te stellen, ik kijk liever hoe ik er voor de spiegel uit zie. :)

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 12:08

Daar heb je ook gelijk in hoor, maar toch blijven de cijfertjes wel en belangrijke graadmeter voor mij. Tenminste een visueel haalbaar doel.

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 12:08

Ik weeg nu rond de 60 kilo (soms meer, soms minder) maar wil eigenlijk weer terug naar mijn 55 kilo. Na 2 maanden backpacken (en dus heel veel beweging) had ik dat gewicht ook en was in topconditie. Maar of dat gaat lukken....

In ieder geval wil ik van het vet op mijn heupen af. Stoor mij daar zo verschrikkelijk aan. (neemt nog een bakkie groene thee... :+ )

marionnnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 12:14

Pjewww ik heb m'n lunges ook erg fanatiek gedaan volgens mij... m'n bovenbenen doen behoorlijk zeer haha.
De overige spierpijn is aardig weg!

Vriendin van me doet het ook. En bij ons is shredden 'hupsen' :+ 'Al gehupst vandaag?' tja haha

Ik denk dat ik in kilo's niet heel veel ga afvallen. Maar hoop er wel een beetje strakker van te worden. Heb nog niets gemeten, maar dat moet ik misschien toch maar wel even doen. Wel zo leuk :)

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 12:23

Mooi Annash dat je er zo'n zin in hebt vandaag *\o/*

Ik ben heeeel moe vandaag. Dus straks toch maar even een kopje koffie, of ik krijg de studie-planning niet af (en shredden kunnen we natuurlijk niet van het lijstje schrappen)...
Overigens weeg ik ook vandaag nog steeds hetzelfde. Moet wel zeggen dat ik gisteren de hele avond het gevoel had dat ik mijn eten niet verteerde (drie uur na de maaltijd geshred en nog steeds voelde ik alles klotsen :') ) en dat mijn buik er als een ballon uitzag. Ik vind het wel een beetje gek want als ik na het shredden een weekje ofzo rust neem, en dan af en toe een koekje/chocolaatje eet... kom ik misschien meer bij dan voor het shredden :wow:

(Gelukkig is Jillian er met nog heel veel video's, en heb ik dus geen excuus om hierna lekker te niksen)