Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
LiVetime schreef:Bedankt allemaal!!
Heb gelukkig een binnenbak tot m'n beschikking dus hoef me niet compleet te laten verkleumen op paard, maar met een kaal hoofd is alles koud. Zelfs binnen.
Ik zal vandaag eens even een hoop nieuwe foto's maken!!
vrouwke schreef:LiVetime schreef:Bedankt allemaal!!
Heb gelukkig een binnenbak tot m'n beschikking dus hoef me niet compleet te laten verkleumen op paard, maar met een kaal hoofd is alles koud. Zelfs binnen.
ja leuk, die kan ik echt gebruiken.![]()
ik verklap niets.
vrouwke schreef:LiVetime schreef:Bedankt allemaal!!
ja leuk, die kan ik echt gebruiken.![]()
ik verklap niets.

) en toen er werd geluisterd was het eigenlijk al te laat. Ik denk vandaag extra aan jou Esther! Jij gaat dit gewoon helemaal redden, dat kan niet anders met jouw positieve inzet en de kennis en kunde van de huidige artsen! 
Balen dat je nu niet bij je familie kunt zijn vanwege de griep, maar er komen nog zoveel meer kerstdagen he! Hou dat in gedachte!

LiVetime schreef:Moest wel even slikken vanochtend. Heb eigenlijk niet zo heel veel met kerst, maar er stond me vanochtend een heel gezellig en uitgebreid kerstontbijt te wachten. Dat voelde wel dubbel ineens.
LiVetime schreef:Moest wel even slikken vanochtend. Heb eigenlijk niet zo heel veel met kerst, maar er stond me vanochtend een heel gezellig en uitgebreid kerstontbijt te wachten. Dat voelde wel dubbel ineens.