Welkom Robijntjah. Balen van je nachtmerrie. Lukt het om het onder controle te houden?
Jorine wat vervelend meid
Heb je al reactie gehad op je mail?
Ik heb maandag EFT gehad en er is heel veel gebeurd met me. Zijn er nu dus achter gekomen dat ik maar met een bepaalde hersenhelft denk in plaats van allebei. De balans van denken is gewoon niet goed. Ik kijk alleen maar in een tunnel en als het niet gaat dan komt alles weer voorbij. Verder zijn we er achter gekomen dat het wellicht niet zo handig was om met de 2x keer EMDR te stoppen (heeft mijn psychologe gedaan omdat het teveel emoties met zich mee bracht). Juist door daarmee te stoppen kan ik nu het gebeuren van toen niet echt een plek geven. Moet nu alles op gaan schrijven hoe ik me voelde bij EFT en een afspraak maken met mijn psychologe om het bespreekbaar te gaan maken. Voel wel dat we op de goede weg zijn maar december lijkt toch wat te snel te komen. Daarnaast ga ik met mijn EFT therapeute een therapie doen die ervoor gaat zorgen dat ik weer open kan denken.
Jammer dat mijn eigen psychologe dit nooit zo heeft gezien. Heeft me veel tijd gescheeld